Citat:
Ursprungligen postat av
Amazon-mannen
Kan det bero på att 25% av alla från "icke baconätande kultur" i Malmö inte förstår normalt talad och skriven svenska?

om man inte kan formulera sig som busschaufför, om man våldtar vita kvinnor som muslimer och skiter och pissar överallt så kanske man ska inte klarat av att ta körkort för egen maskin. Vad ska vi med inavlade getpåsättar till som är analfabeter. Sådana kan man få tag på närsomhelt.
beställde en BIg Mac och Co. i Malmö. Fick ingen bacon fast jag betalat för att få det och det stod på förpackningen att det var en Big Mac med bacon. Jag undrar om det har med att där jag bor är det bara muslimer som jobbar. Vid ett annat tillfälle drack jag mjölk vid södervärns busstation. Jag var törstig. När en neger fick syn på att jag drack mjölk blev han så provocerad att han gick fram till mig och var hotfull. Jag sa till honom att jag kommer ringa polisen om han inte försvann på studs. Negrar och muslimer tycker inte om att man åberopar polisen för då kommer det fram att de fuskar med bidrag och jobbar svart.