Citat:
Ursprungligen postat av
censuria
Jag är inte förtjust i politisk media överhuvudtaget, FOX news inget undantag.
Och nej, jag gillar inte heller människor som gör precis allt för pengar, i synnerhet inte när de använder media, med lögner och vinklingar, för att få stöd för det. Som typ Irakkriget, och i detta avseende kritiserade MSM verkligen inte GWB.
Från wikipedia:
Avd: oberoende journalister?
Detta gäller garanterat inte enbart FOX, utan samtliga stora. Skrämmande tycker jag.
Ja men för fan, Murdochs mediaimperium har ju ingenting att göra med CNN, New York Times, Washington Post, och andra som tRump numera kallar för
disgusting fake news och
enemy of the people. Acosta jobbar inte för Murdoch.
När det gäller att göra allt för pengar har få (om någon) president gett lika mycket till dollarmiljardärer och storföretag som just tRump genom att t ex avskaffa regleringar i finans och om miljö, och genom enorma skattesänkningar för ffa megarika.
När det gäller
drain the swamp (Deep state?) når nepotism och korruption allt
högre nivåer pga tRump, som också använder sitt presidentskap för att tjäna mer pengar på sina hotell och golfklubbar.
https://eu.usatoday.com/story/opinion/2018/08/03/donald-trump-taxpayer-cash-grab-unprecedented-corruption-column/871902002/
Vad har Q med detta att göra? Ja, de som viftar med Q-skyltar på tRumps stora
Sieg Heil-möten, gör det iaf inte som protest mot tRump. Dessa Q-följare är som du, vilseförda individer, långt från makt och rikedom och inflytande, som på något märkligt sätt har fått för sig att den stora lurendrejaren i Vita Huset står på deras sida. De har fel.
Vakna upp innan det är för sent. Vår demokrati är i fara. Försvara det fria ordet!