Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-06, 23:50
Medlem
Dessa bitches. Vafan ska man skriva för ens få vettig dialog? Orkar typ inte engagera mig för hitta något ”fiffigt”.
Vafan vi har båda likat varandra...

Trots man har vad många anser tills ens fördel. Dvs lång, käkben, ”status”jobb. Fin ny bil osv. Så är det ändå svinsvårt att få matches med en riktigt snygg tjej man faktist vill träffa, dessutom få till träff med.

Hur är de då med svenssons som bor i hyresrätt och kör truck för 25K/mån?
Kanske inte spelar någon roll att man har bra jobb/utbildning så vad finns kvar att förbättra?

Eller ska man behöva flasha med sin Porsche eller va fan för grejen? Vill liksom inte träffa en tjej bara för hon kanske likar en för man kör fin bil......
Citera
2018-08-07, 01:41
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Varning, ni som inte får så mycket framgång online kolla INTE på dessa bilder ni kommer må riktigt dåligt tro mig.

Så här "svårt" är det när man som kille är riktigt snygg:

https://i.gyazo.com/6a55b0aa59efe375b7954e85b33a0113.png
https://i.gyazo.com/82672c612db32f4e13e13a4695cec04c.png
https://i.gyazo.com/36ef6c55326548a655b98876adb76163.png
https://i.gyazo.com/5686e67f59161af0e10a249f45241800.png
https://i.gyazo.com/54dd3ea4256db364dcfeb4dbc8ee976f.png
https://i.gyazo.com/62747038bf1e932c4a8c02d358390060.png
https://i.gyazo.com/2561ec8babbd07160b780018e5b4b5a6.png
https://i.gyazo.com/126c41918cfcc75ebb3783b06f464af2.png
https://i.gyazo.com/1fb96f1c5165f0669558b128b5fb9786.png
https://i.gyazo.com/a88dee52535c0c1c63537a9b74fb3c6d.png
https://i.gyazo.com/3c74953eb0f1ccce31039afce6b3da48.png
HAHA! 😄

Inte en tanke på att profilen är fake. Kan mkt väl vara Bengt, 55, som sitter och roar sig frampå kvällskvisten, eller vilken random snubbe som helst för den delen.

Vansinne att lämna ut nummer.
Citera
2018-08-07, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Dessa bitches. Vafan ska man skriva för ens få vettig dialog? Orkar typ inte engagera mig för hitta något ”fiffigt”.

Trots man har vad många anser tills ens fördel. Dvs lång, käkben, ”status”jobb. Fin ny bil osv. Så är det ändå svinsvårt att få matches med en riktigt snygg tjej man faktist vill träffa, dessutom få till träff med.

Kanske inte spelar någon roll att man har bra jobb/utbildning så vad finns kvar att förbättra?

Eller ska man behöva flasha med sin Porsche eller va fan för grejen? Vill liksom inte träffa en tjej bara för hon kanske likar en för man kör fin bil......
Oavsett vad du åker runt i så får du aldrig de bästa tjejerna om du inte kan konversera lätt och ledigt. Klart att vissa säkert börjar fnittra över en bil men tjejer med någorlunda krav vill nog att du ska kunna snacka för dig. Kan du inte det så spelar din längd och din bil igen roll.

Finns ju killar i samma längd, minst lika bra yttre men som kan hitta knorren i diskussionen och som är rappa, fyndiga, tjejen märker av att det finns intelligens, humor, som man mixar upp.

För inte vill du ha en tjej med alla attribut med som konverserar som ett mongo?

Betänk att det antagligen kryllar av snubbar med sk käkben, långa och vissa har snygga bilar och annat. Vad ska urskilja dessa, hk på bilen, cm på kroppen, eller hur de är och agerar som personer?
Citera
2018-08-07, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
HAHA! 😄

Inte en tanke på att profilen är fake. Kan mkt väl vara Bengt, 55, som sitter och roar sig frampå kvällskvisten, eller vilken random snubbe som helst för den delen.

Kul att se hur snygga vissa av tjejerna är, vissa där är nog fan inte lätta att få omkull. Men så kommer denna snubben och han ser ju så rätt ut, finns inte många som backar där som synes. Han är snygg som fan men på ett naturligt sätt. Hans bild är naturlig.

Men visst är det humor, han säger knulla direkt och nästan alla säger ja, några utbyter 2-3 meningar till, men är ändå på
Citera
2018-08-07, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldrig101
Fortfarande inte fått några matchningar. Måste nog vara en riktigt oattraktiv och värdelös människa helt enkelt. Undra hur pass ful tjejer tycker jag är egentligen..... Snart tar jag fram repet och hänger mig.
Har än så länge enkom fått en matchning med en riktig människa, avmatchades då jag föreslog att vi skulle träffas erhöll ingen förklaring om jag gjort något ev fel, började för ca 5 dagar sedan, kör på med gratisversionen, gjort slut med alla likes minst en gång/dag, är man. Den enda matchning som jag fått hittills fick jag efter att jag bytt ut mitt foto från ett slående dåligt till ett där jag utövade en aktivitet som renderat flirtar från tjejerna IRL och skrev ut min längd i presentationen, är lång.
Citera
2018-08-07, 09:41
Medlem
Citat:
HAHA! 😄

Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Kul att se hur snygga vissa av tjejerna är, vissa där är nog fan inte lätta att få omkull. Men så kommer denna snubben och han ser ju så rätt ut, finns inte många som backar där som synes. Han är snygg som fan men på ett naturligt sätt. Hans bild är naturlig.

Men visst är det humor, han säger knulla direkt och nästan alla säger ja, några utbyter 2-3 meningar till, men är ändå på
Inte för att ta ifrån snubben något (om den inte är fake), men det är sannolikt ett axplock. Han har säkert många matchningar och vi ser ett par % av de som sa ja till hans förslag, de andra som inte svarade eller tackade nej är inget som skärmdumpades så klart.
Citera
2018-08-07, 10:20
Medlem
fabulas avatar
Citat:

Har ju konstaterats tusen ggr innan. På Tinder går stålar inte hem i Sverige. Levnadsstandarden är så hög så vilket hittepå-yrke som helst funkar idag för att gå runt, dvs nå brudars hygienfaktor att ens ha en inkomst. Kanske om du sätter GPS'en i något annat land.

En snickare som jobbar lite övertid kan ju säkert dra in 30K brutto och skillnaden efter skatt om du tjänar 3x så mycket i det här jävla landet är ju nada. Ovanpå det kan ju vem som helst komma in på någon Kellogg's Corn Flakes-utbildning och svänga sig med någon snärtig engelsk titel innehållande ordet "manager". Eftersom det är så billigt att låna kan ju vilken tomte som helst köpa en Tesla, en bostadsrätt på fin address, en Rolle etc.

Brudar vill ha det som inte kan köpas för pengar -> Ett nice käkparti, fina ögon, solbränd hy och en rippad kropp, dvs en man som "tar dom med storm" (läs: någon som knullar sönder dom)
Senast redigerad av fabula 2018-08-07 kl. 11:10.
Citera
2018-08-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Inte för att ta ifrån snubben något (om den inte är fake), men det är sannolikt ett axplock. Han har säkert många matchningar och vi ser ett par % av de som sa ja till hans förslag, de andra som inte svarade eller tackade nej är inget som skärmdumpades så klart.
visst är det så och av alla som tackar ja kommer minst hälften fega ur när det kommer till kritan..(eller kräva att få mötas ute först istället för direkt till sängen utan att passera baren)
ändå motiverande för oss som ser ok ut men har saker vi kan förbättra
Citera
2018-08-07, 14:50
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Oavsett vad du åker runt i så får du aldrig de bästa tjejerna om du inte kan konversera lätt och ledigt. Klart att vissa säkert börjar fnittra över en bil men tjejer med någorlunda krav vill nog att du ska kunna snacka för dig. Kan du inte det så spelar din längd och din bil igen roll.

Finns ju killar i samma längd, minst lika bra yttre men som kan hitta knorren i diskussionen och som är rappa, fyndiga, tjejen märker av att det finns intelligens, humor, som man mixar upp.

För inte vill du ha en tjej med alla attribut med som konverserar som ett mongo?

Betänk att det antagligen kryllar av snubbar med sk käkben, långa och vissa har snygga bilar och annat. Vad ska urskilja dessa, hk på bilen, cm på kroppen, eller hur de är och agerar som personer?

Håller med här. Man vill fnissa, känna sig trygg och chilled oavsett om man sitter i en Porsche eller på styret på en cykel(kanske speciellt då).

Citera
2018-08-07, 15:19
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
HAHA! 😄

Tjejernas profil kan ju vara fejk också. Det finns ju mängder av exempel i trådarna här i forumet på hur killar gör fejkprofiler och trollar. "Tjejerna" kan mycket väl vara incels som roar dig framåt kvällskvisten.
Är något för bra gör att vara sant är det förmodligen inte sant.
Citera
2018-08-07, 16:33
Medlem
Citat:

Ta det inte personligt. Snygga tjejer har massvis med matches, så du är bara en i mängden om du inte ser ut som en grekisk gud. Som det har konstaterats innan, så spelar status ingen roll på tinder. Jag känner en lågutbildad fattig kille som är 25+ och fortfarande bor hemma hos sina föräldrar, men han ser ut som en Calvin Klein model och röjer på tinder. Han sover sällan hemma längre utan brukar oftast övernatta hos någon av sina tinder brudar.
Citera
2018-08-07, 17:56
Medlem
Citat:

Skippa flashande av så mycket prylar. Visa mer på en "rik" levnadsstil, men känns inte som du har det? Alltså inget "titta här är min bil" "titta här är jag med blingbling". Ta bra bilder med intressanta bakgrundsmotiv som visar på "belevnad". Eftersom i princip varenda brud "gillar att resa" så är dom intresserade av töntar som hoppar och flyger i alpielike skidbackar, mountainclimbing bitches, cykelbögar, kanske inte med spandex outfiter. Surfbögar, allting som är lite "manligt" i deras värld förutom bilar och fiske. Kanske funkar med fiske om man inte visar upp fisken, men svårt att tro det.

Sen för att svara på din fråga då jag känner "truck för 25k/mån" folk. Så dom nöjer sig med tjejer som du antagligen inte ens bryr dig att swipea ja på Men det är klart, det finns väl en inre frid i det också. Sen finns det förstås vissa som sticker ut. Vet bla att mekaniker/snickare är hett på marknaden. Behöver jag förklara varför?

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in