2018-04-09, 12:09
Medlem
Man ser alla som besöker en. Såvida man inte har en spökprofil. Man kan även få upp notiser av det. Minns en tjej som besökte min profil säkert 5 gånger per dag olika tidpunkter på dygnet.
Citera
2018-04-09, 12:26
Medlem
SkepticalHippos avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2018-04-11, 08:25
Medlem
Tänkte bara varna lite. Aktiverade testperioden för premium på 2 veckor och man var tvungen att lägga till bankkortsuppgifter även fast det inte dras några pengar, så gjorde det. Surfade runt lite på sidan och sen kommer det upp en pop up där det står "Visa att du är online". Jaha okej tänkte jag varför inte och tryckte på knappen. Vips så hade det dragits 335kr från mitt konto för 2750 credits utan något godkännande eller någonting. Det enda som stod var att tjänsten kostade 100 credits men tänkte inte på det och fattade inte att det skulle laddas på och dras pengar automatiskt för den högsta påladdningsbara summan om man tryckte på knappen... Allt det där står i villkoren om man klickar och expanderar dem och läser där men står inget om det på popupen. Står även i villkoren att inga credits återbetalas och att man frånsäger sig ångerätten så fort creditsen har landat på kontot.
Citera
2018-04-11, 08:30
Medlem
Använde "Toppa listan" och stod att jag låg på plats 5. 10 minuter senare ligger jag på plats 90....
Citera
2018-04-11, 15:01
Medlem
Okej lägre ålder för en 26 åring?

Har precis börjat använda Badoo och hade först inställningen på 23-35 men ändrade till 18-35 och efter att ha kollat runt lite så började jag fundera på vilken lägre ålder som egentligen är okej när man är 26 år? Börjar känna mig gammal. Aldrig tänkt på det tidigare. Sett att det finns en del 17 åringar på Badoo med även fast det är 18-årsgräns. De är ju 8-9 år yngre än mig. Känns lite konstigt, speciellt med tanke på att mina lillasyster är i den åldern. Vad tycker ni?
Senast redigerad av DepressiveRealism 2018-04-11 kl. 15:05.
Citera
2018-04-11, 15:09
Avslutad
Din egen ålder / 2 + 7
Citera
2018-04-11, 15:10
Medlem
Gurglarens avatar
Ju yngre desto bättre Vem bryr sig om "regler".
Citera
2018-04-11, 15:11
Medlem
Dum fråga!

ALLT har med ditt utseende att göra. Desto bättre du ser ut så behöver du inte ens anstränga dig. Alla tjejer kommer vilja prata me dig. Men ifall du ser ut som skit( mig),så spelar det ingen roll vilken ålder. Du kommer få dissen av alla åldrar ändå. Sad but true.
Citera
2018-04-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DepressiveRealism
Har precis börjat använda Badoo och hade först inställningen på 23-35 men ändrade till 18-35 och efter att ha kollat runt lite så började jag fundera på vilken lägre ålder som egentligen är okej när man är 26 år? Börjar känna mig gammal. Aldrig tänkt på det tidigare. Sett att det finns en del 17 åringar på Badoo med även fast det är 18-årsgräns. De är ju 8-9 år yngre än mig. Känns lite konstigt, speciellt med tanke på att mina lillasyster är i den åldern. Vad tycker ni?

För dig känns välla 22-32 lagom?
Citera
2018-04-11, 15:19
Medlem
25-27, tycker jag. Lika barn leka bäst.
Citera
2018-04-11, 15:21
Medlem
SkepticalHippos avatar
Ämne sammanfogat med denna stora tråd gällande frågor om Badoo.

/Moderator
Citera
2018-04-24, 20:43
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem1000
Ja, prövar en vecka.

Har ni märkt att så kallat skadat gods verkar vara rätt så på om man vill knulla? Jag har dummat mig lite bara för att bekräfta mina teorier. Sen igår har två visat ett ovanligt beteende.
1. Skickar nakenbilder på sig själv, är öppen för sexchat och träff irl.
2. Hennes privata bilder är utöver det vanliga, väldigt naket. Hon är dessutom "öppen för det mesta". Undersöker just nu det sistnämnda.

Många tjejer undrar varför killar beter sig såhär..Ptja, kanske är minst lika många som är villiga?

Fråga, betygen på korten. Vad har ni för något betyg? 5,24 utan flashback-tillägget är jag. Fast jag undrar hur det där stämmer.. Känns lite skevt ibland.

Aha jag har 5.22 Är det en skala på 10? Isf tycker jag det är lite skevt (borde vara bättre, vissa rätt fina tjejer har klart diggat mina bilder o typ betraktat mig som snygging men några ghetobrudar o bimbos har kallat mig fuling så jag vet inte... känns som dom gör det när dom vaknat på fel sida typ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in