Citat:
Ursprungligen postat av
justpassinthru
ja bollarna ligger runt 150kr nu om du vet hur du ska bete dig
dock är det oftas av väldigt låg kvalite och det är oftas redan syrat så bara blanda å in i pump
12-15 e väll bästa tiden
max 200 för boll
Ja, 150 är nästan standart nu för en boll/fix.
Men du får inte glömma att koka/värma det!
Sist jag var på plattan, ett par månader sen, så gick sub på 150-200. Dvs 200 om man inte orkar leta, snabbt utan tjafs, eller 150 om man orkar gå runt en stund.