2018-07-28, 12:05
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Shit vad tuff du är (bakom tangentbordet).
Hon är väl fri att göra vad hon vill, som alla andra kriminella, nu väntar straffet. Jag utgår ifrån att mannen snart blir utvisad ändå.

Både 26 åringen och 52 åringen är tillbaka där de hör hemma.
Hon hindrade bara det oundvikliga.

Helt meningslös operation som slutade med att hon slutade som ökänd och troligtvis skapat sig framtida problem med tanke på att pendeln håller på och svänga åt andra hållet.

Sen kommer hon verkligen ha något att gråta över på riktigt annat än någon ekonomisk migrant som ville leva gratis på de svaga svenskarnas bekostnad. De starka kommer alltid klara sig, det är de svaga som trampas ner i marken av dessa ekonomiska migranter, de parasiter som Elin gråter över.
Helt skeva prioriteringar på brillmuppen Elin.
2018-07-28, 12:29
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Både 26 åringen och 52 åringen är tillbaka där de hör hemma.
Hon hindrade bara det oundvikliga.
Skönt att höra att landet inte är totalt rättslöst än. Bara lite sådär korrupt i globalistkanterna.

PK-operation: fail
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Helt meningslös operation som slutade med att hon slutade som ökänd och troligtvis skapat sig framtida problem med tanke på att pendeln håller på och svänga åt andra hållet.

Sen kommer hon verkligen ha något att gråta över på riktigt annat än någon ekonomisk migrant som ville leva gratis på de svaga svenskarnas bekostnad. De starka kommer alltid klara sig, det är de svaga som trampas ner i marken av dessa ekonomiska migranter, de parasiter som Elin gråter över.
Helt skeva prioriteringar på brillmuppen Elin.
Elin kommer bli vad man i vardagligt tal brukar kalla en "negerknullerska". För att inte tala om alla afghaner som kommer beträda hennes underliv. Det blir ingen fortsättning på den högstående ariska blodslinjen där inte, nej hon kommer gå full evolutionär retard och trycka ut en massa svartmuskiga illbattingar som kommer göra livet surt för alla svenskar. Min kvalificerade gissning.
Senast redigerad av PK-befriad 2018-07-28 kl. 12:38.
2018-07-28, 12:39
Medlem
Om hon får böter så räkna med att hon får hjälp av sina följare att betala av dem. Bästa vore ett kännbart fängelsestraff.
2018-07-28, 12:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Att ordet moonface används inom det engelska språket för att beskriva någon är inte helt ovanligt och får nog ses som en deskriptiv term snarare än ett försök att sätta en diagnos.

Man anspelar sannolikt på att hon är ung, naiv och lite korkad. Samt att hon faktiskt ser ut som ett moon face. Inte mycket karaktär i de anletsdragen inte. Så beskrivningen var rätt träffande.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-07-28 kl. 12:42.
2018-07-28, 12:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Det måste väl förfan finnas starka karlar som kan bära av skräpet av planet? Om jag vägrar tömma fickorna i passkontrollen är det fritt fram då också?
Låt batongerna vina förfan!
När jag nyligen höjde rösten i säkerhetskontrollen så tog det inte mer än 20 sekunder innan det stod två vakter & glodde på mig. Så visst är det skillnad på folk & folk.
2018-07-28, 12:48
Medlem
Flash-999s avatar
Har det kommit någon förklaring till att det inte kom någon säkerhetspersonal från flygplatsen och plockade ut henne?

Nu var det ju för en "god sak", men om någon vanlig småfull idiot börjar krångla och man fortfarande är kvar på marken borde det finnas resurser tillgängligt för att lösa detta?
2018-07-28, 12:49
Medlem
Jok3rs avatar
Ni som förolämpar henne för vad hon har gjort: Elin uträttade något hon innerligt brann för. Hon har mer stake än alla er smygrassar som skriver strunt på Flashback. Gör någonting själva då om ni tror at Sverige är på väg ner i stupet.

All heder åt Elin. Om du läser detta, stå på dig. Vi är många som är emot den hårt åtstramade flyktingpolitiken. Vi måste ändra den med både politik och civil olydnad.
2018-07-28, 12:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Ni som förolämpar henne för vad hon har gjort: Elin uträttade något hon innerligt brann för. Hon har mer stake än alla er smygrassar som skriver strunt på Flashback. Gör någonting själva då om ni tror at Sverige är på väg ner i stupet.

All heder åt Elin. Om du läser detta, stå på dig. Vi är många som är emot den hårt åtstramade flyktingpolitiken. Vi måste ändra den med både politik och civil olydnad.

Så det är okey att bryta mot lagen om man brinner för något? Är det okey att råna banken om man ger bort pengarna till fattiga? Elin kan dra åt helvete, och den 9 september kommer vi "rasister" att visa var skåpet ska stå.
2018-07-28, 12:55
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
Märkligt, bråkar jag på Stockholms tunnelbana kommer fort tre grobianer som sliter ut mig och ger mig stryk så tåget kan fortsätta och jag lär mig en läxa att inte göra det igen.
Different strokes for different folks.
Dessutom så har borgmästaren i Kabul sagt att utvisningar av afghanska män bör stoppas då Kabul saknar socialtjänst som kan ta hand om ensamförsörjande och ensamstående då Kabul helt enkelt saknar socialtjänst.

Jasså, man får inte stå upp i tunnelbanan heller längre. Det visste jag inte. I vissa bussar accepteras det inte heller har jag hört. Vet inte om det har med försäkringar och göra. Lite svårt att ha bälte på om man står upp. Vore intressant att få reda på vad som gäller rent lagligt i dessa olika fall. Finns rättsfall?
2018-07-28, 12:56
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Har det kommit någon förklaring till att det inte kom någon säkerhetspersonal från flygplatsen och plockade ut henne?

Nu var det ju för en "god sak", men om någon vanlig småfull idiot börjar krångla och man fortfarande är kvar på marken borde det finnas resurser tillgängligt för att lösa detta?
För att det ska ske så måste väl först befälhavaren ombord begära hjälp? Bad turkarna om hjälp?
2018-07-28, 12:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
För att det ska ske så måste väl först befälhavaren ombord begära hjälp? Bad turkarna om hjälp?
Jag antar det. För det har ju beskrivits att någon slags säkerhetspersonal kom ombord, men att dessa vägrade använda tvångsmedel.
2018-07-28, 13:00
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r

Elins beteende påminner om ett barn som absolut bestämt sig för få sin vilja igenom, är det något att hedra? Bara i Pippilångstrumplandet Sverige, tack och lov ser vi slutet för denna kliniskt sinnessjuka era!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in