Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-22, 00:54
Medlem
Heauxms avatar
Gör dig själv en tjänst och köp inte en annan människas samtycke. Dessutom lär du få någon sjukdom.
Sex är ingen rättighet.
Gör som alla andra och prata med människor och försök skaffa en partner eller en kk.
Citera
2018-05-22, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UglyVirgin
Jag trodde att köpa är olagligt i Sverige? Vad är priset för en hora då? Kan jag förhandla med en tror du? Alltså köpa för 5 minuter då.

Det är olagligt i Sverige.
Citera
2018-05-22, 00:55
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Jag trodde att köpa är olagligt i Sverige? Vad är priset för en hora då? Kan jag förhandla med en tror du? Alltså köpa för 5 minuter då.

Det är det, men du kan åka till Danmark eller Tyskland - där är det lagligt än så länge, svenska politiker vill egentligen förbjuda dig som svensk att göra det med.
Citera
2018-05-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Gör dig själv en tjänst och köp inte en annan människas samtycke. Dessutom lär du få någon sjukdom.
Sex är ingen rättighet.
Gör som alla andra och prata med människor och försök skaffa en partner eller en kk.

Jag har inte tid att gå ut och prata med människor. Jag måste lösa detta problem så snabbt som möjligt.
Finns det inga flashbacktjejer man kan ragga här på något subforum?
Citera
2018-05-22, 01:01
Medlem
Heauxms avatar
Varför behöver du ha sex? Varför så snart som möjligt?
Det finns inte en enda anledning till varför du måste ha sex nu.

Har du inte tid, då får du helt enkelt vänta med att ha sex.

Gör ett tappert försök och skaffa tinder, om du ser anständig ut dvs.
Citera
2018-05-22, 01:08
Medlem
Ge upp sexsidorna till att börja med.. =)
Citera
2018-05-22, 01:12
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Jag har inte tid att gå ut och prata med människor. Jag måste lösa detta problem så snabbt som möjligt.
Finns det inga flashbacktjejer man kan ragga här på något subforum?

Du har inte tid att gå ut och prata med människor, men du har tid att sitta och skriva på massa olika forum och ragga tjejer? Vad är skillnaden? Båda tar tid.

Nä, som en man till en annan ska jag ge dig det absolut idiotsäkraste tipset om du vill få lite knulla: Du drar i dig några rejäla supar och går på krogen med några vänner. Gör detta några ggr och det går inte att misslyckas(om du nu inte är jäävligt ful) Men då går du bara på någon riktigt ful brud

Är du helt handikappad socialt så loser alkoholen den biten, inget att oroa sig för.
Citera
2018-05-22, 01:15
Medlem
Citat:
Varför behöver du ha sex? Varför så snart som möjligt?
Det finns inte en enda anledning till varför du måste ha sex nu.

Har du inte tid, då får du helt enkelt vänta med att ha sex.

Gör ett tappert försök och skaffa tinder, om du ser anständig ut dvs.

Av privata skäl. Nej, tinder är inget för mig. Ingen sida som kräver ansiktsbild rakt av.
Citera
2018-05-22, 01:22
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Av privata skäl. Nej, tinder är inget för mig. Ingen sida som kräver ansiktsbild rakt av.

Vad är ditt privata skäl?
Kommer du att dö om 3 veckor? Har du slagit vad och vill ge en trovärdig berättelse om ditt första ligg och är nu desperat?
Ska du operera bort könsorganet?
Citera
2018-05-22, 01:26
Medlem
Citat:
Vad är ditt privata skäl?
Kommer du att dö om 3 veckor? Har du slagit vad och vill ge en trovärdig berättelse om ditt första ligg och är nu desperat?
Ska du operera bort könsorganet?

Det ska du väl fan skita i?
Och vad spelar det för roll egentligen.

Om jag nu tar det där rådet och går ut denna fredag hur stor är chansen att jag träffar på en tjej osm vill knulla mig? Ska jag stå vid bardisken hela kvällen med en öl i handen och spana eller?
Citera
2018-05-22, 01:41
Medlem
Heauxms avatar
Kanske kan hjälpa dig bättre om jag visste anledningen.
Alltså, har du tur och finess (utseende, utstrålning och energi) så kanske du får hem någon, men vad fan ska du göra när du inte haft sex tidigare och kommer på 5 min.
Du lär ju göra henne besviken fast du kanske inte vill bespara dig den skammen.

Sex utan kärlek och djup attraktion är helt annat än sex med tillfällig partner.
Det är ett råd du måste tänka på.
Citera
2018-05-22, 01:48
Medlem
Citat:
Kanske kan hjälpa dig bättre om jag visste anledningen.
Alltså, har du tur och finess (utseende, utstrålning och energi) så kanske du får hem någon, men vad fan ska du göra när du inte haft sex tidigare och kommer på 5 min.
Du lär ju göra henne besviken fast du kanske inte vill bespara dig den skammen.

Sex utan kärlek och djup attraktion är helt annat än sex med tillfällig partner.
Det är ett råd du måste tänka på.

Jag är ingen Brad Pitt så att stå och kisa lär nog inte funka då. Ja, vad ska jag säga, om jag gör det så gör jag det. Men det är något som jag vill få ur vägen, helt enkelt.

Om jag väljer andra alternativet; hora. Hur säkert är det? Finns det poliser som utger sig för att vara horor? Skulle ju vara surt om man åkte dit för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in