2018-07-20, 13:15
Medlem
om har vart utomlands utanför EU, och kan bevisa det 3 eller 4? klassade läkemedel
med intyg här på psykiatrin, utfärdat av en överläkare dessutom
1.adhd medicin, fått olika med tiden
,2.klonazepam just nu 3mg mot ångest
just nu 3.stilnoct 10mg
något jag har haft
sedan 10-11år tillbaka/dagligt
nyligen 150mg lyrica per dag mot ångest.
för några månader sedan.

från det förflutna
varning i journalen sedan 2008, ej via drog tester, kommit påverkad till läkare flera ggr, överläkare, där en startade igång en adhd utredning, tursamt.2009.

2016-2018 torskat 5ggr av 10 tester: tram, morfin, amfetamin, ketamin, fentanyl olika tillfällen.
sedan dom införde obligatoriska drogtester för 2 år sedan ,psykiatrin,
för adhd-medicinering. haft tur, med deras överseende med dessa 5 händelserna + mina förklaringar.
trots att jag vet att folk som har torskat 1-2ggr blivit av med sina adhd mediciner m.m.

har nog inga livlinor kvar om jag torskar på något..... igen

men vetandes att inom en vecka efter resan, UP.
så att få det lagligt utskrivet, för 10 dagar Oxy 20tab 10mg, sub 2st 8mg som jag delade i 1/4 mot olika biverk,,,från oxy's samt rena kroppen från oxyn, snabbare, dämpa suget, gissar.
sista av bägge tog slut då man skulle resa , kom hem igår natt, hade kunnat bevisa med papper, sparat förpackningarna med kvitton men det kändes just då att orden räcker.

lite tips kära ni, hur hade ni gjort, sagt? vid UP, med 100% garanti,positivt på dessa 2,fast via recept då, bara inga fysiska bevis.... med en känd missbrukar historik...inom vården.

jag borde vara lugn......,oavsett UP resultatet.
, ironiskt...med tanken på min historik, allt har gått rätt till,EDIT: med dessa 2 preparat
Senast redigerad av akatsuki_Obito^ 2018-07-20 kl. 13:18.
Citera
2018-07-20, 17:08
Medlem
hinner jag bli ren till tisdag om jag tar en 0.3a ladd ikväll?
Citera
2018-07-21, 22:44
Medlem
TwnyForReals avatar
Hur länge kan en 0.2 kokain typ runt 40% synas på urinprov ?
Citera
2018-07-22, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Hur länge kan en 0.2 kokain typ runt 40% synas på urinprov ?
2-4 dagar
Analys nån dag extra
Citera
2018-07-22, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testostaroni
hinner jag bli ren till tisdag om jag tar en 0.3a ladd ikväll?
Om de var torsdag du tog de så är det nog lungt på sticka (kanske) om de var fredags då vetifan spiellt inte om de var på kvällen om du nu tog den dag du skulle för 2 dagar sen
Citera
2018-07-22, 07:18
Medlem
Tog 30-40mg flualpra för mellan. 18-14 dagar sen, skulle bli ren så trappa nef,varit nere på 0.5/dag ett Tag, ska pissa onsdag tror tog 2,25mg idag för mkt ångest men tror ni jag klarar mig på onsdag, sista dosen 06:00 söndag morgon är typ 3,5 dag tills jag ska pissa 110h efter sista dosen

Kunde ta 2 flualpra o va ren 2 dagar efter det när jag pissa
Citera
2018-07-22, 12:10
Medlem
Jag går på pissprov 3 gånger i veckan för mitt körkort.
Det är 4 stickor i samma "kort" dom sätter i muggen som visar direkt.
Tror det är Thc, Amfetamin, Bensodiazepiner och Opiater.

Mina frågor är:
- Går det att ta Metylfenidat utan att det ger utslag?
- Går det att ta Tramadol utan att det ger utslag?
- Hur är det med Kratom (om det är vad det ska vara och inte spetsat med något)
Citera
2018-07-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXcons
Jag går på pissprov 3 gånger i veckan för mitt körkort.
Det är 4 stickor i samma "kort" dom sätter i muggen som visar direkt.
Tror det är Thc, Amfetamin, Bensodiazepiner och Opiater.

Mina frågor är:
- Går det att ta Metylfenidat utan att det ger utslag?
- Går det att ta Tramadol utan att det ger utslag?
- Hur är det med Kratom (om det är vad det ska vara och inte spetsat med något)

Metylfenidat syns enbart på metylfenidatsticka och tramadol på tramadolsticka. Ingen av dom ger utslag på bzo/mop/amp/thc-panel.

Kratom vet jag inte. Aldrig tagit, provat, hört eller läst något om den.

Sedan vet jag inte om det finns risk att det skickas för analys. Om det gör det måste dom leta specifikt efter substans.

Lägger till också att när jag skriver enbart på tramadolsticka så ingår den i 12stickor som vissa använder. Metylfenidat har iallafall jag bara sett som enkelstickor.
Senast redigerad av Flubro 2018-07-22 kl. 14:53.
Citera
2018-07-22, 17:23
Medlem
Någon som kan ge en bra gissning på hur stor risken är att jag kommer åka dit för 3-MeO-PCP på Karolinska analys? Tog 6-APB, två halvor E och rökte en ”sporadisk” joint mellan fredag natt och lördag morgon och ska lämna prov imorgon på morgonen. Hade fått höra slutet av månaden och väger lite så hade räknat med att allt det skulle gå ur tills dess men provet var tidigare än förväntat, kommer istället att dricka massor för att ogiltiggöra provet och få lämna nytt senare. Men nu ser jag att de testar för PCP på vanlig analys och blir mer orolig för nästa prov då jag vet att det kan sitta i ganska länge och poppa upp som PCP på stickor. Tog 3-MeO i onsdags, torsdags och fredags eftersom en polare sa att det inte syntes på piss, dessutom ganska stora mängder. Någon som vet om det kommer poppa som vanlig PCP på analys cirka 10 dagar efter intag? Har hört att det metaboliseras på ett sätt som liknar gräs och sitter i fettet, är det värt för mig att träna, dricka massor och svettas osv?

Bespara mig en uppläxning och att jag är dum i huvudet, för det har jag redan fattat

EDIT: Kommer det hjälpa mig att ta mitt lagliga amfetamin för att rensa? Har hört att det ska funka med gräs.
Citera
2018-07-22, 19:49
Medlem
Hej!

Hur lång tid bör det ta att bli ren ? jag är cirka 175cm, väger runt 60-65 kg, ganska smal. Rökt dagligen 1gram~ i ett par år, har inte rökt på 3.5 veckor men ska snart ta blodprov, hur stor är chansen att jag inte klarar det? tänker på THC rester osv.
Eller kommer jag klara ett blodprov?
Citera
2018-07-22, 23:03
Medlem
Edit på senaste:

Har beställt Clearvi sticka för urin prov, Om jag klarar den, kommer jag då klara ett blodprov eller bör jag hålla mig till urin isf?
Citera
2018-07-24, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinftw92
Hej!

Hur lång tid bör det ta att bli ren ? jag är cirka 175cm, väger runt 60-65 kg, ganska smal. Rökt dagligen 1gram~ i ett par år, har inte rökt på 3.5 veckor men ska snart ta blodprov, hur stor är chansen att jag inte klarar det? tänker på THC rester osv.
Eller kommer jag klara ett blodprov?
Blodprov klarar du, inte piss dock skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in