2018-07-25, 20:04
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Elin är en hjälte för att hon stod upp för alla människors lika värde. Civilkurage behövs ibland och detta var ett sådant tillfälle.

Människor ska inte behöva skickas tillbaka till Afghanistan. MV leker med människors liv. Det måste få ett stopp.

Sverige behöver färre människor från länder där skitkulturer råder, det är inte enklare än så. Detta är FAKTABEGRUNDAT med statistik. Bacha bazi, islam m.m, det är vad du kan erhålla av en import med afghaner. Hur man inte kan hålla med är bortom mitt förstånd.
2018-07-25, 20:04
Medlem
Att hon läste till socionom var en högoddsare! Nu kanske ni förstår varför det ser ut som det gör?
2018-07-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
Mea culpa. Den ändringen träder i kraft den 1:a september i år. Eller har jag missförstått?: http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/20030148.htm
martinator har rätt. Fel av mig
2018-07-25, 20:08
Medlem
DarhusGrass avatar
Citat:
Elin är en hjälte för att hon stod upp för alla människors lika värde. Civilkurage behövs ibland och detta var ett sådant tillfälle.

Människor ska inte behöva skickas tillbaka till Afghanistan. MV leker med människors liv. Det måste få ett stopp.

Ska vi behålla alla mördare, våldtäktsmän, pedofiler och andra importerade brottslingar också, tycker du? Vakna ur dvalan nu och kom tillbaka till verkligheten.
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Tänk att en ensam liten tjej är betydligt tuffare än alla dessa rassar. Hon har mer "kuk" än er alla. Enormt modigt och starkt att stå emot alla på planet, och det svenska rättsväsendet, helt ensam.

Det är inget någon här inne skulle våga, för sin sak.

Tiananmenstyle!

Där har vi en riktig svensk!

Ja hon har fått mer kuk. Av svartmuskig sort. Hon lär får mer framöver. Snacka om vidrigt.
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Varför inte Kalle Anka? Eller Koranen.

Skit in - skit ut.

Om du enbart matar dig själv med negativ propaganda dagarna i ända - så är det inte så jävla konstigt att du är bedrövlig.

När testade du att läsa saker från andra sidan med öppet sinne sist?

Skit in har vi tagit av PK-media.
Skit in har vi tagit av politiker som blåljuger om kompetens och kostnader.
Skit in har vi tagit såsom Sandvikrapporten.
Skit in får vi dagligen när vi läser om skjutningar och våldtäkter utan förklaringar om vilka som gör det.
Skit in är att min lilla byhåla har flera NoGo-zoner.

Nu är det dags att kasta ut skiten.
Det vore ett föredömligt skit ut.

Det är nog nu!
2018-07-25, 20:12
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Varför inte Kalle Anka? Eller Koranen.

Skit in - skit ut.

Om du enbart matar dig själv med negativ propaganda dagarna i ända - så är det inte så jävla konstigt att du är bedrövlig.

När testade du att läsa saker från andra sidan med öppet sinne sist?

Nu håller ju andra sidan med oss rasister. Läs Malcom Kyeyunea debattartiklar.
2018-07-25, 20:13
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

Fast hon stod inte upp för Breivik. Han var tydligen inte lika värd.
2018-07-25, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det enda rätta hade väl varit att söva ner hysterikan med ett bedövningsgevär och låta henne följa med sin skyddsling till Afhganistan.
Hoppas åtminstone att hon blir skadeståndståndskyldig. Det kan bli 6-siffriga belopp att låta ett passergarplan bli stående på marken.

Jag gillar det här förslaget. Helt sonika dumpa henne på Kabuls flygplats och ge henne en fet räkning som hon ska betala med sitt CSN-bidrag.
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Skit in har vi tagit av PK-media.
Skit in har vi tagit av politiker som blåljuger om kompetens och kostnader.
Skit in har vi tagit såsom Sandvikrapporten.
Skit in får vi dagligen när vi läser om skjutningar och våldtäkter utan förklaringar om vilka som gör det.
Skit in är att min lilla byhåla har flera NoGo-zoner.

Nu är det dags att kasta ut skiten.
Det vore ett föredömligt skit ut.

Det är nog nu!

Jag misstänker att du trodde på allt du blev matad med av "PK-media" förr. Därav så besviken.
Precis som du tror på allt du blir matad med av SD-media nu.

Du är inte mindre naiv bara för att du bytt sida.

Och du låter minst sagt lite rabiat och fanatiskt.

Föreslår ett bokbyte.
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
Du är indoktrinerad att skrika PK så fort någon fattar ett beslut som grundar sig i omtanke mot en annan människa, i stället för ren egoistism. Du har ett problem. Du ÄR ett problem. Utan människor som Elin hade vi varit stamfolk med stenyxor. Hon är inte indoktrinerad av samhället, tvärtom bryter hon ju lagen! Hon är beredd att ta straff för att rädda en medmänniska. Helt osjälviskt. Jag förstår iofs att du inte klarar att greppa detta, med tanke på din ideologiska övertygelse.

Sorgligt att så många tänker som du, men en dag kommer ni och era skygglappar vara ett sorgligt minne blott.
Hon gör som hon gör för att förstöra för vita människor, precis som du.

Tidigare citat från dig som visar din groteskt antivita inställning:
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
Jag är vit man själv och får väl erkänna att just vita män är de jag har allra mest fördomar mot. Har väl med erfarenhet att göra -- de personer som har visat sig allra svårast att lita på under mitt liv har varit just vita män.

I brottstatistiken är män överrepresenterade. Krigsbrott och annat begås av män. Män får ofta högre löner trots mindre kunskaper och erfarenhet än kvinnliga kollegor. Pedofiler är nästan alltid vita män. Nazister och allsköns rasistpack, mest vita män. Psykopatiska massmördare, vita män. Grova våldsbrott, män. Ekobrottslighet. Djurplågeri. Våldtäkter, män.

Jag anser att det finns väldigt gott underlag för rädslan för män, om de är vita eller inte spelar mindre roll. Det man fruktar, ogillar man. Jag tror hatet mot just VITA män bottnar i att vita sitter med den mesta makten här i väst. Vita män, om några, har makten att förbättra samhället, men tyvärr råkar ju dessa män vara precis samma personer som orsakar problemen vi vill lösa.
(FB) Vithatet

Tydligare kan det knappast bli att antirasist bara är ett kodord för antivit. Så kom inte snacka om någon jävla "medmänsklighet" och "antirasism". Ni har blivit avslöjade som de antivita rashatare ni är. Ni vill så gärna ge sken av att vara stora humanister men allt ni gör genomsyras av rutten antivit ondska.

Du säger du "är vit man" men jag anar judar i mossen. Du är troligtvis en sådan där typisk "fellow white man"-jude:
https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/425/077/74b.jpg
Senast redigerad av PK-befriad 2018-07-25 kl. 20:23.
2018-07-25, 20:17
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Bra där. Jag håller egentligen med om det. Ändå så är det på det sättet att det är den ena sidan i den här fotbollsmatchen som lagt beslag på rätten att använda tillmälen och felaktiga utmålanden. Vi är alla landsförrädare, vänster, 7-klöver och PK-muppar som inte rättar oss i ledet bland de b-svenska lantisrassarna här. Helt utan tillsägelser, reprimander eller kritik från din eller annans sida.

Jag bara anammar den fina ödmjuka tonen här.

Och sedan, om vi nu ska vara ärliga, så kan det mycket väl vara rasistiskt att vara för en "reglerad invandringspolitik". Det beror helt på varför man har en sådan ståndpunkt. Att t.ex inte vilja ge andra individer möjlighet till den egna gemenskapen enbart p.g.a deras ursprung är rasistiskt. Och väldigt många här på FB tycker just så.

Att i ett sånt sammanhang få en släng av sleven borde därför knappast uppröra. Är man trygg i sin egen självbild så spelar det ingen roll vad andra kallar en.

Om jag tål att bli kallad både det ena och det andra utan att gå i spinn, så borde du också göra det.

Märkligt att då samhällsdebatten handlar om att kalla folk SD:are, rasister, nazister, fascister, högerextremister, antisemiter, demokratihatare, kvinnohatare, bönder och lågutbildade.

Du lever i din egna lilla såpbubbla. Snart spricker den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in