2018-07-25, 17:09
Medlem
Jag har inte kollat hela videon eftersom jag vill undvika att få hjärnblödning. Har läst att under videon så är det andra passargerare som ansluter sig till Elin och ger henne sitt stöd genom att inte sitta heller. Dom jublar och applåderar när Elin vinner och den utvisade lämnar planet. Vad är det för människor som gjorde så? Antar att det var unga tjejer och medelålders kvinnor som såg en chans att få vara med och bli kändisar.
2018-07-25, 17:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Jag har inte kollat hela videon eftersom jag vill undvika att få hjärnblödning. Har läst att under videon så är det andra passargerare som ansluter sig till Elin och ger henne sitt stöd genom att inte sitta heller. Dom jublar och applåderar när Elin vinner och den utvisade lämnar planet. Vad är det för människor som gjorde så? Antar att det var unga tjejer och medelålders kvinnor som såg en chans att få vara med och bli kändisar.
Det hörs 2-4 personer som applåderar på videon. Förmodligen mest för att dom är glada att skiten är på väg att lösas så att dom kan flyga vidare.
2018-07-25, 17:10
Medlem
Jag tycker SD är kassa i nästan allt förutom deras flyktingpolitik och vill ärligt talat absolut inte se dem som största parti efter riksdagsvalet... men när jag tänker på hur personer som El*n och hennes påhejare kommer lipa när det händer, blir det rätt bitterljuvt ändå.

Önskar någon ombord på planet kunde varit skarpsinning nog att påtala för henne att:
1) Det lever 34 miljoner människor i Afghanistan. Lever. De är inte döda. Det är högst troligt att han inte kommer dö till följd av terror.
2) Folk dör av terrordöd i Turkiet också. Alla måste av planet!!!
3) Kostnaden för El*ns tilltag går tveklöst upp i ett sexsiffrigt, möjligtvis sjusiffrigt belopp, dels för Turkish Airlines, dels för svenska staten. Det är med andra ord en stor hög skattepengar från Sverige och Turkiet hon glatt bränner upp för att hon vill känna sig god, pengar som kunde använts till andra vettigare saker, till exempelvis att faktiskt rädda liv genom förbättrad välfärd (eller mer bistånd utomlands, som vi ju betalar mindre av nu på grund av invandringens sjuka kostnader)
Senast redigerad av buritonationalprod 2018-07-25 kl. 17:16.
2018-07-25, 17:14
Medlem
Citat:
Elin är bara 21 år. Hon är knappt vuxen, och är fortfarande inne i sin ung och dum fas. Om hon någonsin växer ur den är oklart. Hon har aldrig röstat förut, men kommer väll lägga sin röst på V, F! eller MP till hösten. Hon är produkt av en generation som är ute efter att samla likes på medier. Det enda hon lyckades med sin "modiga" insats var att fördröja deporteringen. Nu får hon sin stund i strålkastarljuset och får bli känd i några dagar. Detta kan leda till att fler tjejer väljer att protestera på samma vis.

Det roliga är att det är unga, naiva tjejer som Elin som kommer drabbas hårdast av multikulturen. Hon är privilegierad, uppvuxen och bor i ett tryggt och kritvitt område. Verkligheten kommer ifatt för eller senare.

Enda hon lyckades med var att skapa större utgifter för skattebetalarna. Hennes personliga vinning var att nu framstår hon som en hjälte och en god person.
2018-07-25, 17:20
Medlem
Citat:

Tror inte passagerarna var insatta i vad som var på g och inte skulle de bry sig heller, de vill bara komma iväg många hade småbarn som grät och vad fan när det hela var över blev de bara glada. Sitta mer än 2 timmar i ett stillastående hett flygplan måste vara ett helvete håller ni inte med ? Jag skulle stå och applådera när det hela var över låt drinkarna komma för fan !

Skadestånd skulle de kräva för besväret !

Edit: de som hade anslutningsflyg riskerade att missa det också mer bekymmer för nästa flighten väntar inte på dem som är försenade
Senast redigerad av Antidemokretin 2018-07-25 kl. 17:23.
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Enda hon lyckades med var att skapa större utgifter för skattebetalarna. Hennes personliga vinning var att nu framstår hon som en hjälte och en god person.

Fast det gör hon ju inte. Hon framstår ju som en komplett dåre.
Medlem
Jag har inte sett filmen, men har jag förstått det rätt att hon köpte en biljett enbart för att stoppa en utvisning och samla likes och uppmärksamhet på Internet? Och trots detta lyckades hon boka fel flyg?

Och liknande saker (förhindra start) måste ju ha hänt tidigare, vad kostade det för personen då?
2018-07-25, 17:22
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UglySeabear
Jag har inte sett filmen, men har jag förstått det rätt att hon köpte en biljett enbart för att stoppa en utvisning och samla likes och uppmärksamhet på Internet? Och trots detta lyckades hon boka fel flyg?

Ja.
2018-07-25, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Fast det gör hon ju inte. Hon framstår ju som en komplett dåre.

Jag tyckte mig läsa att andra dårar hyllade henne. Artister som också lever i en skyddad värld långt från mångkulturen.
2018-07-25, 17:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UglySeabear

Och liknande saker (förhindra start) måste ju ha hänt tidigare, vad kostade det för personen då?
Det verkar som om hon blivit blåst av desinformation. Att det sen fanns en annan afghan ombord var antagligen en ren slump.
2018-07-25, 17:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Jag tyckte mig läsa att andra dårar hyllade henne. Artister som också lever i en skyddad värld långt från mångkulturen.

Elin lever dock ganska så tätt inpå mångkulturen. 90% utländska namn på hennes adress.
2018-07-25, 17:29
Medlem
Hade dessa kvinns varit friska i huvet så hade tex "aktivisterat" för att invandrarkvinnor - i nuvarande mördarvärme - inte ska tvingas bära heltäckande klädsel. Istället satsar de allt för MÄN som enligt alla lagar inte har rätt att vistas i Sverige...

Ett par invandrarkvinnor passerade precis utanför mitt fönster, i solen, där temperaturen lär vara över 50 grader (32,5 i skuggan) i en klädsel som svenska kvinnor bär på hösten/vintern....

Ursäkta, men många av dessa svenska aktivistkvinnor är idioter personifierade... Och de som hyllar tilltagen likaså.
Senast redigerad av MrStreamer 2018-07-25 kl. 17:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in