2018-07-26, 11:27
Medlem
[quote=Lappgubben|64744231]
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Vad är det för typ av ålder på de som du får kontakt med där? Typ 20, 25, 30, 35, 40?

Antar det mest är lite äldre tjejer (30+) som är på bodycontact?

De flesta kille-söker-tjej profiler har typ 5-20 visningar så det kan ju inte vara så jättemycket aktivitet.[/QUOTE

Kan inte låta bli att dela med mig ett minne från en kontakt på BC, tror det är ca 15 år sen, jag skulle på tjänsteresa till Piteå, fick kontakt med en kvinna som vara ca 50 gift, och jobbade i hemtjänsten.
Hur som helst så verkade hon kåt och tänd som jag.
Jag skulle bo på Stadshotellet i Piteå, vi kom övernes om att hon skulle komma till mig efter jobbet den kvällen jag var där, bytte telnr. så jag sms:a henne mitt rumsnummer, sa kom naken under Din kappa, dörren öppen, jag ligger redo... trot eller ej efter ca 20 min, hände exakt vad jag bad henne om, in kommer kvinnan, öppnar kappan, tar av den, säger här är jag....tag mig..., sen hoppade hon i min säng...vad hon inte visste var det fanns en kamera som filmade den härliga knullet !!
Så visst kan man få fina kontakter på sexkontakter, har faktiskt minst 20 till !!
Satsa bara, var seriös, så fixar sig allt !

Satsa bara, var seriös, så fixar sig allt ! Väldigt seriöst och moget att smygfilma. Fy fan vilket svin.
Citera
2018-07-27, 10:07
Medlem
Helst skulle jag vilja träffa någon blyg och introvert tjej alternativt någon nörd , kanske lite av en "killtjej" eftersom jag själv är ganska inåtvänd. Men var hittar man sådana? De hänger väl inte på dejtingsidor eller sexsidor. Har redan förhållande men jag tror det kan finnas tjejer som kan behöva. Att träffa någon seriedejtare känns inte meningsfullt för min del.
Citera
2018-07-28, 18:47
Medlem
Citat:
Vad är det för typ av ålder på de som du får kontakt med där? Typ 20, 25, 30, 35, 40?

Antar det mest är lite äldre tjejer (30+) som är på bodycontact?

De flesta kille-söker-tjej profiler har typ 5-20 visningar så det kan ju inte vara så jättemycket aktivitet.

De tre jag har träffat har varit 33-36 år. Flera äldre än så som tagit kontakt. De yngre verkar mer svåra och anledningen till jag misslyckats där är nog för att jag är kass på detta än så länge.

Får ca 70-130 views på mina annonser så går lite bättre än för de andra killarna.
Citera
2018-08-15, 11:02
Medlem
Bra kontaktsidor för sexpartners?

Finns det någon annan sida än bodycontact man kan använda sig av om man vill hitta killar att suga av?
Citera
2018-08-15, 11:04
Medlem
Silltunnas avatar
QX har väl en väl utvecklad kontaktsida för sexuella spektakel?
Citera
2018-08-15, 11:07
Medlem
På PlanetRomeo får du alla storlekar du önskar. Det går även bra att betala för 23cm latino, om det är vad du önskar.
Citera
2018-08-15, 12:18
Medlem
CarolusXIIs avatar
Flashback?
Citera
2018-08-15, 12:18
Medlem
6ix9iines avatar
Klubb6
Citera
2018-08-15, 12:36
Citat:
Helst skulle jag vilja träffa någon blyg och introvert tjej alternativt någon nörd , kanske lite av en "killtjej" eftersom jag själv är ganska inåtvänd. Men var hittar man sådana? De hänger väl inte på dejtingsidor eller sexsidor. Har redan förhållande men jag tror det kan finnas tjejer som kan behöva. Att träffa någon seriedejtare känns inte meningsfullt för min del.

👋👋👋
Men du är nog inte min typ 😉
Citera
2018-08-15, 13:05
Medlem
Tack för svaren. Tycker folk är så fega på bodycontact. Vem tackar nej till att få luta sig tillbaka o bli avsugen liksom.. haha
Citera
2018-08-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
👋👋👋
Men du är nog inte min typ 😉

Nä jag har väl egentligen lagt ner det för tillfället. La upp en annons på bodycontact och kollade runt men tröttnade efter två dagar.

La upp några klipp på en porrsida med min tjej. Det kändes lite kul faktiskt. Sedan dess har lusten hastigt försvunnit. Kanske för att man ser färre lättklädda tjejer så lusten försvinner lite. Eller så fick jag utlopp för min exhibitionism. ^_^

Tror dock jag varit för kräsen vad gäller ålder. Även kvinnor runt 30 eller äldre kan ju se fräscha ut, särskilt om de har fina bröst. Såg en idag som satt med en tajt blus och det var fina grejer.

Köpt en ny jacka också för att klä mig lite ungdomligare.

Ja det är lite skumt. Ibland känner jag extremt starkt att jag skulle vilja ha någon sista bekräftelse innan jag blir medelålders. Just nu tänker jag "äsch skit samma" - inget jag suktar efter. Iaf inte denna veckan. Men jag får erkänna att ser jag någon perfekt kurvig och levnadsglad tjej så vaknar känslan till liv igen.
Kanske bara är en omogen fas att komma genom.
Citera
2018-08-26, 14:03
Medlem
joyces avatar
Vad finns det för andra sidor förutom body contact?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in