2018-08-07, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det blir så koselig nu när du är nere hos mig i kaninhålet! Om nu bara Remark kunde komma ner med fotogenlampan så det slapp vara så jävla mörkt.

He he, aldrig får ni ner mig dit.
Citera
2018-08-07, 03:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
He he, aldrig får ni ner mig dit.
Inte du men kom med lampjäveln så det klarnar lite. Hahahaha

Det här är faktiskt seriösa funderingar och inte alls Topdogs alternativa sexspalt.
Citera
2018-08-07, 03:53
Medlem
develis avatar
Citat:
Tack. En enkel blomma i havet + signumet. Det känns bra för mig. Gott så.
Ja, det är fint - i det enkla bor det vackra säger Ernst - men låt nu Kugutt bygga ett stort hjärta av små, små snäckor i klass med Stonehenge, börjar han imorgon kanske han är klar i tid.
Citera
2018-08-07, 03:55
Medlem
Citat:
Inte du men kom med lampjäveln så det klarnar lite. Hahahaha

Det här är faktiskt seriösa funderingar och inte alls Topdogs alternativa sexspalt.

Jag sitter med Fotogenlampan på säkerhetsavstånd från Kaninhålet.

Backade ett par centimeter extra för att du kallade den "lampdjävel".
Senast redigerad av Remark 2018-08-07 kl. 03:59.
Citera
2018-08-07, 03:58
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag sitter med Fotogenlampan på säkerhetsavstånd från Kaninhålet.
Ok. Vi behöver en som bevakar hålet. Det får inte komma in för mycket teorier på en gång. Kvarnarna måste hinna mala.
Citera
2018-08-07, 04:03
Medlem
Citat:
Ok. Vi behöver en som bevakar hålet. Det får inte komma in för mycket teorier på en gång. Kvarnarna måste hinna mala.

Haha, enkel sorterare... Lev i Mörker.
Citera
2018-08-07, 04:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Haha, enkel sorterare... Lev i Mörker.
Solen går upp snart och snart har vi löst gåtan med hans resrutt. Sen återgår vi till bomberna har jag tänkt. Mad Bomber from Refshaleøen.
Citera
2018-08-07, 04:15
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ja, det är fint - i det enkla bor det vackra säger Ernst - men låt nu Kugutt bygga ett stort hjärta av små, små snäckor i klass med Stonehenge, börjar han imorgon kanske han är klar i tid.

Du, jag ska inte bygga nånting, jag har semester. Här skall fiskas och drickas gin tonic.
Men du, jag har en fråga till din alternativa sexologspalt. Har du en bra karta (den besta du hittat) över Nautilus färdruta/resruta? Det finns vel ingen officiell?
Nu skall jag från det ena kaninhålet till det andra ( i besta mening) jag ska legga mig. God natt.
Senast redigerad av kugutt 2018-08-07 kl. 04:20.
Citera
2018-08-07, 04:24
Medlem
Citat:
Solen går upp snart och snart har vi löst gåtan med hans resrutt. Sen återgår vi till bomberna har jag tänkt. Mad Bomber from Refshaleøen.

Här gick solen upp för en timme sen.

Du tänker på när han tänkte utplåna Refshaleøen.

Ja, hämnd och hat tycks ständigt närvarande. Medel har han för att åstadkomma det dessutom.

Minsta lilla upplevd kränkning eller brist på uppmärksamhet tycks vara triggern. Dvs han är oberäkneligt Livsfarlig. Ständigt.
Citera
2018-08-07, 04:25
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Du, jag ska inte bygga nånting, jag har semester. Här skall fiskas och drickas gin tonic.
Men du, jag har en fråga till din alternativa sexologspalt. Har du en bra karta (den besta du funnit) över Nautilus färdruta/resruta? Det finns vel ingen officiell?
Nu skall jag från det ena kaninhålet till det andra ( i besta mening) jag ska legga mig. God natt.

Du kan dricka samtidigt. Tillräckligt med gin så kan du säkert fiska på torra land också.

Självklart ställer spalten upp. Här är det med både text och kartor som verkar vara utifrån rättegång snarare än medias spekulationer:
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-03-20-her-er-ubaaden-nautilus-sidste-rute
Citera
2018-08-07, 04:39
Medlem
kugutts avatar
Citat:

Du kan dricka samtidigt. Tillräckligt med gin så kan du säkert fiska på torra land också.

Självklart ställer spalten upp. Här är det med både text och kartor som verkar vara utifrån rättegång snarare än medias spekulationer:
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-03-20-her-er-ubaaden-nautilus-sidste-rute

Tack! Ska fundera lite på rutten. Det är nåt konstigt med den.
"Work is the curse of the drinking classes". Man dricker med stil och hyfs vet ja.
Citera
2018-08-07, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Tack! Ska fundera lite på rutten. Det är nåt konstigt med den.
"Work is the curse of the drinking classes". Man dricker med stil och hyfs vet ja.

Det tycker jag också. Särskilt där han ligger stilla senare på natten innan han hamnar i Köge Bukt.

Gin och Tonic ÄR gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in