2018-07-26, 19:40
Medlem
Bennermanns avatar
Den dagen Sverige fängslar såna här jävla feminaziz har vi ett land jag vill i.

Sverige är i ett totalt cuckold-grepp av dessa världsfrånvända feminazi-dårar. Hur länge ska det tillåtas fortsätta? Landet är på väg till total misär.
2018-07-26, 19:46
Bannlyst
Tycker att det är helt underbart det hon gjorde! Hon gjorde helt rätt och jag står med henne. Folk flyr av en anledning därifrån, och om en svensk står upp för honom, så måste det ju ändå betyda att han gör rätt för sig här? Det hon gjorde var rätt, och ni som inte tycker det borde verkligen titta över eran moral för människoliv, ingen människa förtjänar att bo där.
2018-07-26, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goanddie
Tycker att det är helt underbart det hon gjorde! Hon gjorde helt rätt och jag står med henne. Folk flyr av en anledning därifrån, och om en svensk står upp för honom, så måste det ju ändå betyda att han gör rätt för sig här? Det hon gjorde var rätt, och ni som inte tycker det borde verkligen titta över eran moral för människoliv, ingen människa förtjänar att bo där.

Inser du vad du skriver? (det fetade)
Det bor 34 miljoner människor i Afghanistan.
2018-07-26, 19:54
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
Shit vad mycket support hon har utomlands.
Rätt så uppenbart att folk utomlands ( för det mesta ifrån USA verkar det som ) inte har någon aning om hur allvarlig situationen är i Sverige och hur hela vårat samhälle går på knäna pga lyxmigranter....

Hon har ju blivit retweetad av stora kändisar och videon har tiotusentals likes och positiva kommentarer överallt.

Vilka då? Jag vill veta vilka jag ska undvika.
2018-07-26, 19:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Vad är det du tycker är bra? Karln sitter nu åter i förvaret och inväntar utvisning. Läste faktiskt att han redan skickats vilket nog kan stämma. Likaså afghanen som den dumme Elin trodde satt på planet var redan tillbaka hos getterna. Ni är så blåsta allihop i er organisation att jag undrar själv varför du fick min uppmärksamhet.
Senast redigerad av Zoom008 2018-07-26 kl. 19:57.
2018-07-26, 20:00
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
Någon som vet vem mannen var och varför kan skulle utvisas?
Hur vet hon att det inte var en våldtäktsman?

Även om han hade blivit dömd för terrorbrott så hade hon velat att han skulle stanna. F! är emot utvisning oavsett om det är Akilov osv..
2018-07-26, 20:01
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vad är det du tycker är bra? Karln sitter nu åter i förvaret och inväntar utvisning. Läste faktiskt att han redan skickats vilket nog kan stämma.

Men stämmer det verkligen? Såvitt jag förstår är det bara 18-åringen (eller hur gammal han är) som blev utvisad ändå. Den äldre sitter väl åter på förvaret i väntan på chartrat plan, något Elin borde bekosta.
2018-07-26, 20:02
Medlem
Citat:

Dom ”flyr” för att få ett liv i välstånd, allra helst för att leva på bidrag, annars skulle de inte ljuga om sin ålder. Cuck
Senast redigerad av Dildobagginz 2018-07-26 kl. 20:06.
2018-07-26, 20:06
Medlem
Då borde det vara lika rätt för mig att välta en båt med massa bidragssuktande kulturberikare.
2018-07-26, 20:14
Medlem
Jag har ingen åsikt om huruvida utvisningarna är bra eller dåliga eller rätt eller fel, men det är imponerande och ovanligt att faktiskt agera efter sin övertygelse (vilken den än är), så kudos till henne.
2018-07-26, 20:15
Bannlyst
Citat:

Vänta, vänta, vänta... ta det jävligt lugnt nu!
Det framgår ju av artiklarna att den unge man som hon egentligen Ville "rädda" hade förts till Stockholm ARN - av säkerhetsskäl, rimligen -
och att hon då talade för 50plussaren i stället. Kanske för att det blivit så ruskigt pinsamt att åka hem i alldeles oförrättat ärende? Vad vet jag...

Jag tror dock att fröken Erssons motiv är mer personliga än politiska.

F.ö. anser jag att Afghanerna förtjänar sitt eget land. Vad tänkte du dig, är det lämpligt att ge dem en redan bebodd yta? För att det har gått så bra på andra ställen?
2018-07-26, 20:17
Medlem
Studsbolls avatar
Elin är en rättshaverist som anser att demokratiskt stiftade lagar inte gäller i de fall hon i sin självgodhet finner dem inte stötta hennes världsbild. Då får man enligt henne gapa och ställa krav och ultimatum på ett flygplan som en flygplanskapare och terrorist. Det enda sättet att förhindra att dylika dumheter sprider sig är att åtala henne och utdela strängast tänkbara påföljd. Och Elin ska bli socionom? Hur skulle det se ut? Kanske jobba som socialsekreterare med biståndsfrågor? Och när hon inte tycker att socialtjänstlagen följer hennes personliga uppfattning så fattar hon beslut lite som hon finner gott?!? Nä, flickebarnet kan inte tillåtas komma i närheten av någon form av myndighetsutövning efter detta; hon är uppenbart grovt olämplig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in