Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-08, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det finns inte i deras officiella politik.

Och vad innebär "officiell politik"? Partiprogram? Det står visserligen inte där, men partiledaren Kasselstrand har ju sagt det. Med AfS vid makten blir det sista spiken i kistan för det humanitära Sverige - bortsett tandvården.
Citera
2018-08-08, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Nej. För partiernas syn på "svenskarna" skiljer sig åt ganska radikalt, och er återvandringspolitik är fullkomligt orealistisk. Den är måhända nödvändig, men att börja fösa ut folk på det sätt ni förespråkar kommer aldrig att fungera. Det kommer leda till kaos.

Innan någon går i taket över mitt första påstående så har vi redan klargjort att både Åkesson och jag erkänner det etniska folkets existens. Däremot så vill varken Åkesson eller jag börja utvisa folk enbart baserat på ras och liknande. Sköter man sig, är välintegrerad, jobbar, betalar skatt, talar svenska, umgås med svenskar, så ska man inte ut bara för att man inte ser ut som oss. Det är detta han menar med "öppen svenskhet". Inte att han vill förgöra oss.

Dom har väl aldrig pratat om att skicka ut svartingar som sköter sig? Har dom inte enbart sagt att dom vill gå igenom alla medborgarskap samt uppehålls tillstånd sen början av 2000 talet?

Det handlar då väl snarare om att sålla ut skiten bland blattarna så att dom som faktiskt sköter sig får stanna medans dom som kanske bott i Sverige i 18 år utan att jobba helt enkelt får åka hem tillsammans med sina kriminella blatte kusiner.

Det är då i varje fall intrycket jag fått och jag förstår inte vad som är så radikalt med det?

Sen det där kaoset du pratar om lär inte bli så långvarigt då AFS utan tvekan hade satt in militären för att rensa ut ghettona. Vilket vi borde ha gjort för länge länge sen samt att det till och med varit på tal under denna kommunist regering.

Så åter igen jag förstår inte vad som är så radikalt av AFS annat än att dom inte tummar på sakfrågor som SD börjat göra.
Citera
2018-08-08, 15:26
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Vad är problemet? Är det att du hatar bögar, eller är det något annat du hakar upp dig på?

Och nej, de kommer inte vifta med några flaggor på pridefestivalen, tro mig.

Däremot är det bra att du lämnat partiet, för du verkar väldigt extrem.

Att Pride är en pervers festival och att ingen normalt funtad konservativ skulle sätta sin fot i den paraden.

Vi får se, men steget är inte alls långt bort för SD att medverka där.

Ja, när SD svek sina tidigare väljare och liberaliserade partiet, så lämnade många av oss. vi gillade partiet innan 2014 och vad de stod för då.
Citera
2018-08-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ni verkar allihop inbilla er att Sverigedemokraterna har kidnappats av ondskefulla krafter eller något i den stilen. Det känns som att ni är på krigsstigen mot partiet hela tiden. Jag förstår inte hur ni kan haka upp er så mycket på lösryckta citat och sedan jaga upp er och börja dra en massa konstiga slutsatser. Jag känner inte igen mig i era beskrivningar.

Vi är inte på krigsstigen det är vissa Sverigedemokrater som är det. Vi vill bara ha ett tydligare alternativ.
Dessutom är det bra med ett parti som AfS som kan locka med lite mer höger på den ekonomiska vänster-högerskalan. Man kan inte locka alla med bara ett enda stort parti för invandringsfrågan.

Jag tror till och med det behövs ett riktigt vänsterparti som tycker att invandring förstör välfärdssystemet och som vill förhindra det.
Citera
2018-08-08, 15:27
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenthorror
Sen det där kaoset du pratar om lär inte bli så långvarigt då AFS utan tvekan hade satt in militären för att rensa ut ghettona. Vilket vi borde ha gjort för länge länge sen samt att det till och med varit på tal under denna kommunist regering.

Så åter igen jag förstår inte vad som är så radikalt av AFS annat än att dom inte tummar på sakfrågor som SD börjat göra.

Ja, vad är det som är så radikalt med det?
Citera
2018-08-08, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Du får ju skilja på vad vissa AfS-sympatisörer tycker och säger och vad representanter för AfS tycker och säger. Så visa gärna lite belägg där de har pratat om judar. Det kommer du förstås inte hitta heller, eftersom det inte finns. Det du försöker med är en så kallad guilt-by-association taktik.

"Globalister" och "kulturmarxister" är i de flesta fall kodord för judar. Om inte annat så är nästan alla ledande och framträdande globalister och kulturmarxister i Europa och USA judar, vilket naturligtvis måste vara en märklig slump...
Citera
2018-08-08, 15:29
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Jag tror till och med det behövs ett riktigt vänsterparti som tycker att invandring förstör välfärdssystemet och som vill förhindra det.

Ja, sådana har det funnits tidigare, för att uttrycka det milt.
Citera
2018-08-08, 15:31
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenthorror
Dom har väl aldrig pratat om att skicka ut svartingar som sköter sig? Har dom inte enbart sagt att dom vill gå igenom alla medborgarskap samt uppehålls tillstånd sen början av 2000 talet?

Det handlar då väl snarare om att sålla ut skiten bland blattarna så att dom som faktiskt sköter sig får stanna medans dom som kanske bott i Sverige i 18 år utan att jobba helt enkelt får åka hem tillsammans med sina kriminella blatte kusiner.

Det är då i varje fall intrycket jag fått och jag förstår inte vad som är så radikalt med det?

Det är inte radikalt. Finns många länder som gör det idag och en del som har ännu striktare regler och lagar. Det är bara pissmuppliberala Sverige det anses vara radikalt.
Citera
2018-08-08, 15:32
Medlem
deadsets avatar
Det ena extrema inlägget efter det andra. Tack alla för att ni bevisat min poäng.
Citera
2018-08-08, 15:34
Medlem
Citat:
"Växa"? Nu tar du väl ändå i. Vad ligger ni på nu? 2% max?

Valdeltagandet senast vara 6 330 000 och bli väl nu kanske 6 500 000 eller mer så 2% = 130 000 ja det är rätt många särskilt som AfS är ett aktivistparti.
Citera
2018-08-08, 15:35
Medlem
Citat:
Det ena extrema inlägget efter det andra. Tack alla för att ni bevisat min poäng.

Du är expert på oneliners med det här är inte ett chatt forum.
Citera
2018-08-08, 15:36
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Vi som har följt dem sedan 2008 och röstat på dem sedan 2010 har sett vart det barkar hän. Öppen svenskhet var nog början på urspårningen på riktigt. Homoadoptioner var spiken i kistan.

SD är inte ett konservativt parti, de är liberala. Snart går de på bögfestivalen och viftar med israeliska flaggor. Det är inte ett parti för mig.

Du är ju helt efterbliven om du är tycker att homoadoptioner är en viktig fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in