Någon som kan förklara varför jag var positiv på metamfetamin på multisticka efter 4-metylpentedron, typ 4-cec, nep, och pv?
Inget av det ska ju synas så det blev en otrevlig överraskning för mig och de vägra skicka på analys. Antar att det är 4-mpd eller 4-cec, låter mest logiskt. Men fortfarande ska inte synas.
Citat:
Ursprungligen postat av
RayManzarek
Någon som kan ge en bra gissning på hur stor risken är att jag kommer åka dit för 3-MeO-PCP på Karolinska analys? Tog 6-APB, två halvor E och rökte en ”sporadisk” joint mellan fredag natt och lördag morgon och ska lämna prov imorgon på morgonen. Hade fått höra slutet av månaden och väger lite så hade räknat med att allt det skulle gå ur tills dess men provet var tidigare än förväntat, kommer istället att dricka massor för att ogiltiggöra provet och få lämna nytt senare. Men nu ser jag att de testar för PCP på vanlig analys och blir mer orolig för nästa prov då jag vet att det kan sitta i ganska länge och poppa upp som PCP på stickor. Tog 3-MeO i onsdags, torsdags och fredags eftersom en polare sa att det inte syntes på piss, dessutom ganska stora mängder. Någon som vet om det kommer poppa som vanlig PCP på analys cirka 10 dagar efter intag? Har hört att det metaboliseras på ett sätt som liknar gräs och sitter i fettet, är det värt för mig att träna, dricka massor och svettas osv?
Bespara mig en uppläxning och att jag är dum i huvudet, för det har jag redan fattat
EDIT: Kommer det hjälpa mig att ta mitt lagliga amfetamin för att rensa? Har hört att det ska funka med gräs.
Tjack kan påskynda, det finns annars en lista på Karolinska vilka droger de kollar efter. Det är inte exakta länken men du hittar där också
https://www.karolinska.se/for-vardgivare/Karolinska-Universitetslaboratoriet/nya-och-andrade-anvisningar/
Citat:
Ursprungligen postat av
Flamingo66
Hur fungerar blodprover egentligen? Om man vägrar urin och de tar blod, syns allt då precis som på en multisticka eller?
Ja, då syns mer tom pga att det skickas på analys. Det enda är att vissa droger syns kortare tid i blod än urin.