2018-08-07, 02:24
Medlem
PK-befriads avatar
55,3% av män i Malmö i åldern 15-44 år är utlänningar:
https://youtu.be/GnBgF57x49A?t=9m52s

Ökar med ca 10% var tionde år. Ett skithålsland skapas. Ur tid är leden.
Citera
2018-08-07, 02:28
Medlem
Ajembacks avatar
Malmö är ju bevisligen ett av Sveriges största rövhål till äckliga platser att bo på. Pga av all invandring såklart. Inget annat. Den som inte inser det är dum på riktigt.
Citera
2018-08-07, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Jag måste seriöst bila dit en dag själv för att se hur illa det är. Jag frågade en Malmö tjej om situationen i Malmö för 5 år sedan och hon svarade att det inte är så illa men va fan, det senaste jag läst och hört nu ändrar ju ens uppfattning direkt.

Börjar också bli sugen på en Malmö resa men misstänker att det blir som när man gör sitt månatliga besök i Tensta.

Inte ett skit händer förutom att folk är lite brunare och hejar tillbaks gladare och trevligare än om man säger hej till en etnisk svensk innanför tullarna.
Citera
2018-08-07, 08:41
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Kan man med gott samvete byta ut en hel befolkning med en utländsk sådan i en av Sveriges största städer? För inte i en enda bil eller på gatan såg jag en svensk. Snacka om att man var i minoritet.

När jag är i Malmö brukar jag röra mig från lilla torg, stora torg och ner mot triangeln. Jag är också i Hansa Köpcentrumet. Och i Västar hamnen. I dom områdena tycker jag det är svenskt.

Men så åker jag ner till Mobilia och söder om Mobilia och där tycker jag inte det är svenskt, därför åker jag inte dit då jag tycker det är stökigt att gå runt på Mobilia ibland. Är på Möllan och där tycker jag inga etniska svenskar alls är, jag kan också uppleva denna platsen som något stökig.

Jag menar att vi måste ha ett segregerat Malmö, jag vet ej hur det är tänkt att fungera. Troligen kommer etniska svenskar att flytta från Malmö och så ger vi bort Malmö. Jag tycker vi kan skapa en etnisk enklav för invandrare i Malmö. Där kan dom importera sin egna polis och sitt egna politiska system. Då kan alla välja kultur som dom vill ha.

Jag vill att vi stärker den etniska svenska kulturen och det går göra genom att vi segregerar Sverige.
Citera
2018-08-07, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Var en sväng i Österlen nyligen. Vi bodde där i 2 veckor och upplevde fina stränder och människor. Var en dag förbi Trelleborg för att sedan ta beslutet att äta i Malmö med mina barn.

Jag har inte varit i Malmö på 15 år minst, men det jag möttes av var helt sjukt, vad fan har hänt?
Det var som att åka in i Bagdad, helt nersprayade gator och torg, butiker med arabtext varje meter. Jag ville/vågade fan inte gå ur bilen med mina superblonda barn. Jag åkte ur skiten illa kvickt och åt på vägen till Ystad istället.

Vad fan har hänt? man brukar höra om Malmö visst, men när man ser det med sina egna ögon. O herre jävlar.

Kan man med gott samvete byta ut en hel befolkning med en utländsk sådan i en av Sveriges största städer? För inte i en enda bil eller på gatan såg jag en svensk. Snacka om att man var i minoritet.

Och de som påstår att människorna jag såg här är svenskar måste fan vara efterblivna.

Det är som 500 000 svenskar skulle forcera sig in i Afghanistans/Irak/Israel/Palestina för att sedan ta över deras största städer. Undrar om de skulle välkomna oss.

Det som hänt är mångkultur och hit går en stor del av svenska skattemedel, politikerna menar på att det är berikande och att vi inte klarar oss utan dessa djur.
Det man kan göra är att rösta rätt i valet eller göra som peter mangs, det är sjukt hur landet ser ut i dag det känns precis som du säger att man befinner sig i Bagdad och man känner sig inte hemma vart än man befinner sig det är ju inte bara i malmö som mångkulturen förpestar tillvaron utan varenda stad är smittad av mångkulturen.

Våra politiker är sinnessjuka och borde åtalas!
Citera
2018-08-07, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
När jag är i Malmö brukar jag röra mig från lilla torg, stora torg och ner mot triangeln. Jag är också i Hansa Köpcentrumet. Och i Västar hamnen. I dom områdena tycker jag det är svenskt.

Men så åker jag ner till Mobilia och söder om Mobilia och där tycker jag inte det är svenskt, därför åker jag inte dit då jag tycker det är stökigt att gå runt på Mobilia ibland. Är på Möllan och där tycker jag inga etniska svenskar alls är, jag kan också uppleva denna platsen som något stökig.

Jag menar att vi måste ha ett segregerat Malmö, jag vet ej hur det är tänkt att fungera. Troligen kommer etniska svenskar att flytta från Malmö och så ger vi bort Malmö. Jag tycker vi kan skapa en etnisk enklav för invandrare i Malmö. Där kan dom importera sin egna polis och sitt egna politiska system. Då kan alla välja kultur som dom vill ha.

Jag vill att vi stärker den etniska svenska kulturen och det går göra genom att vi segregerar Sverige.

Förr såg du inte en muslim på Hansa det gör du nu.Dom annonserar just för denna grupp.
Västra hamnens bad är nerlusade med araber.
Senast redigerad av ascheberg 2018-08-07 kl. 09:20.
Citera
2018-08-07, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Haur du sitt Malmö så haur du sitt varden.
Jo den var ju lite småkul när den kom. Men nu verkar den lite fel(och inte ens småkul)dock, det är väl mera Mellanöstern o Afrika än hela världen.....Kommer ihåg ett aprilskämt för ganska många år sedan om det nu var i Sydsvenskan(dagstidning) där man påstod att Malmö-stad skulle komplementera gatuskyltar med skyltar på arabiska.....Kanske verklighet om något år?
Citera
2018-08-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Det som hänt är mångkultur och hit går en stor del av svenska skattemedel, politikerna menar på att det är berikande och att vi inte klarar oss utan dessa djur.
Det man kan göra är att rösta rätt i valet eller göra som peter mangs, det är sjukt hur landet ser ut i dag det känns precis som du säger att man befinner sig i Bagdad och man känner sig inte hemma vart än man befinner sig det är ju inte bara i malmö som mångkulturen förpestar tillvaron utan varenda stad är smittad av mångkulturen.

Våra politiker är sinnessjuka och borde åtalas!
Mångkultur kan kanske låta bra och positivt. Men nu är det ganska så tydligt att det inte är mångkultur politikerna vurmar för, Islam är inte direkt synonymt med mångkultur.
Citera
2018-08-07, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davospartiet
Väatra hamnen i Malmöhttps://www.expressen.se/kvallsposten/qs/overklassomradet--som-de-rika-inte-fick-ha-for-sig-sjalva/

Min syster köpte där, men flyttade. Pga allt spring utanför, då alla skulle bada och leva om på strandpromenaden.
Citera
2018-08-07, 09:56
Medlem
f30malmos avatar
Jag hade flyttat idag om jag hade kunnat pga diverse anledningar.

Bra saker med Malmö; Du behöver aldrig någonsin klä upp dig om du inte känner för det, mjukisbyxor verkar vissa tycka är okej att ha på sig på krogen t.ex. Du kan köpa väldigt billigt kött du inte vet var det kommer från, (de hittade ju slaktrester från får inne i något bostadsområde i Rosengård en gång minns jag vagt). Stort utbud av utländska färska matvaror, särskilt från sydostasien, säkert besprutade och bestrålade dock. Mycket är gratis för barn i Malmö, troligtvis för att barnen ofta kommer från ekonomiskt utsatta familjer.

Sedan gillar jag gamla (svenska) gubbar som levt hela sitt liv i Malmö och sydsvenskans serie "försvunna Malmö". Får liksom en känsla av vad staden kanske varit en gång.
Citera
2018-08-07, 09:57
Medlem
Mycatisonfires avatar
Hur är Malmö jämfört med Sthlm?
Sthlm är ju VÄLDIGT berikat.
Citera
2018-08-07, 09:58
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
En vanlig liten sidogata i Malmö, fem bilder på en liten del av gatan.

Ofta svenska tillsammans med arabiska på skyltarna.

OBS lägg märke till skylten Jihad teoriskolan:

https://www.motormagasinet.se/article/view/600352/verkstaderna_som_flyger_under_radarn

Klippning 50:-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in