Citat:
Ursprungligen postat av
Natomember20
Jag har registrerat mig på en datingtsite(ingen av dom stora, typ Match eller Tinder) och har hittills blivit mailbombad av damer som kollat in min profil. Är det fejk eller skapas det ett mail så fort någon tittar på min profil? Jag är helt ny i denna värld efter 15 års förhållande. Dock har jag inte betalat något än, så det går ju inte att läsa mailen. Har tittat runt på de profiler som finns och undrar?
1. Hur vanligt är det att prostituerade skapar profiler på dessa sidor?
2. Finns det några särskilda hemsidor för de som bara är ute efter något tillfälligt?
Jag är inte naiv eller lättlurad, och vet att det förekommer kriminella även i denna värld, som t ex de sk Tinderrånen, där en känd fotbollsprofil blev både rånad och förnedrad. Detta är väl lika svårt att gardera sig emot som att bli nedslagen på gatan. Man får väl ta med en liten flaska hårspray just in case...
Vet inget om fråga nr 1.
2, Jag vet inte vilken sida som är bäst för dig som man, men på Bodycontact är det i princip bara sex som söks, men många män säger att det är svårt att få något napp. Men då jag är kvinna vet jag inte hur bra eller dåligt det är?
Men då jag fått tag i några vettiga män på BC, så måste det ju funka för en del män i alla fall, och jag har sökt återkommande kk:s.