Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-08, 14:39
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Två rätt. Du vill ha återvandring och går med på att Sverige är svenskarnas land. Ska inte klaga, du är redan AfS men har inte insett det ännu. Bra!

Nej. För partiernas syn på "svenskarna" skiljer sig åt ganska radikalt, och er återvandringspolitik är fullkomligt orealistisk. Den är måhända nödvändig, men att börja fösa ut folk på det sätt ni förespråkar kommer aldrig att fungera. Det kommer leda till kaos.

Innan någon går i taket över mitt första påstående så har vi redan klargjort att både Åkesson och jag erkänner det etniska folkets existens. Däremot så vill varken Åkesson eller jag börja utvisa folk enbart baserat på ras och liknande. Sköter man sig, är välintegrerad, jobbar, betalar skatt, talar svenska, umgås med svenskar, så ska man inte ut bara för att man inte ser ut som oss. Det är detta han menar med "öppen svenskhet". Inte att han vill förgöra oss.
Citera
2018-08-08, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är för rasfixerat. Precis som ni här inne är. Ni är rasfixerade.

Ni skrämmer bort normalt folk.

Massa fabulerande. AfS är bara intresserade av att ta till baks sitt land och befria det från en massa bekvämlighetsflyktingar som inte alls borde fått komma hit, inte släppts in.
Citera
2018-08-08, 14:41
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Jag litar inte på partiledningen heller. De har blivit uteslutna av en anledning.
Ja, de blev uteslutna för att de hade "fel" åsikter och för att de inte erkände den maktfullkomliga cucken Åkesson som allsmäktig gud.

Att ha "fel" åsikter i ett puckat sosseliberalt parti som SD är en merit, likaså att inte cucka inför en cuck som Åkesson.
Citera
2018-08-08, 14:42
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Massa fabulerande. AfS är bara intresserade av att ta till baks sitt land och befria det från en massa bekvämlighetsflyktingar som inte alls borde fått komma hit, inte släppts in.

Sverigedemokraterna säger exakt samma sak.
Citera
2018-08-08, 14:43
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Ja, de blev uteslutna för att de hade "fel" åsikter och för att de inte erkände den maktfullkomliga cucken Åkesson som allsmäktig gud.

Att ha "fel" åsikter i ett puckat sosseliberalt parti som SD är en merit, likaså att inte cucka inför en cuck som Åkesson.

Nej, jag tror det är mer invecklat än så.

Jag tror det är rastugget och konspirationsteorier som fick dem uteslutna.
Citera
2018-08-08, 14:45
Medlem
deadsets avatar
Har ni någon politik för att få svenskar att skaffa fler ungar, förresten?
Citera
Medlem
Citat:
Nej, jag kan inte det. Jag skickade ett meddelande på Facebook och svaret har försvunnit i flödet för längesedan. Men de svarar ju på frågor, så skicka frågan själv.

Annars kan man ju bara gå in på aktivitetsloggen och leta igenom kommentarerna men okej då. Gör själv då.
Citera
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Tror du inte att SD känner till detta, efter att ha jobbat med dessa frågor i flera decennier?
Jag bryr mig inte. Om man röstar på någon som säger att ingen ska behöva åka hem, baserat på vad denne eventuellt vet så är man blåst.
Citera
2018-08-08, 14:47
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Jag bryr mig inte. Om man röstar på någon som säger att ingen ska behöva åka hem, baserat på vad denne eventuellt vet så är man blåst.

Va?
Citera
2018-08-08, 14:47
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minutz3
https://samtiden.nu/2018/08/sentio-sd-storst-en-manad-fore-valet/

"Både Miljöpartiet och Kristdemokraterna åker ur riksdagen, enligt Sentio. Och inget nytt parti är ens i närheten av att komma in."

Så kasta inte bort er röst som i praktiken blir en röst på sjuklövern utan rösta SD!

SD är mer av ett sjuklöverparti än ett genuint nationalistiskt oppositionsparti. Detta har ett flertal tunga namn inom den sverigedemokratiska sfären insett, bland andra Mats Dagerlind och Erik Almqvist. Jag skulle inte stå ut med mig själv om jag röstade på ett sådant parti.
Citera
2018-08-08, 14:49
Medlem
Citat:
Nej. För partiernas syn på "svenskarna" skiljer sig åt ganska radikalt, och er återvandringspolitik är fullkomligt orealistisk. Den är måhända nödvändig, men att börja fösa ut folk på det sätt ni förespråkar kommer aldrig att fungera. Det kommer leda till kaos.

Innan någon går i taket över mitt första påstående så har vi redan klargjort att både Åkesson och jag erkänner det etniska folkets existens. Däremot så vill varken Åkesson eller jag börja utvisa folk enbart baserat på ras och liknande. Sköter man sig, är välintegrerad, jobbar, betalar skatt, talar svenska, umgås med svenskar, så ska man inte ut bara för att man inte ser ut som oss. Det är detta han menar med "öppen svenskhet". Inte att han vill förgöra oss.

Vi har en vision och den är att de som inte borde få vara här av en rad olika skäl ska åka hem igen. Lögnare som ljugit ihop en historia eller de som döljer sin verkliga identitet.
En del ska naturligtvis brutalt utvisas, typ brottslingar som begått grova brott . De kan fortsätta sin fängelsevistels där de kom ifrån.

SD blir bara mer och mer urvattnat, smaklöst, färglöst Sd kommer aldrig att accepteras av andra partier även om de säger och tycker exakt samma sak. Något katten släpat in i finrummet.
Citera
2018-08-08, 14:50
Medlem
Citat:

Fast hans politik kommer ju att förgöra oss. Om man istället för återvandring vill assimilera in 2 000 000 invandrare så att "dem börjar umgås med svenskar" så kommer det i slutändan att leda till att fler svenskar än vad som sker idag blandar ut sig, och då kommer vi inte ens att bara bli en minoritet i vårt eget land så småningom utan vi kommer även ha utrotat oss själva.

Ett blåögt barn kan enbart födas utav 2 blåögda föräldrar. Alla som är för mångfald borde rimligtvis vara för att etniska grupper håller sig till varandra, motsatsen till det bli att vi alla blandar ut oss till en oigenkännlig grå massa helt utan rötter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in