2018-07-28, 20:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Om att den felskruvade styckmördarlusen verkligen skulle bry sig om humlor (eller katter eller
andra djur och insekter) kan bara kommenteras på följande (hånfullt muntra) vis:
https://www.youtube.com/watch?v=SdUdhYvXrLw

Ditte våpet:

Ack, ja, dessa känsliga själar som gör somliga kvinnor alldeles knäsvaga och totalt förblindade
i sin passion och kärlek. Den uppvisade skräckslagenheten inför att så mycket som trampa ihjäl
en flitig myra under dess arbetspass med att bära virke till stacken eller komma åt en vinge på
en humla så att den blir berövad sin flygförmåga och i värsta mister sitt liv - se där, en sån man
är sällsynt och måste bara älskas i nöd och lust. En sån man är förstås omöjlig i rollen som
en kallblodig, hjärtlös mördare. Titta rart på humlor och smeka katter medan andra ser på och
vips så har man etablerat en viss föreställning, en viss bild och såna våp som Ditte är sedan
förhindrade i all evighet från att se klart och fatta somligt.
Trist men så är det nu med detta.

Ditte åter:

Om vederbörande så kunnat överbevisas om att ha begått ett dussin mord i stil med det som
hände KW så hade väl människan resonerat likadant antagligen.
Det är lustigt det där förresten. Vissa behöver inte göra så våldsamt mycket för att mista sin
kärlek och önskas ur vägen medan som här hur mycket som helst tydligen kan hända utan att
den upphör. Gåtfullt.

Från häromdan:

Kristian Kirk

Mannen som nu snart ska ta sig an Madsen i rättssalen och se till så att han inte kommer lös.

https://www.b.dk/nationalt/anklager-fra-kundbysag-skal-sikre-livstid-til-peter-madsen
Ja, man undrar hur det är ställt. Såg nyss att Jens Falkenberg verkar överväga att besöka PM. Via dittes svar kan man se att hon än inte besökt honom men vill gärna.
JF är den som han byggde Kraka med, som vittnade och var med i Ubådsfallet.
Han är väl den som ideligen påtalat hur svårt han har att ta in det som skett. I en podcast på danska förstod jag det som att när han samlat sig så skulle han fråga hon om det som skett.
Från hennes fb:
Vad man kan utröna av den tråden bor Ditte hos en kvinna som är dudeistpräst. Vilket var väl det sämsta flum denna gränslösa och kuvade människan landa i.
Citera
2018-07-28, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jo hallå själv Här har det regnat i dag,lite gott det också, faktiskt. Det var ju nåt snack om att han tog bort råttfällorna i hangarn så att inga möss skulle bli skadade. Han var ju sån en otrolig, fantastisk djurvän Madsen.(ironivarning)

Tog bort råttfällorna? Knappast för mössens skull - han ville väl titta från 1 parkett då hans katt fångade dem?
Citera
2018-07-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Usch... vill både se och inte se.
Har nämligen funderat på om avtrycken i hans hår är efter en sån mössa, att han agerat i enligthet med sitt rollspel som Ditte pratat om (förändrar kroppspråk och röst när han tar den på och förvandlas till Kaptajn Vladimir). Han är ju även Vlad i sin hemmafilm då han har sex med nån kvinna..

Och/eller en kamera på skallen...
Citera
2018-07-28, 21:14
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ja, man undrar hur det är ställt. Såg nyss att Jens Falkenberg verkar överväga att besöka PM. Via dittes svar kan man se att hon än inte besökt honom men vill gärna.
JF är den som han byggde Kraka med, som vittnade och var med i Ubådsfallet.
Han är väl den som ideligen påtalat hur svårt han har att ta in det som skett. I en podcast på danska förstod jag det som att när han samlat sig så skulle han fråga hon om det som skett.
Från hennes fb:
Vad man kan utröna av den tråden bor Ditte hos en kvinna som är dudeistpräst. Vilket var väl det sämsta flum denna gränslösa och kuvade människan landa i.
Ja, det var kanske inte bästa hon kunde göra direkt. Underlättar nog inte det uppvaknande
till verkligheten som hon så uppenbart är i behov av.
Dudeism...en "religion" skapad av en filmfigur från en kultrulle...
Ditte får lära sig bowla tror jag minsann...haha...

https://www.youtube.com/watch?v=V0aDEvmf5u0
https://en.wikipedia.org/wiki/Dudeism
https://www.youtube.com/watch?v=2kL_cm7UOAo
Citera
2018-07-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ditte om PM då hon misshandlats. Egen avskrift, delar ur videointerjvu med henne:

Ähhh! Ditte var värd mer levande än död för PM. Liksom hans fru som jag antar betalade alla räkningar och inte sa så mycket. KW var däremot inte värd annat än som offer för hans vansinne.
Citera
2018-07-28, 21:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Nåt märkligt är det. Dom "kulturprojekt" han är med i (typ ubåtsbaletten och nu den här löjliga skiten) tycks vara på nåt sätt påverkad av honom. Konstigt.
Återkommer lite senare, måste göra ett ärende.
Hela storyn låter som skapad av PM. Skulle inte förvåna mig ett dugg om han sitter och skriver förslag samt erbjöd sig ha ubåtarna som rekvisita och bad att få glo på nån porrscen..
Han lär ju ha kontakter i branchen som porrskådis.

Nazister, kamouflagemönstrade dräkter, raket/missil, ubåtar, kladd med sperma, våld, dödande och pyroexplosioner.
Dö knulldöden lät som nåt i klass med hans fantasier om att dö sömnbristdöden.
Senast redigerad av develi 2018-07-28 kl. 21:59.
Citera
2018-07-28, 21:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Ähhh! Ditte var värd mer levande än död för PM. Liksom hans fru som jag antar betalade alla räkningar och inte sa så mycket. KW var däremot inte värd annat än som offer för hans vansinne.
Vart fick du det ifrån ur avskriften?
Hon är ett grundlurat våp som fortfarande tror gott om PM.
Citera
2018-07-28, 21:35
Medlem
Citat:
Vart fick du det ifrån ur avskriften?
Hon är ett grundlurat våp som fortfarande tror gott om PM.
Menar du Ditte eller PM,s f.d. fru?
Citera
2018-07-28, 21:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Menar du Ditte eller PM,s f.d. fru?
Ditte som är PMs älskarinna.
PMs exfru heter Sirid.
Citera
2018-07-28, 21:36
Medlem
Citat:
Omg sicken film, hahahahaha. Men jag förstår om manus föll PM på läppen.

Det inleds med texten Berlin, Tyskland April 1945.
Kom osökt att tänka på hans himmel och helvete på bloggen:
"What century you prefer ? I have one taking you too...let me see...this will take you to nice spring.
Berlin, April 30, 1945 - you want go ? Back to life ?"

En gubbe med krigsgasmask säger nåt och nån med kaptensmössa svarar:
"Wonderbar, det här riket kommer gå segrande ur det här kriget."
Amerikaner kommer in, skjuter ner tyskarna och häller på bensin och fjuttar på.
Sen börjar nån jakt på en tysk låda och det är en slags James Bond version.
Det är hemlig agentträning, skottlossning, våld, mord, vapen, handgranater och explosioner mixat med porrscener emellanåt.
Fallskärmshoppning, knäckt nacke och en scen från en båt med kaptensutstyrsel och pippande med kaptensmössan på, mycket kladd med sperma och så klappar hon sen en flaska i huvudet på honom.

1945 producerades ett kemiskt stridsmedel, en "gas som gör att man blir fullständigt galen av kåthet."
Gasen skulle användas mot de allierade styrkorna för att skapa förvirring och sätta dem ur stridbart skick. De allierade lyckades stoppa det hela men missade en låda.

Vid 01:23 börjar den med ubåtar varav Freja dyker till ytan, seglar in till kajkanten och agent Diamond lyfter på luckan och tittar ut.

Kommendant Morningwood går omkring på ett lager och beväpnad man med kamouflagefärgad dräkt i klass med madsens mundering dyker upp och han blir överfallen.
Sen ses en missil som är fulladdad med det kemiska stridsmedlet och denna aktiveras.
Raketen ska skickas in över Sverige och "göra alla fullkomligt galna av kåthet".
Sen ska de anfalla Norge och övriga länder och "när världen är full av lallande kåta galningar" så kommer då kvinnan Thunderpussy utropas till president över hela världen.
Morningwood blir fastbunden i stolen och ska "dö knulldöden."
Sen blir det slagsmål, Thunderpussy dödas och det avslutas med en trekant varav kommendanten sprutar i två champagneglas. Kvinnorna skålar och dricker upp sperman.

På slutet av filmen står tack till Peter Madsen (Freja & Kraka)och den spelades in 2006.
Så där ja. Tack Kugutt, nu har jag recenserat en porrfilm för första gången.

Tack för recensionen Låter ju som att PM hade mer än ett finger med i det där "manuset"...
Citera
2018-07-28, 21:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Tack för recensionen Låter ju som att PM hade mer än ett finger med i det där "manuset"...
Hahahahaha, varsågod. Det var min debutrecension. Och rent plågsamt för det var bland det sämsta jag sett. Jag ska gräva fram nåt elände åt Kugutt framöver som straff.
Ni kan sätta in en summa för sveda och värk på mitt pg.

Ja, det var baske mig PM rakt igenom, allt fanns där.
Citera
2018-07-28, 21:43
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Omg sicken film, hahahahaha. Men jag förstår om manus föll PM på läppen.

På slutet av filmen står tack till Peter Madsen (Freja & Kraka)och den spelades in 2006.
Så där ja. Tack Kugutt, nu har jag recenserat en porrfilm för första gången.

Hahaha, Kommendant Morningwood, jag dör.. Det är ju så löjligt det kan få blitt.
Åh, jag får ondt i magen, men det är endå mycket Madsen i det här asså( jag har även lest ditt sista svar till mig). Presis som i Pipaluks "ubåtsballett". Han treffade nog mycket konstigt folk på dessa underground klubbar han frekventerade, tydligen har hans maniska gnäll lyckats påverka "kulturarbetarna".
Varsegod Topdog, ingen orsak, det var ett nöje att dela denna världskonst med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in