Flashback bygger pepparkakshus!
2020-07-15, 00:02
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Slå en tärning 10 gånger, större chans att du får en 6a samtliga gånger än att du hittar ett kk.

Fast om jag som kvinna hittar låt säga 5 olika män att ha som kk:s, så lyckas ju dom 5 männen. Och det är inte några "hunkar", det är vanliga vettiga män.
Men vet att det är vansinnigt snett fördelat tyvärr.
Citera
2020-07-15, 07:55
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Fast om jag som kvinna hittar låt säga 5 olika män att ha som kk:s, så lyckas ju dom 5 männen. Och det är inte några "hunkar", det är vanliga vettiga män.
Men vet att det är vansinnigt snett fördelat tyvärr.

Absolut men där kan jag sol kille ändå erkänna att felet ligger mer hos killen än hos tjejen, det är ju trots allt fler killar som tänker på sex mer än vad tjejen gör. Och att en tjej får många erbjudande kontra vad en kille får är ju knappast tjejens fel. Hade varit bättre om många killar gav fan i att ge tjejen dessa erbjudanden och istället lät det bara vara. Det hade många killar tjänat på.
Citera
2020-07-15, 10:35
Medlem
Knullkontakt hemsidor

Tjena, jag letar efter en sida där man kan lägga ut annonser för att ses, jag känner till badoo, tinder, knullkontakt. Men tänkte om de fanns någon sida som riktade sig lite mer till mig och min flickvän.

Min flickvän vill se min knulla en annan.

Jag och min flickvän har provat men vi får respons av gamla kärringar och äckliga gubbar.

Vi båda är snygga (31 och 34 år), så där är det inget fel, vi vill gärna inte blanda in vänner för att undvika framtida problem.

Måste ju finnas liknande tankar hos en tjej som vill knulla med ett hett ungt modernt par.

Har ni några tips?
Citera
2020-07-15, 11:01
Medlem
Tallen-Trolles avatar
För det är bara gamla kärringar och äckliga gubbar som håller på med sånt där sjukt beteende.
Citera
2020-07-15, 11:05
Medlem
Klubb6, om den sidan finns kvar.
BodyContact kan också vara ett tips.
Citera
2020-07-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallen-Trolle
För det är bara gamla kärringar och äckliga gubbar som håller på med sånt där sjukt beteende.

Verkar onekligen som att det är en uppsjö av gamlingar.

Nu råkar ju vi inte vara gamlingar och tycka det är spännande ändå att prova, jag är mannen som får knulla två brudar medans jag är i ett förhållande vad ska jag klaga över? ☺️
Citera
2020-07-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Klubb6, om den sidan finns kvar.
BodyContact kan också vara ett tips.

Tack för tipsen
Citera
2020-07-15, 12:08
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Verkar onekligen som att det är en uppsjö av gamlingar.

Nu råkar ju vi inte vara gamlingar och tycka det är spännande ändå att prova, jag är mannen som får knulla två brudar medans jag är i ett förhållande vad ska jag klaga över? ☺️

Glöm inte ta med skyddsmask, det är ju Covid-19 tider numera om du inte märkt det?
Fast ni kan ju alltid hålla 2 meters avstånd
Citera
2020-07-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Slå en tärning 10 gånger, större chans att du får en 6a samtliga gånger än att du hittar ett kk.

Man kan ju alltid drömma för att sen vakna upp grinandes i fosterställning
Citera
2020-07-17, 22:07
Medlem
Jag har registrerat mig på en datingtsite(ingen av dom stora, typ Match eller Tinder) och har hittills blivit mailbombad av damer som kollat in min profil. Är det fejk eller skapas det ett mail så fort någon tittar på min profil? Jag är helt ny i denna värld efter 15 års förhållande. Dock har jag inte betalat något än, så det går ju inte att läsa mailen. Har tittat runt på de profiler som finns och undrar?

1. Hur vanligt är det att prostituerade skapar profiler på dessa sidor?
2. Finns det några särskilda hemsidor för de som bara är ute efter något tillfälligt?

Jag är inte naiv eller lättlurad, och vet att det förekommer kriminella även i denna värld, som t ex de sk Tinderrånen, där en känd fotbollsprofil blev både rånad och förnedrad. Detta är väl lika svårt att gardera sig emot som att bli nedslagen på gatan. Man får väl ta med en liten flaska hårspray just in case...
Citera
2020-07-17, 23:11
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natomember20
Jag har registrerat mig på en datingtsite(ingen av dom stora, typ Match eller Tinder) och har hittills blivit mailbombad av damer som kollat in min profil. Är det fejk eller skapas det ett mail så fort någon tittar på min profil? Jag är helt ny i denna värld efter 15 års förhållande. Dock har jag inte betalat något än, så det går ju inte att läsa mailen. Har tittat runt på de profiler som finns och undrar?

2. Finns det några särskilda hemsidor för de som bara är ute efter något tillfälligt?

Jag är inte naiv eller lättlurad, och vet att det förekommer kriminella även i denna värld, som t ex de sk Tinderrånen, där en känd fotbollsprofil blev både rånad och förnedrad. Detta är väl lika svårt att gardera sig emot som att bli nedslagen på gatan. Man får väl ta med en liten flaska hårspray just in case...

Vet inget om fråga nr 1.
2, Jag vet inte vilken sida som är bäst för dig som man, men på Bodycontact är det i princip bara sex som söks, men många män säger att det är svårt att få något napp. Men då jag är kvinna vet jag inte hur bra eller dåligt det är?

Men då jag fått tag i några vettiga män på BC, så måste det ju funka för en del män i alla fall, och jag har sökt återkommande kk:s.
Citera
2020-07-27, 23:12
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natomember20

Ja, det är garanterat fejk tyvärr, om du blir mejlbombad av damer på en datingsajt. Jag testade själv att göra ett konto på en mindre sajt och råkade ut för samma sak. Ett konstant mejlbombande av villiga 20-åringar fast man nästan är gubbe själv. Jag tror även man skulle betala för att få läsa deras mejl eller för att kunna gå vidare på något sätt. Det var så genomskinligt att jag släppte det direkt men aviseringarna fortsatte att komma ett tag. Jämför med seriösa sajter så får du se. Där är det aldrig nån jävel som hör av sig. Alla kvinnor har fullt upp med att beta igenom sin egen inkorg som ständigt svämmar över. Sorry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in