Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-01, 16:40
Medlem
Någon som tindrar i typ Japan eller liknande?

Har själv provat två östeuropeiska länder och man fick mkt matches, träffade även 2 st som va trevliga.

Vart sugen på dra till Japan ett tag, känns som coolt ställe. Man lär ju bli överöst som svensk vit lång blond man där.

Oklart om japanare kan va särskilt snygga dock. Sen oftast helt andra kulturer där.
Citera
2018-09-01, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90

Har själv provat två östeuropeiska länder och man fick mkt matches, träffade även 2 st som va trevliga.

Vart sugen på dra till Japan ett tag, känns som coolt ställe. Man lär ju bli överöst som svensk vit lång blond man där.

Oklart om japanare kan va särskilt snygga dock. Sen oftast helt andra kulturer där.
Varför ska man tindra där om man bor i Sverige?
Citera
2018-09-01, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Varför ska man tindra där om man bor i Sverige?

Menar mer resa dit. Och tindra där och träffa lite brudar där under tiden man ser landet, typ.

Endel länder är ju väldigt pro utlänningar. I Barca fick jag inte i närheten av matches kontra tex Prag. Är väl också för dom är hyfsat dåliga på engelska där och vet man är turist osv.
Citera
2018-09-01, 21:05
Medlem
Edit: också för jag är jävligt trött på svenska tjejer.
Citera
2018-09-01, 22:58
Medlem
dovAkins avatar
Citat:

Tror det är bättre med typ Sydkorea i så fall tror de är mer öppna. Annars finns det ju massa andra asiat länder som funkar
Citera
2018-09-02, 00:33
Medlem
christallqhulaaas avatar
Frågade en match om hon ville ha en 3-kant med mig och min kk.blev borttagen då
Citera
2018-09-02, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
Frågade en match om hon ville ha en 3-kant med mig och min kk.blev borttagen då
Tjejer hatar sex så det var förståeligt.
Citera
2018-09-02, 01:48
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjurenidiot133
Tjejer hatar sex så det var förståeligt.

Tjejer som skriver ska ha "seriöst" på tinder är ju för löjliga.tinder är en knullapp fattar dom inte det.
Citera
2018-09-02, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
Tjejer som skriver ska ha "seriöst" på tinder är ju för löjliga.tinder är en knullapp fattar dom inte det.
Samma tjejer som snackar sex och skickar bilder efter 10 minuters chatt.
Citera
2018-09-02, 02:12
Medlem
Buffedbygods avatar
Citat:

Jag bor i japan. Tinder här funkar ok men är vids känt som "appen där man kan träffa en utlänning att ligga med".

Visst går det att få ligga här, lättare än i sverige men knappast något harem som resten av östasien. Och det beror på att man helt enkelt är exotisk här...

Japanare kan vara jävligt Fula, tänder som står åt alla håll, samma kläder som min mormor använde som råkar vara något mode nu, och tjejer som bestämt sig för att vara singlar livet ut och inte bryr sig om sitt utseende mera m.m.

Men när de är snygga är de jävkigt snygga.

Förövrigt, varför kallar alla tinder för en knullapp? Det är väl upp till var och en vad man letar efter...
Senast redigerad av Buffedbygod 2018-09-02 kl. 02:14.
Citera
2018-09-02, 18:29
Medlem
Skaffade precis ett falskt konto med bilder på en tjej som kanske är max en 7a. 50+ likes på mindre än 3 minuter. Detta här är HELLLT ABSURT!!!!
Citera
2018-09-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Skaffade precis ett falskt konto med bilder på en tjej som kanske är max en 7a. 50+ likes på mindre än 3 minuter. Detta här är HELLLT ABSURT!!!!
Update: 100 likes nu. Allt detta på mindre än 7 minuter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in