Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
;
Uppgifterna undertill, kommer kanske i nytt ljus med det som framkommit senare i tråden, ,
Läst igenom sh.Holmes inlägg för att om möjligt bedöma trovärdigheten i hans påstående om att SD gått bakom ryggen på HD. Det är inte helt osannolikt att SD och HD haft ett öppet förhållande. Det skulle förklara det vi alla genom hela tråden förvånats och undrat över nämligen varför HD verkar så osannolikt oberörd. Om inte öppet förhållande så iaf,
efter viss vånda godkänt av HD.
Sh.Holes är samma postare som nästan lyckats, om inte jag fått stopp på honom, tjata in "
trådsanningen att SD misshandlat LW" och på det sättet satt sig över Åk motivering i nerläggningsbeslutet "att visst tvång var motiverat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Annars skulle hon väl aldrig umgås med en man som varit otrogen i år, "som förföljt och misshandlat LW," som är misstänkt för mord på den han var otrogen med?
Mitt Citat:
"Att SD misshandlade LW i bilen är ren lögn och blir inte sann hur många gånger den än upprepas. ÅK skrev i nedläggningsbeslutet att "visst tvång var befogat" Dvs, INGEN misshandel.." enligt statens representant.
Det är alltså denna i trovärdighet tvivelaktiga postare med speciell agenda som ligger bakom uppgifterna att SD lurat och bedragit HD?
Är det långsökt att ur dessa inägg undertill läsa att det istället var Sh.Holmes som blev bedragen av rivalen SD genom att ha superbt sex med hans älskade LW, som så tydligt avvisat Sh.Holmes.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Men! Varför skulle jag mena att vi kan stryka svartsjuketesen?
Motivbild är väl tämligen självklart. De hade under flera år haft en affär där de haft kul frilufts upplevelser och superb sex. (Gissar jag annars hade de väl inte fortsatt...)
HD får reda på allt, vill ta ut skilsmässa och flyttar. Kvar står SD utan fru och tråksex, han saknar såklart LW med den spänning, roliga cachandet och den fantastiska sex de hade.
Jösses människa, håller du inte med om att det finns en motivbild?
Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Vad vill du med detta? Knappt så jag inte vill svara... men vill att rätt ska vara rätt.
Jag har aldrig skrivit att hon var en "underbar, perfekt kvinna" och det med superb sex gissar jag bara på, annars hade de väl inte fortsatt ligga?
För övrigt, även om varken du eller någon annan har med det att göra, konstaterade jag tidigt och likaså LW att vi skulle "bara" vara vänner.
Och det kan jag säga med sorg i rösten, jag hade aldrig trott att man kan ha så roligt med en kvinna med kläderna på.
LW skrattade såklart gott åt den kommentaren när jag sa det
Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Att de skulle fortsatt med ett intimt umgänge är det nog bara SD som påstår för att slingra sig, och som EnGodTanke sväljer med hull och hår.
För övrigt dementerar jag vissa uppgifter, LW hade inget Förhållande och var inte intresserad av det. Däremot hade hon som övriga människor olika sorts relationer, de allra flesta som vänskaps men även ett intimare.
Jag var på vänskapssidan så hon hade inte ljugit om det för det fanns ingen orsak.