2018-06-24, 01:39
Medlem
Sub går att lösa lätt. Kom i lite pundiga kläder och se lite desperat ut så tar det max 5min
Citera
2018-07-28, 04:50
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Vilka "folkgrupper" säljer benso på plattan? Några tips på vart man ska vända sig?

Inte några kontakter eller kännedom ö.h.t så alla tips mottages. Endast lyckats hitta H/Sub och dyl där.

Svårt att hitta några direkta folktyper, men de jag köpt av har varit halvaggresiva och otrevliga. Dessutom tar dom extrema överpriser. Snackade me en kille först som skulle hämta killen med grejerna och då jag bara hade tänkt köpa benz för typ 500, så sa han ta ut 1k så blir det bra. Sen när vi alla träffades då säger killen med grejerna 1700 och jag bara wtf? Din kompis sa 1000kr. Sen vart killen med grejerna sur och sa till mig att gå till atm:n och hämta mer, men jag gick raka vägen därifrån. Tror du jag tänker köpa av han med den attityden?
Citera
2018-07-29, 15:35
Medlem
ChemicalGirls avatar
Det är ju bara gå fram till några knarkare som hänger där typ konstant och fråga om de inte vill köpa något med en, många har benzo, sub och piller på sig som de gärna vill bli av med. Sub tar max 5 min att fixa där en någorlunda bra tidpunkt. Heroin får man fråga horsarna om de är villiga att hjälpa köpa, de flesta hjälper en.
Benzo sälj också, även ett par tabletter åt gången för 10-30kr styck. Kanske lite dyrare än annanstans.
Lite hårt klimat och många dryga människor, men är man inte helt borta ska det inte vara något problem.
Svårare än det är det inte.
Citera
2018-07-30, 11:51
Medlem
Ibland går det jävligt smidigt på plattan!

Drog in till t cen för att köpa sub. Hade en 100ing på mig, så tog ut en till hundralapp för säkerhetskull. Tänder upp en cigg och börjar gå mot burger king. Ser ganska tomt ut, bara en gammal gubbe som stod lutat mot en utav pelarna utanför BK. Utan att stanna upp får vi ögonkontakt och han säger:sub? Jag säger: yes. Han följer efter mig och på vägen mot rulltrappan mot donken frågar hur många? Jag ville bara ha en och den skulle jag ha för 100kr. Han säger 150. Jag säger 100kr plus några flualp. Det slutar med att jag får två i blister för 200kr. Och vi går åt olika håll efter rulltrappan och nu är jag på väg hem.

Det tog högst tre min från att jag gick ut på plattan till jag var på tunnelbanan på väg hem igen.

Nice när det går såhär smidigt och en hundring för en sub 8a tycker jag är schysst pris.
Citera
2018-07-30, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5

Drog in till t cen för att köpa sub. Hade en 100ing på mig, så tog ut en till hundralapp för säkerhetskull. Tänder upp en cigg och börjar gå mot burger king. Ser ganska tomt ut, bara en gammal gubbe som stod lutat mot en utav pelarna utanför BK. Utan att stanna upp får vi ögonkontakt och han säger:sub? Jag säger: yes. Han följer efter mig och på vägen mot rulltrappan mot donken frågar hur många? Jag ville bara ha en och den skulle jag ha för 100kr. Han säger 150. Jag säger 100kr plus några flualp. Det slutar med att jag får två i blister för 200kr. Och vi går åt olika håll efter rulltrappan och nu är jag på väg hem.

Det tog högst tre min från att jag gick ut på plattan till jag var på tunnelbanan på väg hem igen.

Nice när det går såhär smidigt och en hundring för en sub 8a tycker jag är schysst pris.

Lät som en riktigt smidig drive by purchase ala plattan

Precis sådana där affärer man alltid vill vara med om.. Bara ögonkontakt snabb ord växling promenad bortåt utbyte sen skuttandes därifrån med fickan full av glädje
Citera
2018-07-31, 19:30
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5

Det var bra jobbat! Standard för sub brukar vara 200kr, så du ska vara jäkligt nöjd!
Citera
2018-08-02, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
Det var bra jobbat! Standard för sub brukar vara 200kr, så du ska vara jäkligt nöjd!
Om det inte krisar ska du inte betala mer än 150 för en åtta på Plattan, 100 för en suboxone.
Citera
2018-08-02, 13:42
Medlem
ja bollarna ligger runt 150kr nu om du vet hur du ska bete dig

dock är det oftas av väldigt låg kvalite och det är oftas redan syrat så bara blanda å in i pump

12-15 e väll bästa tiden

max 200 för boll
Citera
2018-08-02, 13:48
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justpassinthru
ja bollarna ligger runt 150kr nu om du vet hur du ska bete dig

dock är det oftas av väldigt låg kvalite och det är oftas redan syrat så bara blanda å in i pump

12-15 e väll bästa tiden

max 200 för boll
Ja, 150 är nästan standart nu för en boll/fix.
Men du får inte glömma att koka/värma det!

Sist jag var på plattan, ett par månader sen, så gick sub på 150-200. Dvs 200 om man inte orkar leta, snabbt utan tjafs, eller 150 om man orkar gå runt en stund.
Citera
2018-08-19, 17:55
Avslutad
Fick en boll för 150 för nån vecka sen. Sub för samma pris oxå.. Betalar inte en krona mer.
Citera
2018-08-20, 09:45
Medlem
Hur ser kvaliten ut på plattan these days?

Har alla säljare där samma sort eller skiljer det sig mycket?
Citera
2018-08-21, 19:07
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Hur ser kvaliten ut på plattan these days?

Har alla säljare där samma sort eller skiljer det sig mycket?

Kvaliten tkr jag är densamma, det är däremot hur mycket det är i en boll som brukar variera enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in