2018-07-27, 17:22
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banannn
Stämmer bra.

——————————————————————
SD har två brödrar fösta bokstäverna A o M
SD har en syster första bokstaven A
SD,s föräldrar och syskon bor alla i Västerås
———————————————————————
HD har en syster första bokstaven A
HD,s föräldrar och syster bor alla i Örebro
———————————————————————
LW har en bror första bokstaven O bor i Stockholm
LW,s föräldrar bor i Norrköpinge
———————————————————————

Precis HD är egentligen en Ax*lsson.
Vet inte om det är värt att veta, kanske
Citera
2018-07-27, 17:22
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarismyg
Jag har också varit med från början, men inte skrivit.
Jag visar denna bild för att illustrera att ingen har sett någon kropp, samt den obefintliga brottsplatsundersökningen.
Det var ingen hundägare som hittade "föremålet". Hunden stretade mot planket från andra sidan kvällen före Men inte kvällen före den.

För det första så brukar inte kroppen efter en mördad person hamna på bild i media.
För det andra så gjordes en ordentlig brottsplatsundersökning. Fyndplatsen spärrades av och tekniker arbetade där i flera timmar. När kroppen sedan flyttats så kallades sökhundar in för att gå igenom området.
För det tredje så var det just en hundägare och dennes hund som fann kroppen. Kvällen innan hade en annan hund visat intresse för platsen och dragit ditåt. Den hundägaren hade styrt sin hund därifrån och därför tog det ännu ett dygn innan kroppen hittades.
Citera
2018-07-27, 17:25
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Varsågod!

Ju mer man läser och tittar på foton
i SDs GeoCachLogg desto konstigare
verkar han.

De senaste dagarna har han postat
massor med foton med tvetydiga
bildtexter.

Jag vill inte länka till dem för det är så
uppenbart att han postar dem för att
få uppmärksamhet / retas med oss här.

Fortsätt med det Stefan. Bra gjort. Jag skulle göra likadant om jag vore oskyldigt uthängd på detta vis. PÅ`ROM BARA!!!!
Citera
2018-07-27, 17:33
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Ja, det gäller att citera rätt. Annars får ju texten en helt annan innebörd än den avsedda.

Kan du inte svara på frågorna? Vi är ju minst två i alla fall som inte förstod ditt resonemang.
Vilka är de konkreta omständigheterna? Och vad bekräftades i morse?
Citera
2018-07-27, 17:33
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Fortsätt med det Stefan. Bra gjort. Jag skulle göra likadant om jag vore oskyldigt uthängd på detta vis. PÅ`ROM BARA!!!!

Ëller så kan man visa respekt
för BO och försöka hjälpa polisen
att hitta GM.
Citera
2018-07-27, 17:51
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag förstår vad du menar. Mitt svar var till någon som svarade till mitt inlägg om att jag unnar SDs barn att få umgås med sin far, så länge han är fri nu då man inte vet om han får sitta på livstid snart.
Hen svarade att en mördare inte ska få umgås med sina barn därav mitt svar att bara för att hen mördat en älskarinna eller dylikt betyder inte att barnen ligger i riskzonen.
Någon måtta får det vara på drevet mot SD och jag unnar honom och hans barn tid tillsammans. De älskar säkerligen varandra, hur mycket än vissa här i tråden skulle vilja hålla dem åtskilda för att de tror sig veta att SD är skyldig.
Förkastligt att SD drevet här inte ens unnar hans barn att få spendera tid med sin far.

"Bara för att..." ???

Ny tycks ju inte SD vara intresserad av att
umgås med sina barn.
Han är ju hellre ute och cachar.
Citera
2018-07-27, 18:04
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultr0n
Inte mer paranoid tanke än att Lena lever och hennes barn eg inte finns. 😀

Nä, jämfört med de teorierna är nog våra låttexttolkningar tillnärmelsevis harmlösa! 😆😃
Citera
2018-07-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarismyg
Vad jobbar AL med? Är han samma person som Linkanspeed? (Ständigt detta Linkan)
Yes - samma person .
Jobbar tydligen som någon typ av säljare
Citera
2018-07-27, 18:32
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
;

Uppgifterna undertill, kommer kanske i nytt ljus med det som framkommit senare i tråden, ,

Läst igenom sh.Holmes inlägg för att om möjligt bedöma trovärdigheten i hans påstående om att SD gått bakom ryggen på HD. Det är inte helt osannolikt att SD och HD haft ett öppet förhållande. Det skulle förklara det vi alla genom hela tråden förvånats och undrat över nämligen varför HD verkar så osannolikt oberörd. Om inte öppet förhållande så iaf,
efter viss vånda godkänt av HD.

Sh.Holes är samma postare som nästan lyckats, om inte jag fått stopp på honom, tjata in "trådsanningen att SD misshandlat LW" och på det sättet satt sig över Åk motivering i nerläggningsbeslutet "att visst tvång var motiverat.

Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Annars skulle hon väl aldrig umgås med en man som varit otrogen i år, "som förföljt och misshandlat LW," som är misstänkt för mord på den han var otrogen med?
Mitt Citat:
"Att SD misshandlade LW i bilen är ren lögn och blir inte sann hur många gånger den än upprepas. ÅK skrev i nedläggningsbeslutet att "visst tvång var befogat" Dvs, INGEN misshandel.." enligt statens representant.

Det är alltså denna i trovärdighet tvivelaktiga postare med speciell agenda som ligger bakom uppgifterna att SD lurat och bedragit HD?

Är det långsökt att ur dessa inägg undertill läsa att det istället var Sh.Holmes som blev bedragen av rivalen SD genom att ha superbt sex med hans älskade LW, som så tydligt avvisat Sh.Holmes.

Citat:
Men! Varför skulle jag mena att vi kan stryka svartsjuketesen?
Motivbild är väl tämligen självklart. De hade under flera år haft en affär där de haft kul frilufts upplevelser och superb sex. (Gissar jag annars hade de väl inte fortsatt...)
HD får reda på allt, vill ta ut skilsmässa och flyttar. Kvar står SD utan fru och tråksex, han saknar såklart LW med den spänning, roliga cachandet och den fantastiska sex de hade.
Jösses människa, håller du inte med om att det finns en motivbild?

Citat:
Vad vill du med detta? Knappt så jag inte vill svara... men vill att rätt ska vara rätt.
Jag har aldrig skrivit att hon var en "underbar, perfekt kvinna" och det med superb sex gissar jag bara på, annars hade de väl inte fortsatt ligga?

För övrigt, även om varken du eller någon annan har med det att göra, konstaterade jag tidigt och likaså LW att vi skulle "bara" vara vänner.
Och det kan jag säga med sorg i rösten, jag hade aldrig trott att man kan ha så roligt med en kvinna med kläderna på.
LW skrattade såklart gott åt den kommentaren när jag sa det

Citat:
Att de skulle fortsatt med ett intimt umgänge är det nog bara SD som påstår för att slingra sig, och som EnGodTanke sväljer med hull och hår.
För övrigt dementerar jag vissa uppgifter, LW hade inget Förhållande och var inte intresserad av det. Däremot hade hon som övriga människor olika sorts relationer, de allra flesta som vänskaps men även ett intimare.
Jag var på vänskapssidan så hon hade inte ljugit om det för det fanns ingen orsak.
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-07-27 kl. 19:10.
Citera
2018-07-27, 18:33
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Varsågod!

Ju mer man läser och tittar på foton
i SDs GeoCachLogg desto konstigare
verkar han.

De senaste dagarna har han postat
massor med foton med tvetydiga
bildtexter.

Jag vill inte länka till dem för det är så
uppenbart att han postar dem för att
få uppmärksamhet / retas med oss här.

Tack för dina inlägg från loggarna!
Nu blev jag ju väldigt nyfiken på det du skriver angående SD. Finns det någon möjlighet att se hans konto utan att vara reggad? (Eller går det få dig att tänka om ☺️).
Citera
2018-07-27, 18:47
Medlem
Honan6s avatar
Funderar på om LW har förflyttats från och till FP - alltså, att kroppen förvarats någon annanstans fram till torsdagen eller fredagen? Dessa tankar för att jag tycker det är märkligt att hon inte hittades tidigare.

Den/de som ligger bakom mordet, kanske gjorde sig av med "ett problem" i tillvaron, så nu försöker de inblandade njuta av livet. Jag tror inte den/de kommer att få vara ifred så länge till. Senast i oktober bör det ha utretts tillräckligt för att väcka åtal.

Jag skriver den/de för att jag är nästan övertygad om att GM har fått hjälp av en eller flera efter mordet/dråpet.
Citera
2018-07-27, 19:12
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Funderar på om LW har förflyttats från och till FP - alltså, att kroppen förvarats någon annanstans fram till torsdagen eller fredagen? Dessa tankar för att jag tycker det är märkligt att hon inte hittades tidigare.

Den/de som ligger bakom mordet, kanske gjorde sig av med "ett problem" i tillvaron, så nu försöker de inblandade njuta av livet. Jag tror inte den/de kommer att få vara ifred så länge till. Senast i oktober bör det ha utretts tillräckligt för att väcka åtal.

Jag skriver den/de för att jag är nästan övertygad om att GM har fått hjälp av en eller flera efter mordet/dråpet.

Det var någon som skrev att kroppen inte fanns på FP på drönarbilder dagarna efter mordet. Ändock hittades den under lördagen där (eler var det fredag?)

Jag hittar inte var man söker efter inlägg på min mobil tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in