Citat:
Ursprungligen postat av
sampanl
Kan man med gott samvete byta ut en hel befolkning med en utländsk sådan i en av Sveriges största städer? För inte i en enda bil eller på gatan såg jag en svensk. Snacka om att man var i minoritet.
När jag är i Malmö brukar jag röra mig från lilla torg, stora torg och ner mot triangeln. Jag är också i Hansa Köpcentrumet. Och i Västar hamnen. I dom områdena tycker jag det är svenskt.
Men så åker jag ner till Mobilia och söder om Mobilia och där tycker jag inte det är svenskt, därför åker jag inte dit då jag tycker det är stökigt att gå runt på Mobilia ibland. Är på Möllan och där tycker jag inga etniska svenskar alls är, jag kan också uppleva denna platsen som något stökig.
Jag menar att vi måste ha ett segregerat Malmö, jag vet ej hur det är tänkt att fungera. Troligen kommer etniska svenskar att flytta från Malmö och så ger vi bort Malmö. Jag tycker vi kan skapa en etnisk enklav för invandrare i Malmö. Där kan dom importera sin egna polis och sitt egna politiska system. Då kan alla välja kultur som dom vill ha.
Jag vill att vi stärker den etniska svenska kulturen och det går göra genom att vi segregerar Sverige.