2018-07-01, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Artikeln refererar till CNN's källor? Allt är med andra ord fejk.

Och VEM sammanarbetar med CNN ?
Citera
2018-07-01, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför valde man att fråga en hälsa/läkemedelsinriktad producent i Atlanta istället för någon som faktiskt arbetat med Rysslandsskandalen? Typ nån politiskt inriktad producent i Washington?

Det är hans personliga åsikter i ett ämne han knappast har mer insikt i än gemene man, dessutom går väl egentligen all journalistik ut på att sälja. Vad som ligger bakom själva Rysslandsskandalen är förstås inte nödvändigtvis detsamma som ligger bakom den journalistiska bevakningen.

–––––––––––
Börjar själv undra om Q kanske är Yoda från Star Wars
Divide they try.
Fail they will.
TOGETHER.
WWG1WGA!
Q+

Fel Trumpen är en tidsresenär tillsammans med Q !
Citera
2018-07-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Och VEM sammanarbetar med CNN ?

Ja vem sammarbetar med CNN? Förklara?
Citera
2018-07-01, 12:29
Medlem
Fittahoras avatar
För tillfället är Q 1643 högaktuell, framförallt på twitter:
Citat:
We are waiting for a reporter to ask the ultimate question.
What are they waiting for?
They can end this at any time simply by asking POTUS, right?
We may have to ‘force’ this one.
Q

Frågeställningen som dom flesta verkar vilja att någon frågar är i likhet med "Känner du till Q?". Enligt min åsikt kan det bara svaras med ett jakande eller nekande, vilka båda skulle leda till mer spekulation. Således skulle inte den frågeställningen som anons verkar för leda till att avsluta all spekulation, som Q 1643 påstår.

Enda frågan jag kan komma på som definitivt skulle avsluta all spekulation är frågan "Är du Q?" med ett jakande svar.

Frågan är då, kan Trump vara Q?

Det finns en hel del som talar för att så kan vara fallet, inte minst ur legal synvinkel. Det passar också bra in i min teori om vilka som ligger bakom Q.

• Trump kan ej åtalas för något brott under sin tid som president.
  • I de fall Trump sitter på hemlig information som han erhållit i sitt utövande som president finns inget hinder för honom att sprida detta.
  • I de fall Trump sitter på hemlig information som ej erhållits i en laglig process kan detta inte spridas utan att riskera åtal för informationens uppgiftslämnare (individ eller organisation).
  • Uppgiftslämnare kan skyddas genom att sprida information som frågeställningar och gåtor, vilket förhindrar åtal (Q 1127).
Q 1127:
Citat:
Our comms must be this way.
Refer back - the ‘Why?’
NAT SEC laws.
Trust the plan.
April Showers.
Q

För er som inte har koll på min teori om Q kan jag sammanfatta det som att teamet bakom Q är militär underrättelsetjänst av signalspaningskarraktär, möjligtvis NSA.

Så min teori är att Trump kan vara den som postar som Q men militär underrättelsetjänst skriver texterna.

Fotnot: Jag tror inte att Julian Assange är Q, som en del spekulerar i. Huvudanledningen är att Q med stor sannolikhet reser tillsammans med presidenten och Assange skulle då inte kunna undgå bli sedd.
Citera
2018-07-01, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Ja vem sammarbetar med CNN? Förklara?

Espressen ?
Citera
2018-07-01, 14:25
Medlem
"Deep state" strikes back.

WaPo: North Korea working on ways to conceal nuclear weapons

https://www.youtube.com/watch?v=SImEssriWXc&feature=push-u-sub&attr_tag=5tdSboDg3XkLtRty-6
Citera
2018-07-01, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mryang
Q visades i Seattle Times för några dagar sedan:
https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8ulb0j/q_has_gone_mainstream_found_in_the_seattle_times/

Det är givet att alla normalt funtade redaktörer/journalister känner till Q.

Det är en bild.
Jag tror det är MÅNGA journalister som faktiskt vill skriva om Q och hur korrupt systemet är men de vet vad som händer om de försöker. Att smyga in någon bild däremot kanske kan undgå upptäckt eller förklaras bort. Jag tror även mindre medieägare också vill skriva om Q men de vet vilket inflytande deep state har.

Vi har samma situation här. SVT har mycket ensidig rapportering inom vissa områden. Men det är inte samma sak som att alla på SVT tycker det är bra men de vet att de inte kan skriva om det på ett neutralt sätt. Några har slutat på SVT och då brukar de berätta hur det egentlig fungerar
Citera
2018-07-01, 15:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
"Deep state" strikes back.

WaPo: North Korea working on ways to conceal nuclear weapons

https://www.youtube.com/watch?v=SImEssriWXc&feature=push-u-sub&attr_tag=5tdSboDg3XkLtRty-6

Q (i denna tråd) har ju redan sagt att CNN är Deepstate så vi ska inte lita på något annat än Fox "news" och Q.

jag tror att det börjar bli dags för oss "skeptiker" att inse att de som fortfarande skriver och som stenhårt tror på allt som Q säger är fanatiker och omöjliga att förklara något för.
Citera
2018-07-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Q (i denna tråd) har ju redan sagt att CNN är Deepstate så vi ska inte lita på något annat än Fox "news" och Q.

För att något jobbar för deep state så är inte det samma sak som att allt är lögn. Det tillvägagångssättet skulle snabb avslöja det mesta.

Deep state är parasiter. Man kan mycket väl göra många bra saker för att sedan byta spår och börja parasitera. Titta på hur Soros jobbar, han har samma teknik hela tiden. Han tar över organisationer som folk tror jobbar för goda saker.

Eller jämför med skickliga pokerspelare. De kan förlora och förlora tills insatsen är tillräckligt stor och då slår man till
Citera
2018-07-01, 18:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
För att något jobbar för deep state så är inte det samma sak som att allt är lögn. Det tillvägagångssättet skulle snabb avslöja det mesta.

Deep state är parasiter. Man kan mycket väl göra många bra saker för att sedan byta spår och börja parasitera. Titta på hur Soros jobbar, han har samma teknik hela tiden. Han tar över organisationer som folk tror jobbar för goda saker.

Eller jämför med skickliga pokerspelare. De kan förlora och förlora tills insatsen är tillräckligt stor och då slår man till

Så Soros, wikileaks och många andra är också deepstate, ska du inte komma med att alla som utsätts för gangstalking även förföljs av deepstate snart också?

För du/ni verkar använda begreppet "deepstate" istället för djävulen
Citera
2018-07-01, 19:02
Medlem
För nya läsare av tråden som är intresserade av Q och för att få en snabb sammanfattning så rekommenderas varmt denna film: Q - The Plan To Save the World

För att ytterligare sätta Q i sitt rätta sammanhang så behöver man också förstå den politik som Donald Trump gick till val på och vann, vilket sammanfattas bra i det här klippet (som Q har länkat till flertalet gånger nu): https://www.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ

Man bör även läsa Q:s inlägg själv, inte läsa om vad andra tror och tolkar det som Q säger. Det kan man göra på samlingssidorna qanon.pub och qanonposts.com

I övrigt kan man notera att det skrivs mer och mer och den här "konspirationsteorin" i MSM nu, precis som Q har förutspått. Deepstate/NWO/Kabalen är ansatt på riktigt.
Citera
2018-07-01, 19:09
Medlem
Citat:
Så Soros, wikileaks och många andra är också deepstate, ska du inte komma med att alla som utsätts för gangstalking även förföljs av deepstate snart också?

Ja det kan du ge dig på, soros tillhör den innersta kärnan. Soros knäckte exempelvis sveriges ekonomi i början på 90 talet.

Citat:
För du/ni verkar använda begreppet "deepstate" istället för djävulen

Ingen dum jämförelse. Som du vet så är människan en grym varelse, normalt brukar vi respektera varandra dock. Men alla gör inte det och det är också en mycket bra egenskap vid affärer, psykopater är fungerar bra som företagsledare och har lättare att utnyttja andra.
Att du sitter och försvarar den gruppen är vad jag tycker är konstigt
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2018-07-01 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in