Citat:
Ursprungligen postat av
Pussyking
Citat:
Ursprungligen postat av Bladee
Väldigt ironiskt hur dom som tror minst på Q gör flest inlägg i denna tråd.
Intressant också att det oavsett motiv eller diagnos följer samma ökade intensitet man kan se på twitter och i amerikansk massmedia. Tror vi närmar oss ”the tipping point”. Q’s mål har ju hela tiden att nå ut till så många att rörelsen inte går att stoppa.
Mycket av det Trump och Q talar om märker jag att människor som inte följer Q och som inledningsvis inte gillade Trump nu talar om. Det borde vara en indikation att informationen nått ut, oavsett hur den spridits.
Bladee inlägg är ju borttaget men jag noterar att flera som skriver mest i den här tråden även skriver mest i några andra trådar i synnerhet trådar som diskuterar judar/sionister/förintelsen osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Mockingbird har släppt på censuren av Q-rörelsen i ett desperat försök att kontrollera narrativet.
Helt plötsligt ligger "Qanon" på plats 4 över söktermer i Google Trends och fake news media fullkomligt öser ut artiklar om Q-rörelsen.
Som sagt, dom är desperata nu.
V4 länderna står på sig i mirgrationsfrågan. Österrike har svängt och nu talar Österrikes ÖB och försvarsminister om att invandringen är det största hotet mot Österrike och att försvaret behöver mera pengar. Danskarna har tvärvänt. Likaså Italien. Frankrike och England går på knäna och Trump, Putin och Xi Jinping förefaller i avgörande frågor vara på samma sida.
Tilltron till MSM är på all time low. Alternativmedia exploderar.
Jag tror också att de är desperata, men samtidigt kan man fundera över hur de hade räknat med att det skulle gå och hur långt de trodde de skulle komma innan reaktionen från folket skulle komma.