Citat:
Ursprungligen postat av
deadset
Nej. För partiernas syn på "svenskarna" skiljer sig åt ganska radikalt, och er återvandringspolitik är fullkomligt orealistisk. Den är måhända nödvändig, men att börja fösa ut folk på det sätt ni förespråkar kommer aldrig att fungera. Det kommer leda till kaos.
Innan någon går i taket över mitt första påstående så har vi redan klargjort att både Åkesson och jag erkänner det etniska folkets existens. Däremot så vill varken Åkesson eller jag börja utvisa folk enbart baserat på ras och liknande. Sköter man sig, är välintegrerad, jobbar, betalar skatt, talar svenska, umgås med svenskar, så ska man inte ut bara för att man inte ser ut som oss. Det är detta han menar med "öppen svenskhet". Inte att han vill förgöra oss.
Dom har väl aldrig pratat om att skicka ut svartingar som sköter sig? Har dom inte enbart sagt att dom vill gå igenom alla medborgarskap samt uppehålls tillstånd sen början av 2000 talet?
Det handlar då väl snarare om att sålla ut skiten bland blattarna så att dom som faktiskt sköter sig får stanna medans dom som kanske bott i Sverige i 18 år utan att jobba helt enkelt får åka hem tillsammans med sina kriminella blatte kusiner.
Det är då i varje fall intrycket jag fått och jag förstår inte vad som är så radikalt med det?
Sen det där kaoset du pratar om lär inte bli så långvarigt då AFS utan tvekan hade satt in militären för att rensa ut ghettona. Vilket vi borde ha gjort för länge länge sen samt att det till och med varit på tal under denna kommunist regering.
Så åter igen jag förstår inte vad som är så radikalt av AFS annat än att dom inte tummar på sakfrågor som SD börjat göra.