Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Nej, fel. Min absoluta bedömning, efter att ha följt båda partierna oerhört noggrant, är att AfS är mer radikala än SvP. Kom ihåg att SvP-medlemmar åkte till Ukraina för att hjälpa ZOG krossa ryska nationalister under valåret 2014. Från AfS finns det ingenting som tyder på att de skulle gå i en liknande liberal riktning. Visst finns det fortfarande vissa tendenser hos den fortfarande framförallt oborstade SD:aren Jeff Ahl i hans sämsta stunder, men han styr inte partiet och de som styr AfS har full koll på allt. Jag har lyssnat på de flesta Kasselstrandintervjuer han gjort, ingenstans kontrasignalerar han AfS huvudbudskap: "Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra svenska (vita) barn". Alltså, man brukar prata om "1488". AfS har inget med 88 att göra, men när det gäller 14 är de precis lika radikala som NMR. Jag vet inte om någon annan har snappat upp nåt uttalande från Kasselstrand som tyder på att han snart kommer att släppa de fjorton orden? När den där Webb TV-killen, Wilmot eller vad han hette, frågade om framtiden och radikaliseringen i förorten var Kasselstrands första instinkt: "Det finns en stor risk att svenskarna kommer att bli en minoritet i vårt eget land.". Hans första instinkt var inte "islam kommer att göra det värre för svenska feminister och bögar". Hans första instinkt var inte att "svenska värderingar" hotas. Det enda han tog upp var att det svenska folket riskerar att bli en minoritet i sitt eget land. Han vet. AfS vet. AfS är mer radikala, i positiv bemärkelse, än vad SvP var.
2014 kunde man inte ens nämna invandrare och dåligt i samma mening, utan att bli klassad som rasist ,så nog har det blivit betydligt enklare att kritisera migrationspolitiken.
Beträffande Afs vs SvP ,så drar jag mina slutsatser och du dina.
Man kan inte kritisera Islam (el judarna) och dra alla över en kant i sin retorik, utan man måste vara smartare än så.
Att Jeff Ahl drar fram som en pitbull ibland, verkar inte störa ledningen nämnvärt.