2018-08-01, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Är det nu som sanningen kommer fram?
It's coming! July 2018 - the month the world discovered the TRUTH. - Q

Retorisk fråga, eftersom 1 aug. idag. Annars kommer sanningen fram mer och mer, bl a här:

Citat:
Anonymous No.2381963 📁
Jul 31 2018
The article is pretty damning and pretty authoritative. Writer is former FBI special agent.
Best article I've seen yet to lay out the facts of the complex scenario as they are presently known by the public.

>>2381963
https://www.bostonherald.com/opinion/op_ed/2018/07/fisa_documents_reveal_fbi_collusion?amp📁
Enjoy the show!
Q
Citera
2018-08-01, 10:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Oj, nu har Q visst gjort bort sig igen.

Först lägger Q upp två inlägg med Podestas gamla mail om valnötssås*, sen inser han tydligen sin blunder och lägger in ett tredje inlägg där han ber att alla ska radera de två inläggen och alla kommentarer om dem från alla media...
https://imgur.com/a/RZ1VWsx

* För de som inte hängt med i pizzagatetramset så var det många som trodde att "Walnut Sauce" var en pedofil referens, något Q fortfarande verkar ha trott. I själva verket är det dock en berömd ligurisk pastasås som diskuteras, en sås som Podesta t.o.m. la upp film på youtube om hur han lagade långt innan pizzagate (en film som bland annat länkats i pizzagatetråden)..

Artikel från 2014 där Podesta berättar om valnötssåsen: https://www.washingtonpost.com/national/health-science/why-john-podesta-runs/2014/06/02/70e14282-e6a4-11e3-a86b-362fd5443d19_story.html?utm_term=.8c2c2bfefec2

Kanske inte lika allvarlig blunder som när Q blåljög om missiler och fantasinedskjutningar från attackflyg, men ändå ett tecken på att Q börjat spåra ur allvarligt..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-08-01 kl. 10:39.
Citera
2018-08-01, 10:48
Medlem
Pussykings avatar
Vid det här laget är det väl ingen tvekan om att Q är en psyop med syfte att påverka amerikanska folket att rösta på republikanerna i valet i november framför allt.

MSM i Amerika skriver om Q, det finns minst 20-30 artiklar, så man får utgå från att informationen fått spridning.

Om informationen som sprids inte är sann och låt oss säga, har ryskt ursprung. Då är ju detta betydligt allvarligare än den Russian collusion som Mueller utreder. Intresset från MSM borde ju ligga på vem som ligger bakom informationen. Vem som sprider den. Det är ju något som kan skada nationens säkerhet.

Och allt som krävs är en fråga till presidenten, har Trump samröre med Q. Märkligt hur ointresserade MSM verkar vara av detta.
Citera
2018-08-01, 12:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Vid det här laget är det väl ingen tvekan om att Q är en psyop med syfte att påverka amerikanska folket att rösta på republikanerna i valet i november framför allt.

MSM i Amerika skriver om Q, det finns minst 20-30 artiklar, så man får utgå från att informationen fått spridning.

Om informationen som sprids inte är sann och låt oss säga, har ryskt ursprung. Då är ju detta betydligt allvarligare än den Russian collusion som Mueller utreder. Intresset från MSM borde ju ligga på vem som ligger bakom informationen. Vem som sprider den. Det är ju något som kan skada nationens säkerhet.

Och allt som krävs är en fråga till presidenten, har Trump samröre med Q. Märkligt hur ointresserade MSM verkar vara av detta.

1) är nog inte många journalister som bryr sig om och tror på Q, de som skrivit om Q har ju knappast verkat göra det i alla fall..

2) Tror du anhängarna skulle sluta tro på Q om Trump förnekade honom?

3) vem skulle fråga? Trump slänger ju ut och vägrar svara journalister som inte är inställsamma.
Citera
2018-08-01, 13:23
Medlem
Juli blev trots allt en spännande månad, trots att jag själv var kritisk innan. Rörande Trump, Q och den här tråden kan väl följande konstateras:

Trump uppträdde som Putins lilla knähund vid mötet i Helsingfors men vågade i alla fall skälla lite på hemmaplan igen.
Ryssland och Nordkorea tycks gå bakom ryggen på Trump.
Den utlovade ”explosionen” i juli ägde aldrig rum. Även om vissa i tråden försökt helgardera sig med att den kommer sen, någon gång i framtiden, men att grunden lades i juli (dock oklart hur och på vilket sätt)...
Inga utlovade uppror/upplopp har brutit ut.
Q försvann två veckor. Vissa Q-troende blev mycket ledsna. Andra Q troende menade att det inte gjorde något eftersom allt redan var igång (samtidigt som vissa Q-troende lovade att SNART kommer det dra igång). Gemensamt var dock att alla Q-troende blev superglada när Q kom tillbaka. Så lite helgardering även där: Q borta = allt är som det ska. Q aktiv = allt är som det ska, samt: stormen är redan igång eller så ska den snart börja. Lite oense där också, Q-följarna.
Q-troende kan fortfarande inte enas om vad Deep State är, förutom att de är onda och elaka. Och alla som det går dåligt för i USA har, i efterhand, varit del av Deep State. Ny helgardering med facit i hand!
Allt fler röster i tråden väcks att om man inte är Q-troende eller om man skriver saker där Q haft fel borde man inte få delta i diskussionen. Alltså samma censur som de Q-troende anser att elaka MSM
har... hyckleri!
MSM, som tidigare förbjudits som källa av Q-troende när det använts mot Q och Trump, anses nu ok som källa om det ger stöd åt Q-troende. Men inte annars. Hyckleri igen!
Sen har ju Q, enligt en Q-troendes citat: ”varit på gröten, (vad det nu betyder) och avslöjat en missil som sedan länge klarlagts varit en ambulanshelikopter. Fel/lögn igen från Q och dennes följare. I efterhand har ingen Q-troende här erkänt detta fel utan helt enkelt valt att ignorera det. Som vanligt.
Men i all fall lite medvind för Q-följarna: Twitter-aktien sjönk med 17% vid ett tillfälle och en Q-troende påpekade då ivrigt: Q = 17:e bokstaven i alfabetet! Så ja, bra jobbat.

Lite bonus: Clinton och Obama är fortfarande fria och Assange är fortfarande på Ecuadors ambassad. Trots Q-troendes löften om att så inte är fallet eller att det åtminstone kommer ändra sig ”snart” (vilket man påstått sen december).
Alla felaktigheter Q avslöjas med fortsätts ignoreras helt.

(Ja, saker händer absolut i världen just nu, men det gör det alltid. Finns inget som ens i närheten kan tolkas som den utlovade ”explosionen”. Facebooks ras, bland annat, är ju något som alla kunde förutspå, utom just Q-följarna här inne som tycks blivit tagna på sängen (sen förutspådde ju inte ens Q detta utan mer rapporterade i efterhand att det hände, vilket även det sågs som ett stordåd av de Q-troende här)
Citera
2018-08-01, 14:09
Medlem
Du har helt rätt DanielDO. Q lovar mycket men sällan något händer. När det väl händer något så tas det oftast något vagt Q-inlägg som skrevs för några månader sedan.. och vips hade Q rätt!

Jag kan också skriva tusentals med korta kryptiska inlägg om framtida saker som kan hända. Någon gång kommer jag få rätt!
Citera
2018-08-01, 15:21
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Jag kan också skriva tusentals med korta kryptiska inlägg om framtida saker som kan hända. Någon gång kommer jag få rätt!
Majoriteten av Q's inlägg är inte "kryptiska inlägg om framtida saker", utan information till folket.

Om du lyckas förutse händelser med liknande magnitud som utrensningen av kungafamiljen i Saudiarabien, frigörelsen av Nordkorea och för stunden högaktuella frigörelsen av Iran tycker jag du ska börja skriva omedelbart.
Citera
2018-08-01, 16:00
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Vad säger Q om Infowars/Alex Jones? Vi tittar på en ordväxling mellan Q och en Anon:
Alltså, Alex Jones är en performance artist, enl Q.
Alex Jones är en perfomence artist, jag tror han efter att ha pushat Qanon tagit avstånd från fenomen också, rätta mig om jag har fel.

Men Agendan jag syftar på är att båda, om än parallellt driver en agenda där Martial Law i USA kommer framstå som någonting bra för den publik som Qanon och Infowars riktar sig till.
Om du lyssnar på sändningen av Matthew North så får du ge mig att den risken åtminstone finns?
Länkar igen om nån har missat då jag tror detta är viktig info: https://youtu.be/fwepfQ3Rdyo
Matthew North på Twitter: @MatthewNorth369

Kan passa på och klargöra min ställlning gällande Qanon igen:
Jag tror inte Q followers är onda människor och jag har absolut ingenting mot dem (er) utan ser dem som vanliga människor desperata efter få rättvisa. Finns givetvis absolut ingenting fel i det.
Det som jag däremot kraftigt oroar mig för, och tror att Qanon är, är en annan Agenda, delvis den som jag redan redogjort för i detta inlägget.

Vi såg i valrörelsen hur Trump använde sig av data-mining via Cambridge Analytica till och med för att få fram vad han diskuterade på sina rallys, någonting man var helt öppna med, exempel Trump Jr på CNN: https://youtu.be/So93QSsJBLk

Min övertygelse är att Qanon är en fortsättningen på den här psykologiska operationen, men, som sagt, inte att dess följare är onda etc. (däremot har de en tendens att tycka jag är det för jag inte helt omfamnar Qanon, kanske inte här på Flashback men på engelskspråkiga delar av nätet)
Citera
2018-08-01, 16:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Majoriteten av Q's inlägg är inte "kryptiska inlägg om framtida saker", utan information till folket.

Om du lyckas förutse händelser med liknande magnitud som utrensningen av kungafamiljen i Saudiarabien, frigörelsen av Nordkorea och för stunden högaktuella frigörelsen av Iran tycker jag du ska börja skriva omedelbart.

SA lyckades ju Q inte förutspå, och NK och Iran är ju inte frigjorda.. så noll rätt för Q på din lista hittills alltså..
Citera
2018-08-01, 16:14
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora

Detta oroar mig också, ”frigörelsen av Iran” och hur Qanon driver pro-sionistisk krigspropaganda mot det sista landet på PNAC Hitlist. Något som många uppmärksammat, bland annat Wikileaks här: https://twitter.com/wikileaks/status/1011273751143550979

”Operation Iraqi Freedom 2.0” och dels hur ett nytt Regime Change krig i Mellanöstern för Israel kommer göra USA bankrupt, man klarar inte ett krig till rent ekonomiskt.
Sen, vad jag har hört detta är dock en 100% säker på, men US Army behöver mer soldater för ett sådant krig, här kommer behovet av Martial Law som jag nämnde i inlägget ovan. Införs det, under parollen att man ”take down the Deep State” och möjligen slänger John Podesta eller nån perverterad demokrat under bussen så har också US Army full makt, och kan drafta vilka de vill till de här kriget mot Iran (som orwellianskt nog verkligen ser ut att gå under krig för frihet ännu en gång)

Inte många amerikaner hade stött detta, nu är stödet högre pga. Qanon.

Likaså vad som hände i Saudi, och att det var nån wahabbi-version av Drain the Swamp, de är mycket DisInfo i de det där. Hänvisar än en gång till Matthew North, han är bara 21 men jäkla bra koll på geo-politiska läget i världen.
Hans förklaring om vad som hände i Saudi är mkt bra och endast 11 min lång:
https://youtu.be/lvdrJViAHDM
Citera
2018-08-02, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
SA lyckades ju Q inte förutspå, och NK och Iran är ju inte frigjorda.. så noll rätt för Q på din lista hittills alltså..

Jag tror inte de få Q-troende som är kvar i tråden på riktigt bryr sig att Q har fel längre, de har investerat allt för mycket i Q. Se mitt inlägg ovan som ingen Q-troende kan besvara. Se ”missilen” (helikoptern), se ”valnötssåsen” etc. Felen, allt hycklande, lögnerna ignoreras helt av de troende.
Citera
2018-08-02, 07:44
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladee
Väldigt ironiskt hur dom som tror minst på Q gör flest inlägg i denna tråd.

Intressant också att det oavsett motiv eller diagnos följer samma ökade intensitet man kan se på twitter och i amerikansk massmedia. Tror vi närmar oss ”the tipping point”. Q’s mål har ju hela tiden att nå ut till så många att rörelsen inte går att stoppa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in