2018-07-28, 21:50
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Hahaha, Kommendant Morningwood, jag dör.. Det är ju så löjligt det kan få blitt.
Åh, jag får ondt i magen, men det är endå mycket Madsen i det här asså( jag har även lest ditt sista svar till mig). Presis som i Pipaluks "ubåtsballett". Han treffade nog mycket konstigt folk på dessa underground klubbar han frekventerade, tydligen har hans maniska gnäll lyckats påverka "kulturarbetarna".
Varsegod Topdog, ingen orsak, det var ett nöje att dela denna världskonst med dig.
Morningwood dog aldrig "knulldöden" så det kan komma en framtida Thunderpussy del 2.
Den recenserar DU isåfall, du är evighetsgäldenär.

Mvh Snoppdog.
Senast redigerad av develi 2018-07-28 kl. 21:55.
Citera
2018-07-28, 22:01
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Morningwood dog aldrig "knulldöden" så det kan komma en om framtida Thunderpussy del 2.
Den recenserar DU isåfall, du är evighetsgäldenär.

Mvh Snoppdog.

Ha,ha jag vill inte lova något, jag känner mig nest intill skadad själv här jag sitter. Och nu dog ju "tyvärr" Thunderpussy också, så det blir vel ingen del 2.

Mvh Sir Morningwood.
Citera
2018-07-28, 22:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ha,ha jag vill inte lova något, jag känner mig nest intill skadad själv här jag sitter. Och nu dog ju "tyvärr" Thunderpussy också, så det blir vel ingen del 2.

Mvh Sir Morningwood.
The return of Thunderpussy.

Förresten så trodde man att den där första kvinnliga agenten dog när han sköt henne i magen, MEN.. som i alla jättespännande filmer återkom hon på slutet. Morningwood, kommendanten i svensk underättelsetjänst hade mörkat detta.
Ha!

Förresten nr 2.
Man kan koppla ihop PM och den där hädangångna hamstern i Köpenhamns kanal. Såg det är en porrsida som heter så när man söker via google.
Senast redigerad av develi 2018-07-28 kl. 22:16.
Citera
2018-07-28, 22:19
Medlem
kugutts avatar
Citat:
The return of Thunderpussy.

Förresten så trodde man att den där första kvinnliga agenten dog när han sköt henne i magen, MEN.. som i alla jättespännande filmer återkom hon på slutet. Morningwood, kommendanten i svensk underättelsetjänst hade mörkat detta.
Ha!

Ha,ha kudos till svensk underättelsetjänst, dom är grymma.
Puh, ja vi skrattar gott här nu, men det finns en mycket mörk sida vid allt det här. Denna film och Madsens egna "innsatser" i åtminstone två filmer (en i Danmark, den andre i Tyskland) stärker på nåt sätt teorin att det kan ha filmats om bord på Nautilus natten den 10 augusti.
Madsen var filmintresserad , om inte annat så tror jag han ville ha sin egen filmsamling.
Citera
2018-07-28, 22:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ha,ha kudos till svensk underättelsetjänst, dom är grymma.
Puh, ja vi skrattar gott här nu, men det finns en mycket mörk sida vid allt det här. Denna film och Madsens egna "innsatser" i åtminstone två filmer (en i Danmark, den andre i Tyskland) stärker på nåt sätt teorin att det kan ha filmats om bord på Nautilus natten den 10 augusti.
Madsen var filmintresserad , om inte annat så tror jag han ville ha sin egen filmsamling.
Om det inte var en hamster utan en marsvinsbäbis är det namnet på nån rå film som man trodde var japansk snuff, nåt via nån seriemördare.
Guinea pig.
Citera
2018-07-28, 22:34
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Om det inte var en hamster utan en marsvinsbäbis är det namnet på nån rå film som man trodde var japansk snuff, nåt via nån seriemördare.
Guinea pig.

Jo, men du får inte glömma att "guinea pig" i många sammanhang betyder "försökskanin".
Citera
2018-07-28, 22:38
Medlem
develis avatar
Citat:
Jo, men du får inte glömma att "guinea pig" i många sammanhang betyder "försökskanin".
Jamen jag pratar ju om hamstern i kanalen. Det kanske inte alls var en hamster. De japanska filmerna var kända på 80-90-talet oavsett dubbel betydelse.
Citera
2018-07-28, 22:44
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Jamen jag pratar ju om hamstern i kanalen. Det kanske inte alls var en hamster. De japanska filmerna var kända på 80-90-talet oavsett dubbel betydelse.

Jo, jag förstod det, men jag tror endå inte dessa filmtitlar syftade( är det rett ord?) till guinea pigs/marsvin, men till begreppet "försökskanin".

edit: jag kan mycket vel ha fel här, har ingen erfarenhet av dessa filmer
Senast redigerad av kugutt 2018-07-28 kl. 22:47.
Citera
2018-07-28, 23:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Jo, jag förstod det, men jag tror endå inte dessa filmtitlar syftade( är det rett ord?) till guinea pigs/marsvin, men till begreppet "försökskanin".

edit: jag kan mycket vel ha fel här, har ingen erfarenhet av dessa filmer
Neeej, det tror inte jag heller men en person som ser filmen och översätter hamnar i första hand på just marsvin.

Det finns störda personer som driver gäck med polisen eller inte kan låta bli att sända ett meddelande. Har tidningen skrivit fel alt. om en blöt, död (halvt upplöst?) gnagare tolkats fel att vara en hamster men är ett mindre marsvin så funderade jag kring om det var ett budskap samt nåt kopplat till fotot.

Den japanska tortyrfilmen Guinea Pig: Flower of Flesh and Blood släpptes 30 november 1985.
Det är en japansk kvinna som kidnappas, binds fast, drogas och styckas.

Om det inte har en koppling till namnet så är det ovavsett en bizarr scen där en mkt sjuk person kan inspireras. Det ser så autentiskt ut att Sheen kontaktade FBI, 1991 för utredning.
Styckningsscenen bör inte ses så jag länkar inte.
Citera
2018-07-28, 23:23
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Neeej, det tror inte jag heller men en person som ser filmen och översätter hamnar i första hand på just marsvin.

Det finns störda personer som driver gäck med polisen eller inte kan låta bli att sända ett meddelande. Har tidningen skrivit fel alt. om en blöt, död (halvt upplöst?) gnagare tolkats fel att vara en hamster men är ett mindre marsvin så funderade jag kring om det var ett budskap samt nåt kopplat till fotot.

Den japanska tortyrfilmen Guinea Pig: Flower of Flesh and Blood släpptes 30 november 1985.

Om det inte har en koppling till namnet så är det ovavsett en bizarr scen där en mkt sjuk person kan inspireras. Det ser så autentiskt ut att Sheen kontaktade FBI, 1991 för utredning.

Ah, jag förstår, jo vem vet, den lilla hamstern kan mycket vel ha varit ett litet marsvin. Media har gjort större misstag enn så. Symboliken i fyndet blir i så fall skremmande.
Citera
2018-07-28, 23:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ah, jag förstår, jo vem vet, den lilla hamstern kan mycket vel ha varit ett litet marsvin. Media har gjort större misstag enn så. Symboliken i fyndet blir i så fall skremmande.
Ja man vet aldrig. Störda personer har avsatt signum förr, antar det kan kopplas till grandiositet.
En "sjöbegravning" av hamstern lär väl ha varit i samma veva annars skulle de väl inte ens sett att det var en gnagare och fotot vore upplöst.
Hur många unga skulle ens komma på att göra sjöbegravning? Kliva ner till hamnen och slänga i en påse? Jordbegravning kan jag däremot begripa, sjöbegravning låter ålderdomligt, i klass med PMs indoktrinerade hjärna om han så begraver ubåtar eller mördade personer.
Senast redigerad av develi 2018-07-28 kl. 23:42.
Citera
2018-07-28, 23:48
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:

Det verkar vara en hel serie med gore-filmer som heter så här: Guinea Pig. Den ena sjukare
än den andra att döma av vissa bilder. Bildgooglade i all hast och det var riktigt vidrigt att se.
Förstår att det kan uppfattas som äkta för bara på stillbild ser det jävligt otäckt levande ut.
Ska väl till riktigt störda personer för att göra sån här motbjudande slaskfilm antar jag.

Varför kunde inte våran dansk hållit sig till att skapa Splatter & Gore film eller medverkat i
sån skit som skådis? Så hade han kanske gjort sig en hacka också.

Den där Sheen du nämner, är det Martin eller hans son Charlie som syftas på då kanhända
eller nån helt annan, mindre känd figur?
Senast redigerad av Grandioso 2018-07-28 kl. 23:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in