om har vart utomlands utanför EU, och kan bevisa det 3 eller 4? klassade läkemedel
med intyg här på psykiatrin, utfärdat av en överläkare dessutom
1.adhd medicin, fått olika med tiden
,2.klonazepam just nu 3mg mot ångest
just nu 3.stilnoct 10mg
något jag har haft
sedan 10-11år tillbaka/dagligt
nyligen 150mg lyrica per dag mot ångest.
för några månader sedan.
från det förflutna
varning i journalen sedan 2008, ej via drog tester, kommit påverkad till läkare flera ggr, överläkare, där en startade igång en adhd utredning, tursamt.2009.
2016-2018 torskat 5ggr av 10 tester: tram, morfin, amfetamin, ketamin, fentanyl olika tillfällen.
sedan dom införde obligatoriska drogtester för 2 år sedan ,psykiatrin,
för adhd-medicinering. haft tur, med deras överseende med dessa 5 händelserna + mina förklaringar.
trots att jag vet att folk som har torskat 1-2ggr blivit av med sina adhd mediciner m.m.
har nog inga livlinor kvar om jag torskar på något..... igen
men vetandes att inom en vecka efter resan, UP.
så att få det lagligt utskrivet, för 10 dagar Oxy 20tab 10mg, sub 2st 8mg som jag delade i 1/4 mot olika biverk,,,från oxy's samt rena kroppen från oxyn, snabbare, dämpa suget, gissar.
sista av bägge tog slut då man skulle resa , kom hem igår natt, hade kunnat bevisa med papper, sparat förpackningarna med kvitton men det kändes just då att orden räcker.
lite tips kära ni, hur hade ni gjort, sagt? vid UP, med 100% garanti,positivt på dessa 2,fast via recept då, bara inga fysiska bevis.... med en känd missbrukar historik...inom vården.
jag borde vara lugn......,oavsett UP resultatet.
, ironiskt...med tanken på min historik, allt har gått rätt till,EDIT: med dessa 2 preparat
Senast redigerad av akatsuki_Obito^ 2018-07-20 kl. 13:18.