Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-08, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Debbie Nujen har ringt & gjort en anmälan för att tysta en person som avslöjade #NujenGate från början.

Hon & Richard Damm försöker skrämma människor till tystnad.

https://www.facebook.com/mange.andersson.7315/posts/2166342710290529

Så de är nu på nivån "jag skall se till att få dig sparkad som taxi-chaffis" och jag är advokat och skall polisanmäla dig för att du uppmärksammat mina betalningar till terroristen och mördaren?

Om de här påståendena om hot är riktiga, vilket jag tror de är, så har Özz och Debbie Nujen totalt tappat besinningen. Hoppas den hotade kan verifiera hoten - det kan bli en mycket försvårande omständighet för dessa fifflare.
Citera
2018-08-08, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannes.muller
Så de är nu på nivån "jag skall se till att få dig sparkad som taxi-chaffis" och jag är advokat och skall polisanmäla dig för att du uppmärksammat mina betalningar till terroristen och mördaren?

Om de här påståendena om hot är riktiga, vilket jag tror de är, så har Özz och Debbie Nujen totalt tappat besinningen. Hoppas den hotade kan verifiera hoten - det kan bli en mycket försvårande omständighet för dessa fifflare.
Jag må uppfattas som ny- och yrvaken när jag ställer frågan om det är så här det går till i Sverige idag?
Kan dessa uppgifter om det illustra gangsterparet Debbie & Damm verkligen vara sanna? Kan en Telia-chef plus en medlem i Advokatsamfundet tillsammans på det här viset attackera en visselblåsare/"läckare" och tro att de kan komma undan med ett sånt gangsterbeteende? I så fall är det väldigt högt vatten i detta land!
Är detta Damm-Nujen-beteendet med att hota att hindra en taxichaufförs möjlighet till försörjning sant, så är det väl ett tecken på att klanen håller på att implodera? Man har helt och slutligt tappat allt omdöme?

Vilken roll har i detta sammanhang, klanhövdingen och tillika taxichauffören Mamoste Nujen spelat?
En stor roll?
Citera
2018-08-08, 10:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jag må uppfattas som ny- och yrvaken när jag ställer frågan om det är så här det går till i Sverige idag?
Kan dessa uppgifter om det illustra gangsterparet Debbie & Damm verkligen vara sanna? Kan en Telia-chef plus en medlem i Advokatsamfundet tillsammans på det här viset attackera en visselblåsare/"läckare" och tro att de kan komma undan med ett sånt gangsterbeteende? I så fall är det väldigt högt vatten i detta land!
Är detta Damm-Nujen-beteendet med att hota att hindra en taxichaufförs möjlighet till försörjning sant, så är det väl ett tecken på att klanen håller på att implodera? Man har helt och slutligt tappat allt omdöme?

Vilken roll har i detta sammanhang, klanhövdingen och tillika taxichauffören Mamoste Nujen spelat?
En stor roll?
Jag tycker som dig men fetade är nog vad hela Nujen klanen upplevt att de kan i det här landet.
Citera
2018-08-08, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78

En stor roll?

Advokatsamfundet har nu bekräftat den debila advokaten Debbies immunitet.

De lagar och regler som gäller övriga medborgare, gäller inte advokaternas syltburkar, om de så är finansiering av terroristers vistelse i riket.

Nu är rollerna ombytta! Debbie, och klanen är utsatta för hot! HI. Hi.

Är det hotet om att betala skatt, eller?

Ordningen återställd. Debbie Nujen tackar Anne Ramberg, tanter emellan.
Citera
2018-08-08, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tycker som dig men fetade är nog vad hela Nujen klanen upplevt att de kan i det här landet.
Det är just den där uppnosiga "noli-me-tangere"-attityden hos hela Nujen-klanen som både stör och oroar mig.

Om myndighets-Sverige väljer att i genans bara blunda eller titta bort för vad Nujens har gjort och vad de gör, så lär det till stor del bero på att denna klan under lång tid av PK-folket har ansetts vara fantastiskt välintegrerad.

Nu vet vi att ALLT hos Nujens bara varit yta, fernissa och hyckleri. Ändå vågar sig inte MSM ut ur sina hålor och granska och rapportera det som alla ser:
Kejsaren är naken!
Kejsaren parasiterar!
Kejsaren är kriminell!
Citera
2018-08-08, 11:30
Medlem
LordLancasters avatar
♬ Özz och Debbie har en klan ihop ♬
♬ Özz och Debbie är en fredad sort ♬
♬ Özz och Debbie är ett pack, två svin, en kartell som begår brott tillsammaaans ♬
Senast redigerad av LordLancaster 2018-08-08 kl. 11:32.
Citera
2018-08-08, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dom ringer alltså runt & försöker få killen avskedad för att han hittat deras skitiga affärer i en offentlig handling.

Dessa psykopater måste stoppas & det så hårt & resolut som möjligt. Guantanamo hade varit ett lämpligt resmål. Dags att anmäla även dessa två till Homeland Security, så kan dom glömma utlandsresor för resten av livet.

Vi har haft justitieministrar som är skit, och skit vill bli justitieminister.

I vilken demokrati, förutom Sverige, utreder advokater och poliser sig själva, och har mage att frikänna sig själva för vilka brott som helst? Alla frikännanden sker utan transparens eller hänsyn till de personer som drabbas av deras brottslighet.

Det är i det enskilda ärendet med klanen Nujen och deras debila syrra, advokaten Nujen, som vi får ett exempel på hur det är ställt inom advokatsamfundet. Att klaga på rättsväsendets gangstrar leder till gangster hämnd!

Debbie Nujen, är nu inte skyldig, enligt den rännstensjuridik som inte fått henne åtalad. Alltså är hon oskyldig, enligt sin egen logik, eftersom hon inte är dömd. En logik som är en rättsvillfarelse, som att när polisen inte utreder brott så beror det på att det inte har begåtts brott.
Citera
2018-08-08, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Debbie Nujen har ringt & gjort en anmälan för att tysta en person som avslöjade #NujenGate från början.

Hon & Richard Damm försöker skrämma människor till tystnad.

https://www.facebook.com/mange.andersson.7315/posts/2166342710290529

En taxichaufför skulle alltså vara den som avslöjade NujenGate från början? Hur gick det till?
Citera
2018-08-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
En taxichaufför skulle alltså vara den som avslöjade NujenGate från början? Hur gick det till?

Liten tuva välter stort lass. Om det är i Sarajevo, eller i dagens Sverige.

Skamfundets kejsarinna och hennes skyddslingar avslöjas av en enkel medborgare som kör taxi. Och betalar skatt. Då han kommer inte undan, likt alla oss andra som snällt betalar skatt.

Det är ju inte häftigt längre att betala skatt i Monas Sahlins Nacka. Nu är det dubiösa fastghetsaffärer som är modet inom sosseriet, under täckmantal av att värna om pack. Bigamister med tre fruar ska ha rätt till tre våningar i Nacka, när Debbie visar kommunalt engagemang. Terrorister som Akilov ska äta sig mätta och bo, när en klan flippar hus och blir rika på att strunta i alla lagar och regler kring byggnation.

Regler som är till för att vanligt folk ska betala in skatter och andra plågor som finansierar all den skit dessa juridikens gangstrar sysslar med. I en konsensus om att olika rättsordningar gäller för Kreti och Pleti. Eller för dem och oss.

Jag svimmar av utmattning när jag listar all den godhet som asyladvokaten Debbie och hennes klann sysslar med.

Till Özz vill jag säga att detta är inte komiskt. När det behövs en droppe fascism och brunråttor för att upprätthålla demokratin, likhet inför lagen, och bli av med parasiter; är världen upp och ner.
Citera
2018-08-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Liten tuva välter stort lass. Om det är i Sarajevo, eller i dagens Sverige.

Skamfundets kejsarinna och hennes skyddslingar avslöjas av en enkel medborgare som kör taxi. Och betalar skatt. Då han kommer inte undan, likt alla oss andra som snällt betalar skatt.

Det är ju inte häftigt längre att betala skatt i Monas Sahlins Nacka. Nu är det dubiösa fastghetsaffärer som är modet inom sosseriet, under täckmantal av att värna om pack. Bigamister med tre fruar ska ha rätt till tre våningar i Nacka, när Debbie visar kommunalt engagemang. Terrorister som Akilov ska äta sig mätta och bo, när en klan flippar hus och blir rika på att strunta i alla lagar och regler kring byggnation.

Regler som är till för att vanligt folk ska betala in skatter och andra plågor som finansierar all den skit dessa juridikens gangstrar sysslar med. I en konsensus om att olika rättsordningar gäller för Kreti och Pleti. Eller för dem och oss.

Jag svimmar av utmattning när jag listar all den godhet som asyladvokaten Debbie och hennes klann sysslar med.

Till Özz vill jag säga att detta är inte komiskt. När det behövs en droppe fascism och brunråttor för att upprätthålla demokratin, likhet inför lagen, och bli av med parasiter; är världen upp och ner.
Jag bara undrar vad denna taxichaffis bidragit med? Var det han som tipsade Janouch om innehållet i FUP?
Citera
2018-08-08, 14:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Jag bara undrar vad denna taxichaffis bidragit med? Var det han som tipsade Janouch om innehållet i FUP?
Det har påståtts så tidigare i tråden, men jag har inte sett några direkta belägg för att det stämmer.
Citera
2018-08-08, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det har påståtts så tidigare i tråden, men jag har inte sett några direkta belägg för att det stämmer.
Ära den som äras bör. Tills Janouch bekräftar att hon fick tipset av en taxichaufför från Nacka lämnar jag påståendet utan avseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in