Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-22, 01:53
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UglyVirgin
Jag är ingen Brad Pitt så att stå och kisa lär nog inte funka då. Ja, vad ska jag säga, om jag gör det så gör jag det. Men det är något som jag vill få ur vägen, helt enkelt.

Om jag väljer andra alternativet; hora. Hur säkert är det? Finns det poliser som utger sig för att vara horor? Skulle ju vara surt om man åkte dit för det.

Vad du än gör så ska du inte köpa en annan människa. Det är inte okej.
Ja det finns det absolut. Arbetet mot prostitution har ökat de senaste året. Det har varit mycket nyheter kring det. Jag läser för nuvarande även boken "nattstad" där en polis beskriver situationer de tagit fast torskar samt även själva utgett sig för att vara prostituerade.

Jag hoppas innerligt att du har mer karaktär och moral än att köpa en utsatt människa och utsätta henne för våldtäkt.
Citera
2018-05-22, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Vad du än gör så ska du inte köpa en annan människa. Det är inte okej.
Ja det finns det absolut. Arbetet mot prostitution har ökat de senaste året. Det har varit mycket nyheter kring det. Jag läser för nuvarande även boken "nattstad" där en polis beskriver situationer de tagit fast torskar samt även själva utgett sig för att vara prostituerade.

Jag hoppas innerligt att du har mer karaktär och moral än att köpa en utsatt människa och utsätta henne för våldtäkt.

Okej, får fundera på det.
Citera
2018-05-22, 10:36
Medlem
BradSs avatar
Citat:

Vilket vore brottsprovokation och är inte tillåtet för polis att använda sig av. Flera fall har blivit nedlagda i domstol när brottsprovokation har använts.

Citat:

Han talade om prostitution, inte människohandel. Om du tror att alla prostituerade är utsatta så kan det förklara din bristande insyn i verkligheten ovan också.
Citera
2018-05-22, 13:59
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Vilket vore brottsprovokation och är inte tillåtet för polis att använda sig av. Flera fall har blivit nedlagda i domstol när brottsprovokation har använts.

Han talade om prostitution, inte människohandel. Om du tror att alla prostituerade är utsatta så kan det förklara din bristande insyn i verkligheten ovan också.

Majoriteten av prostituerade är utsatta. I princip alla icke svenska (ej svenskt medborgarskap) är traffickerade i Sverige. Speleri spela roll det är ju ändå förjävligt att köpa någon annans samtycke. Det är inte sex, det är utnyttjande och våldtäkt.

Jag är väldigt påläst inom ämnet, läst många böcker och följer många privata konton på Instagram där de dokumenterar sina smärtsamma liv och försöker ibland hjälpa med stöttning osv. De har det otroligt svårt och lider extremt mycket. Många genomgår tortyr veckovis.

I boken beskrivs situationer där de gjort detta och det ledde till dom. Men andra har säkert sluppit med böter.

Anser ändå att man inte ska stötta sådan verksamhet.

För övrigt kom jag tänka på att TS kan delta i en swingers Club av något slag. Det kostar inte och det är en grupp människor som har sex med andra för att de vill.
Citera
2018-05-22, 21:26
Medlem
Jag planerar att gå ut imorgon och fredag och försöka få till det. Har någon nåt tips på barer eller klubbar där många lössaktiga brukar hänga? Eller ställen när man kan få napp enkelt.

Bor i sthml.
Citera
2018-05-24, 01:35
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Majoriteten av prostituerade är utsatta. I princip alla icke svenska (ej svenskt medborgarskap) är traffickerade i Sverige. Speleri spela roll det är ju ändå förjävligt att köpa någon annans samtycke. Det är inte sex, det är utnyttjande och våldtäkt.

Du verkar inte vara den typ av person som har så stor koll på verkligheten, så finns inte mycket anledning att tjafsa med dig om något alls. Jag svarar enbart för att be dig att snälla sluta kalla det våldtäkt, det är en jäkla skymf mot äkta våldtäktsoffer som jämställs med glädjeflickor som villigt tar emot pengar för att bli knullade med. Använd ord som dom är menade att använda, det är ju inte så att du har något direkt argument i grunden så det finns ingen anledning för dig att försöka förstärka det genom att ta bort innebörden helt för tusentals äkta våldtäktsoffer. Dom förtjänar bättre än det.

Så, back to your normally scheduled trolling
Citera
2018-06-12, 22:38
Medlem
joyces avatar
Jag som 47-årig kvinna som bara vill ha sex... Vad finns det då? Hittar mest sidor som bygger på att locka män att registrera sig och betala för att titta på fejkprofiler. Jobbade i telefonsexsvängen på 90-talet och det är samma sak.

Finns det ens sexdatingsidor som funkar?
Citera
2018-06-13, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Jag som 47-årig kvinna som bara vill ha sex... Vad finns det då? Hittar mest sidor som bygger på att locka män att registrera sig och betala för att titta på fejkprofiler. Jobbade i telefonsexsvängen på 90-talet och det är samma sak.

Funkar inte BodyContact?
Citera
2018-06-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joyce

Bodycontact är en guldgruva om du är kvinna Fixa en profil med bilder som inte förskönar för mycket (så det blir pinsamt när ni ses) och var hur utförlig och specifik du vill med vad du önskar av din sexpartner. Sen är det bara att håva in brev, det går som sagt hur många män som helst på varje dam på bc. Du kan vara hur kräsen som helst. Jag har träffat sju män därifrån och inte blivit besviken.
Citera
2018-07-21, 21:15
Medlem
Började använda Bodycontact förra veckan och la upp några (4st)kontaktannonser i början och har hittills haft sex med en person som tog kontakt med mig. Verkar ha en annan på gång till imorgon. Nekat 2st kvinnor som inte såg särskilt bra ut hittils och 5st par där de velat jag sätter på kvinnan i förhållandet medan mannen tittar på. Något jag inte är intresserad av.

2 tjejer till som jag skriver med på BC och Kik som verkar intresserade. De två som jag själv har tagit kontakt med har svarat flera gånger och i det ena fallet kom vi fram till att det inte passade och i det andra väntar jag svar.

Fått kommentarer av flera kvinnor att jag har en väldigt seriöst och välskriven profil samt för mig väldigt väl i skrift. Ska erkännas att jag har kukbild som profilbild och det har hjälp enormt då den är extremt intressant jämfört med de flesta andras som bara är äckliga närbilder på ollon.

Även fått se exempel på vad tjejer får för typ av meddelande av killar och alltså de flesta som killar är fan hjärndöda och förstår att ingen tjej vill ligga med dem. De flesta passar perfekt in på "nice guy" stereotypen som beter sig som svin om inte tjejen svarar direkt på deras "Ligga?" Flesta killar har inte heller någon text eller bild på sin profil.

Så även om tjejer får hundratals mejl varje dag så är 90% skrivna på ett väldigt osexigt sätt så de direkt slängs och en del som skriver vettigt har sån dålig profil så de slängs också. Kvar är ett par stycken seriösa mejl och förmodligen så tillhör flera gamla gubbar så misslyckas man då, ja då är man kass helt enkelt.

Trodde det skulle vara stenhård konkurrens först men har efter en vecka förstått att så inte är fallet. Sure jag kanske är enormt genetiskt begåvad men mitt "game" är riktigt dåligt då jag aldrig raggat på någon någonsin utan snubblat in i 3st förhållanden.

Skriv vettigt. Skriv något intressant som inte har direkt med sex eller när ni ska ses om det inte frågas efter och mer än bara "Hejsan" och hoppas tjejen startar upp en konversation. Ha en vettig profil och inget namn som "StorKuk92" eller "NiceKilleGbG" utan ta något mer neutralt.
Senast redigerad av klickor 2018-07-21 kl. 21:26.
Citera
2018-07-26, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Började använda Bodycontact förra veckan och la upp några (4st)kontaktannonser i början och har hittills haft sex med en person som tog kontakt med mig. Verkar ha en annan på gång till imorgon. Nekat 2st kvinnor som inte såg särskilt bra ut hittils och 5st par där de velat jag sätter på kvinnan i förhållandet medan mannen tittar på. Något jag inte är intresserad av.

2 tjejer till som jag skriver med på BC och Kik som verkar intresserade. De två som jag själv har tagit kontakt med har svarat flera gånger och i det ena fallet kom vi fram till att det inte passade och i det andra väntar jag svar.

Fått kommentarer av flera kvinnor att jag har en väldigt seriöst och välskriven profil samt för mig väldigt väl i skrift. Ska erkännas att jag har kukbild som profilbild och det har hjälp enormt då den är extremt intressant jämfört med de flesta andras som bara är äckliga närbilder på ollon.

Även fått se exempel på vad tjejer får för typ av meddelande av killar och alltså de flesta som killar är fan hjärndöda och förstår att ingen tjej vill ligga med dem. De flesta passar perfekt in på "nice guy" stereotypen som beter sig som svin om inte tjejen svarar direkt på deras "Ligga?" Flesta killar har inte heller någon text eller bild på sin profil.

Så även om tjejer får hundratals mejl varje dag så är 90% skrivna på ett väldigt osexigt sätt så de direkt slängs och en del som skriver vettigt har sån dålig profil så de slängs också. Kvar är ett par stycken seriösa mejl och förmodligen så tillhör flera gamla gubbar så misslyckas man då, ja då är man kass helt enkelt.

Trodde det skulle vara stenhård konkurrens först men har efter en vecka förstått att så inte är fallet. Sure jag kanske är enormt genetiskt begåvad men mitt "game" är riktigt dåligt då jag aldrig raggat på någon någonsin utan snubblat in i 3st förhållanden.

Skriv vettigt. Skriv något intressant som inte har direkt med sex eller när ni ska ses om det inte frågas efter och mer än bara "Hejsan" och hoppas tjejen startar upp en konversation. Ha en vettig profil och inget namn som "StorKuk92" eller "NiceKilleGbG" utan ta något mer neutralt.

Vad är det för typ av ålder på de som du får kontakt med där? Typ 20, 25, 30, 35, 40?

Antar det mest är lite äldre tjejer (30+) som är på bodycontact?

De flesta kille-söker-tjej profiler har typ 5-20 visningar så det kan ju inte vara så jättemycket aktivitet.
Senast redigerad av grelin1999 2018-07-26 kl. 10:41.
Citera
2018-07-26, 10:53
Medlem
[quote=grelin1999|64744135]Vad är det för typ av ålder på de som du får kontakt med där? Typ 20, 25, 30, 35, 40?

Antar det mest är lite äldre tjejer (30+) som är på bodycontact?

De flesta kille-söker-tjej profiler har typ 5-20 visningar så det kan ju inte vara så jättemycket aktivitet.[/QUOTE

Kan inte låta bli att dela med mig ett minne från en kontakt på BC, tror det är ca 15 år sen, jag skulle på tjänsteresa till Piteå, fick kontakt med en kvinna som vara ca 50 gift, och jobbade i hemtjänsten.
Hur som helst så verkade hon kåt och tänd som jag.
Jag skulle bo på Stadshotellet i Piteå, vi kom övernes om att hon skulle komma till mig efter jobbet den kvällen jag var där, bytte telnr. så jag sms:a henne mitt rumsnummer, sa kom naken under Din kappa, dörren öppen, jag ligger redo... trot eller ej efter ca 20 min, hände exakt vad jag bad henne om, in kommer kvinnan, öppnar kappan, tar av den, säger här är jag....tag mig..., sen hoppade hon i min säng...vad hon inte visste var det fanns en kamera som filmade den härliga knullet !!
Så visst kan man få fina kontakter på sexkontakter, har faktiskt minst 20 till !!
Satsa bara, var seriös, så fixar sig allt !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in