Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-02, 11:13
Medlem
Polishelikoptern uppe och flög mot Möllevångstorget nyligen. Polisen har laddat på bra. Jag hyllar Gustav och hans karoliners mod, de är svenska hjältar!
Citera
2018-09-02, 11:15
Medlem
Batikhäxan som spottade på Jeff Ahl i Halmstad. Är hon polisanmäld? Det borde vara lätt att identifiera henne.
Citera
2018-09-02, 11:17
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Batikhäxan som spottade på Jeff Ahl i Halmstad. Är hon polisanmäld? Det borde vara lätt att identifiera henne.

Ja. Kolla Jeffs twitter så ser du.
Citera
2018-09-02, 11:21
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Intressant. Då kan det bli dubbelträff: uppmärksamhet till AfS och Sjöstedt våldssmetar sig själv. Och kan hamna i debatt med AfS via media...

Ja det kan bli bra eftersom det inte är utomparlamentarisk gatvänster som riksdagspartierna kan skjuta ifrån sig ansvar för. "Vänsterpartiets ungdomsförbund misshandlade riksdagsledarmot" är en mediarubrik som bits. Hårt. Iallafall för vänstern som fortfarande låter media sätta gränserna för handlingsutrymmet dom anser sig ha.

Edit:
Jag ser att från 50.000 likes häromsistens så har det nu ökat till 51.500, så 1500 likes sen typ igår.
Senast redigerad av Nostradumbass 2018-09-02 kl. 11:36.
Citera
2018-09-02, 11:23
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurzio
Kan jag begära urträde ur sverigedemokraterna? Är medlem där men tänker bli medlem i afs. Åkessons uttalanden om centern och Annie, kvotflyktingar och sen ändra till återvandring som ska vara frivillig, är inget jag står för.

Bara skit i att förnya det nästa gång så blir du automatiskt av med medlemskapet.

https://alternativforsverige.se/bli-medlem/
Citera
2018-09-02, 11:35
Medlem
FarbrorAgges avatar
Ja, jag vet att det är söndag men missa inte att kolla på den utmärkta lördagsintervjun med Gustav Kasselstrand:

https://www.youtube.com/watch?v=yklKOmcOU8Y&feature=youtu.be
Citera
2018-09-02, 11:37
Medlem
Oldberrys avatar
KOmmer nog bli rejält liv i både Malmö och Lund, sänder de live någonstans ?
Citera
2018-09-02, 11:40
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
KOmmer nog bli rejält liv i både Malmö och Lund, sänder de live någonstans ?

Livestream till alla torgmöten läggs bland annat ut här:

https://twitter.com/AfS_riks
Citera
2018-09-02, 11:45
Medlem
Doktor Porks avatar
Mer än dubbla mängden intresserade av demonstrationen i Malmö än det var i Göteborg. Lär ju bli livat och är ju helg då fler kan vara lediga, Lund klart färre intresserade än i Malmö och kan säkert landa i något liknande Halmstad igår vilket var det stället som hade en stor mängd vänsterfolk. De i Varberg och Falkenberg var ju rätt menlösa.
Citera
2018-09-02, 11:46
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Trump hade nog varit det ultimata, såklart orealistiskt, men Nigel Farage hade inte varit helt osannolikt.

Det ultimata för att få huvuden att explodera vore att bjuda in Putin som stödtalare. Då kan jag lova att media skriver.

Men det optimala vore såklart Trump. Men om han inte är i närområdet av andra skäl, så är det rimligare att gissa på Don Trump Jr (om man ska försöka pricka in en skräll).
Citera
2018-09-02, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Det ultimata för att få huvuden att explodera vore att bjuda in Putin som stödtalare. Då kan jag lova att media skriver.

Men det optimala vore såklart Trump. Men om han inte är i närområdet av andra skäl, så är det rimligare att gissa på Don Trump Jr (om man ska försöka pricka in en skräll).

Om Trump skulle komma så måste han väl eskorteras med massa polisbilar? Avspärrningar av hela Stockholm osv, samma sak med Putin? Vore jävligt grymt men faller tyvärr på sin egen orimlighet med Putin eller Trump.
Citera
2018-09-02, 11:50
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Livestream till alla torgmöten läggs bland annat ut här:

https://twitter.com/AfS_riks

Måste man va medlem på twitter eller har de inte börjat sända ännu? Ser inget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera