2018-07-26, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag hade ingen information om honom tidigare och har inte tagit reda på något efteråt. Det var honom som människa som jag försökte hjälpa, och inte fokusera på vad han tidigare hade gjort i sitt liv."

Skitsnack. Elin visste inte ens om att han hade begått brott, så det här handlar inte om att hon hade överseende för brottet. Det här handlar om att hon trodde han var oskyldig från början, utan att göra en faktakoll först.
2018-07-26, 21:01
Medlem
Citat:
Haha! Jag dog precis en smula. Hells bells och min mammas älskare., som Dolda Kameran detta.
Världens bästa människa har alltså lyckats skjuta upp utvisningen för en 50-årig gubbe hon, precis som jag trodde, inte har en aning vad han är dömd för med ett par dagar.
Grattis till Vi Står Inte ut och allt vad ni heter, gutår!

Tjong i medaljongen!

Nästan lite för bra. Polisen spelar schack med aktivistgruppen?
De som planerade detta motdrag måste haft roligt
2018-07-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Elin är en rättshaverist som anser att demokratiskt stiftade lagar inte gäller i de fall hon i sin självgodhet finner dem inte stötta hennes världsbild. Då får man enligt henne gapa och ställa krav och ultimatum på ett flygplan som en flygplanskapare och terrorist. Det enda sättet att förhindra att dylika dumheter sprider sig är att åtala henne och utdela strängast tänkbara påföljd. Och Elin ska bli socionom? Hur skulle det se ut? Kanske jobba som socialsekreterare med biståndsfrågor? Och när hon inte tycker att socialtjänstlagen följer hennes personliga uppfattning så fattar hon beslut lite som hon finner gott?!? Nä, flickebarnet kan inte tillåtas komma i närheten av någon form av myndighetsutövning efter detta; hon är uppenbart grovt olämplig.

Så borde det vara. Problemet är väl att många av dom som tillsätter personal själva har ett förflutet som "aktivister" och känner då sympati o förståelse för såna som Elin.

Moder Svea står i rödvänsterdynga ända upp till armhålorna inom den "oberoende" public service, inom rättsväsendet, polismakten, socialförvaltning, försäkringskassan, migratiosnverket, skolan och mången annan kommunal o statlig verksamhet. Ibland undrar jag om det går att ta sig upp ur skiten. Trots en Alliansregering nyligen hände absolut ingenting med vänsterslagsidan hos det offentliga Sverige. Som nu ytterligare har berikats med "statsfeminism". Arma moder Svea. Någon borde ge henne dödshjälp.
Senast redigerad av MrStreamer 2018-07-26 kl. 21:05.
2018-07-26, 21:06
Medlem
Citat:
https://www.dn.se/nyheter/sverige/elin-ersson-stoppade-en-utvisning-till-afghanistan-det-var-en-sista-utvag/

"Efter Elin Erssons uppmärksammade aktion har det framkommit att 52-åringen är dömd för brott i Sverige. Men han utvisas inte på grund av brottet, enligt polisen.

Visste du om att 52-åringen var straffad sedan tidigare och suttit i fängelse i Sverige?

– Jag hade ingen information om honom tidigare och har inte tagit reda på något efteråt. Det var honom som människa som jag försökte hjälpa, och inte fokusera på vad han tidigare hade gjort i sitt liv."

Ja jävlar !!!!!!! Det är tamefaan så man håller på att SVIMMA ! Dessa destruktiva feminist-haverister MÅSTE på något sätt sättas åt ! Utvisning ? Indragen rösträtt ? Vad gör människan i Sverige ?
2018-07-26, 21:13
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porslinslandet
Nästan lite för bra. Polisen spelar schack med aktivistgruppen?
De som planerade detta motdrag måste haft roligt

Hade ju varit roligare om det fungerade. Elin hyllas trots allt mycket, i både svenska och utländska medier, och att 52-åringen var brottsdömd och fög med kriminalvården är en detalj som media tycks förbise.
2018-07-26, 21:28
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Folk tyckte nog synd om henne när de såg hennes tårar.
Ja, hon såg väldigt sjuk ut och har en konstig blick. Kan ju vara att hon blev rörd av att se den kriminelle 52-åringen som satt där i planet? Då kan tårarna lätt rinna över av lycka.
2018-07-26, 21:32
Medlem
Kattafankens avatar
Översatt från Finska:

Citat:
The Swedish police confirmed to Helsingin Sanomat that a man returned to Afghanistan had been removed from the flight by a captain's decision. The police say that the man is going to be returned, but the time is still uncertain. He has received a prison sentence in Sweden for assault/battery. In addition, his asylum application has been rejected.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005768909.html
2018-07-26, 21:33
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Tar tacksamt emot dina personuppgifter med. Bland de sista jag skulle anställa är nämligen oempatiska falska skitmänniskor som postar info om andra bakom ryggen på dem. Det går uppenbarligen inte att lita på en sådan som dig.

Elin däremot, skulle jag absolut lita på mer än dig.

Henns namn står i varenda svenska tidning, och blev en hashtagg på Twitter. Lite sent att maska.
2018-07-26, 21:34
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Översatt från Finska:

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005768909.html

Vad betyder "He has received a prison sentence in Sweden for being ill-treated."?
2018-07-26, 21:35
Medlem
Vad har hon för persnr?
2018-07-26, 21:39
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lekuk
Vad har hon för persnr?

*lin Miranda *rsson
21 år

Mejerigatan 2 A lgh 1303
412 76 Göteborg

Fyller 22 år om 262 dagar
Född den 12 april 1997*
2018-07-26, 21:45
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Vad betyder "He has received a prison sentence in Sweden for being ill-treated."?

Felöversatt, det är svårt med finska. Rätt ord skall vara assault eller battery, jag har åtgärdat misstaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in