Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-07, 22:29
Medlem
Samizdats avatar
Ingen annan som stör sig på reklamen? Råkar trycka på den hela tiden.

Skriver med en "Amanda" just nu, det stod precis "Rodrigo has sent you a new message". Bra jobbat, Tinder.
Citera
2017-09-08, 00:21
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Ingen annan som stör sig på reklamen? Råkar trycka på den hela tiden.

Skriver med en "Amanda" just nu, det stod precis "Rodrigo has sent you a new message". Bra jobbat, Tinder.

Jobbigt vid händelse av att ens familj/vänner/bekanta skulle se... Haha.
Citera
2017-09-08, 06:59
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Följ denna
https://www.youtube.com/watch?v=7zEh9ImxiW0

Bra video, man ska inte krångla till det så mycket! Det enda jag är osäker på är om en puss verkligen är rätt första dejten. Det är bra att bygga upp en spänning mellan tjejen och dig. Ska man pussas tror jag spontant att det måste kännas väldigt rätt. Kanske innan man skiljs åt, men det gäller nog ändå att känna av stämningen.

Kanske är jag en chicken bara...
Citera
2017-09-08, 08:41
Medlem
Puss eller inte kan man nog inte ge ett säkert svar på, jag har aldrig gjort det men det är medvetet för att jag haft inställningen att jag vill signalera något annat än bara sällskap för kvällen. Jag har dock i de fall det har klickat bra redan under dejten frågat om de vill ses igen vilket de uteslutande har tackat ja till. Jag tror med andra ord att i vilken form man än är bekväm med så har man allt att vinna att redan under dejten försöka bestämma fortsättningen.
Citera
2017-09-08, 20:36
Medlem
FB-Kissens avatar
Använde min första boost nyss. Vad innebär siffran som finns i boost-ikonen när man swipar? Är det hur många mer visningar man får än de utan boost? Samt ibland kommer det upp profilbilder istället för hjärtan, är det tjejer som kollar min profil?
Citera
2017-09-09, 00:07
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jobbigt vid händelse av att ens familj/vänner/bekanta skulle se... Haha.
Jo, det är som upplagt för missförstånd.
Citera
2017-09-09, 01:03
Medlem
FB-Kissens avatar
Kan rapportera att Tinder totalt sket ned sig ikväll när jag använde min första boost.
Startade vid 20-tiden och swipade som fan i en halvtimme. Sedan satt jag och swipade lite mer runt 22 och då kom i princip alla som dök upp under booster upp igen??? Nästan samma ordning, både tjejer jag swipat höger och vänster på. Super Like:arna buggade ur totalt med så missade att ge några riktigt fina tjejer en super like.
Citera
2017-09-09, 08:16
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB-Kissen
Kan rapportera att Tinder totalt sket ned sig ikväll när jag använde min första boost.
Startade vid 20-tiden och swipade som fan i en halvtimme. Sedan satt jag och swipade lite mer runt 22 och då kom i princip alla som dök upp under booster upp igen??? Nästan samma ordning, både tjejer jag swipat höger och vänster på. Super Like:arna buggade ur totalt med så missade att ge några riktigt fina tjejer en super like.

Du kan förvänta dig att det trillar in massa matchningar "thanks to your boost" i minst en vecka framåt. Vissa tjejer swipar väl helt enkelt väldigt lite. Eller så räcker inte en boost för att hamna bland topprofilerna. För mig blev konstigt eftersom jag swipade på ganska många under boosten, så när matchningarna kom dagarna efter kände man inte igen tjejerna.
Citera
2017-09-09, 13:59
Bannlyst
Fixat plus. Vilken tid bör jag använda min boost för effektiv utdelning?
Citera
2017-09-09, 14:33
Medlem
Caparzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekallasman
Fixat plus. Vilken tid bör jag använda min boost för effektiv utdelning?

Efter klockan 18 på en söndag peakar aktiviteten.
Citera
2017-09-09, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caparzo
Efter klockan 18 på en söndag peakar aktiviteten.
Körde nu från 14:19 till 14:49. 2 matchningar och swipade som en galning.

Antar att man får fler matchningar tack vare boost lite senare elr imorgon då många inte var aktiva antar jag.
Citera
2017-09-09, 15:24
Medlem
Stichys avatar
Hade tydligen råkat ut för en bugg.. raderade kontot och installerade om appen igår.. 20 matchningar och två träffar inbokade nästa vecka 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in