2018-01-25, 15:56
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
https://www.sydsvenskan.se/2018-01-25/malmopolisen-rasar-mot-brittiska-och-kanadensiska-resevarningar

malmö polisen verkar leva på en annan planet....
Och det i samma stund som dom går ut med beskedet om att flytta en hel jävla polisstation för att på det viset slippa bli attackerade med handgranater.

Ungefär lika effektivt som när dom sågade ner träd och tog bort buskar i parker för att försvåra våldtäkter likadant med knarkrondellen som dom också vill flytta och den är ju ändå relativt nybyggd.
Citera
2018-01-25, 16:23
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Polisledningarna i Malmö och Göteborg rasar över att brittiska och kanadensiska UD utmålar gängkriminaliteten i de båda städerna som ett hot mot utländska turister.
De får det att låta som om våldet är helt okontrollerat, säger Stefan Sintéus, polismästare i Malmö.

https://www.sydsvenskan.se/2018-01-2...-resevarningar

Ja, för sjutton, vad elaka dessa britter och kanadensare är mot oss svenskar. De känner inte ens till att vissa ämnen är tabubelagda i vårt trygga Svedala, som aldrig någonsin varit tryggare.

Fast jag håller med polismästaren. Våldet är kontrollerat, fast inte av dem man förväntar sig. Det blir ett hejdundrans uppvaknande om ett par år när inte ens massiva mörkläggningskampanjer i media hjälper. Sovjetunionen förnekade sina fel in i det sista. Det kommer Sveriges politiker också att göra.
Citera
2018-01-25, 17:29
Medlem
Ännu en grov våldtäkt mot flicka under 15

http://24malmo.se/2018/01/25/extra-misstankt-grov-valdtakt-mot-flicka-under-15-ar/

😡
Citera
2018-01-26, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Ännu en grov våldtäkt mot flicka under 15

http://24malmo.se/2018/01/25/extra-misstankt-grov-valdtakt-mot-flicka-under-15-ar/

😡
Men du, sprid inte sånt skit, Malmöpolisen blir faktisk ledsna när verkligheten förmedlas.
Citera
2018-01-26, 05:54
Medlem
Polisinsats i Malmö – polisen mycket förtegen
Polisen i Malmö inledde vid midnatt en polisinsats i området kring Jespersgatan i Malmö. Men man vill inte berätta vad det rörde sig om.

Svt pixlar dåligt Någon som vet mer?
Senast redigerad av ascheberg 2018-01-26 kl. 06:03.
Citera
2018-01-26, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl583
Men du, sprid inte sånt skit, Malmöpolisen blir faktisk ledsna när verkligheten förmedlas.

Trodde det var sossarna som styrt staden i 23 år
Citera
2018-01-26, 09:00
Moderator
manamanahs avatar
Jag låser tråden. Det verkar inte gå in att det här inte är en länksamling för brott som händer i Malm och jag har försökt länge nu. Ni får ta upp brott ni vill diskutera i enskilda trådar och också motivera varför just den tråden ska ligga i den här forumdelen. I den här tråden verkar det ju inte gå in så jag önskar er lycka till med det.

Mod.

Tråd låst.
Citera
2018-08-06, 19:48
Medlem
Vad har hänt med Malmö?

Var en sväng i Österlen nyligen. Vi bodde där i 2 veckor och upplevde fina stränder och människor. Var en dag förbi Trelleborg för att sedan ta beslutet att äta i Malmö med mina barn.

Jag har inte varit i Malmö på 15 år minst, men det jag möttes av var helt sjukt, vad fan har hänt?
Det var som att åka in i Bagdad, helt nersprayade gator och torg, butiker med arabtext varje meter. Jag ville/vågade fan inte gå ur bilen med mina superblonda barn. Jag åkte ur skiten illa kvickt och åt på vägen till Ystad istället.

Vad fan har hänt? man brukar höra om Malmö visst, men när man ser det med sina egna ögon. O herre jävlar.

Kan man med gott samvete byta ut en hel befolkning med en utländsk sådan i en av Sveriges största städer? För inte i en enda bil eller på gatan såg jag en svensk. Snacka om att man var i minoritet.

Och de som påstår att människorna jag såg här är svenskar måste fan vara efterblivna.

Det är som 500 000 svenskar skulle forcera sig in i Afghanistans/Irak/Israel/Palestina för att sedan ta över deras största städer. Undrar om de skulle välkomna oss.
Senast redigerad av sampanl 2018-08-06 kl. 19:50.
Citera
2018-08-06, 19:55
Bannlyst
Är du född i går? Malmöstan är Sveriges rövhål sen många många år. Vanligaste pojknamnet Mohamad.
Citera
2018-08-06, 19:56
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Är det verkligen så jävla illa? Alla butiker har "arab-text"? Kom igen.. Skulle vara intressant att höra om det var mindre aggression och mer intelligens i ditt inlägg.
Citera
2018-08-06, 20:04
Medlem
Jag måste seriöst bila dit en dag själv för att se hur illa det är. Jag frågade en Malmö tjej om situationen i Malmö för 5 år sedan och hon svarade att det inte är så illa men va fan, det senaste jag läst och hört nu ändrar ju ens uppfattning direkt.

Personligen tror jag Malmö är den populäraste destinationen för invandrare, t.om mer så än Göteborg och Stockholm.
Citera
2018-08-06, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Är det verkligen så jävla illa? Alla butiker har "arab-text"? Kom igen.. Skulle vara intressant att höra om det var mindre aggression och mer intelligens i ditt inlägg.

Tyvärr överdriver inte TS. Vissa statsdelar och gator finns nästan inte en enda svensk butik eller företag kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in