2018-07-25, 19:53
Medlem
Elin är en hjälte för att hon stod upp för alla människors lika värde. Civilkurage behövs ibland och detta var ett sådant tillfälle.

Människor ska inte behöva skickas tillbaka till Afghanistan. MV leker med människors liv. Det måste få ett stopp.
2018-07-25, 19:54
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Nästa gång detta inträffar så borde aktivisten få adoptera "barnet" och få ta fullt djävla ekonomiskt ansvar för "barnet" hela sitt liv.
Jag är så extremt trött på att någonstans runt 350-500 miljarder om året kostar den här "mångkulturen".
Läs Tinos bok!
Läs Tullberg!
Läs Petterssons blogg!
Förstå att en liten klick aktivister i riksdagen och utanför understödda av MSM har förstört Sverige.
Vård, skola, omsorg, pension, räddningstjänst, polisväsendet och försvaret.
ALLT är satt på undantag för att vi tar emot 125 000 analfabeter per år.
Nu får fanimig aktivisterna adoptera sina älskade analfabeter och ta fullt ekonomiskt ansvar för den under resten av sitt liv.

Arma, ARMA djävla Sverige!
2018-07-25, 19:56
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
Finns det krav på god vandel för att bli en socialkärring som lika automatiskt som alla de andra socialkärringarna delar ut socialbidrag till knarkare, curlingklot och pedofildyrkare med fyra fruar som alla är minst kusiner med honom? Hela yrkeskåren kunde ersättas av IRC-bot:ar från 90-talet.

Detta med värnplikt för kvinnor är nog fan den enda vettiga idén den förevarande annars obegripligt inkompetenta regeringen har producerat. De måste ha varit drängfulla den dagen. Det behöver bara göras obevekligt obligatoriskt också, och hårt, så skall vi nog kunna göra karlar även av flickorna. MGM som gillar att stå och skrika i ett flygplan innan hon blir utslängd ur det, henne skall vi skicka till fallskärmsjägarskolan.

Hon kommer förhoppningsvis att få ett hastigt uppvaknande.
Det är mer de fåtal som triggar såna som hon som som behöver ett både hårt och omedelbart uppvaknande.
Panelen vet vilka.
Och det är inte Ernesto ”Che Guevara” som uppviglar den här gången.
2018-07-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
Ersattes av rubriceringen "flygplatssabotage". Men nej, rekvisitet är våld eller hot om våld.
Ofredande (skrika som en bortskämd femåring) och förgripelse mot tjänsteman (försöka förhindra verkställighet av tjänsteutövning) är annars alternativa åtalspunkter. Men en duktig åklagare hittar säkert något bra att jobba med. Att förklara krig mot rättsväsendet självt (för att inte säga hela statsskicket) är inte något som lagstiftare och rättsvårdande myndigheter tar lätt på.
Vad har ersatts menar du? Brottet "luftfartssabotage" finns i högsta grad kvar i brottsbalken (13 kap §5a)- men med ett tilläg i första stycket (kursiverat).

Citat:
Den som genom olaga tvång eller olovligen med tekniskt hjälpmedel bemäktigar sig eller ingriper i manövreringen av...
2018-07-25, 19:57
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
Du är indoktrinerad att skrika PK så fort någon fattar ett beslut som grundar sig i omtanke mot en annan människa, i stället för ren egoistism. Du har ett problem. Du ÄR ett problem. Utan människor som Elin hade vi varit stamfolk med stenyxor. Hon är inte indoktrinerad av samhället, tvärtom bryter hon ju lagen! Hon är beredd att ta straff för att rädda en medmänniska. Helt osjälviskt. Jag förstår iofs att du inte klarar att greppa detta, med tanke på din ideologiska övertygelse.

Sorgligt att så många tänker som du, men en dag kommer ni och era skygglappar vara ett sorgligt minne blott.

Men jävla idiot, kliv ned från ditt rosafluffiga moln och möt oss här nere i verkligheten. Om du vill vara godhjärtad och snäll, stå då för i helvete upp för alla gruppvåldtagna kvinnor och barn i landet.

Sluta försvara lyxmigranter. Är det så jävla svårt?
2018-07-25, 19:59
Medlem
DarhusGrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Nästa gång detta inträffar så borde aktivisten få adoptera "barnet" och få ta fullt djävla ekonomiskt ansvar för "barnet" hela sitt liv.
Jag är så extremt trött på att någonstans runt 350-500 miljarder om året kostar den här "mångkulturen".
Läs Tinos bok!
Läs Tullberg!
Läs Petterssons blogg!
Förstå att en liten klick aktivister i riksdagen och utanför understödda av MSM har förstört Sverige.
Nu får fanimig aktivisterna adoptera sina älskade analfabeter och ta fullt ekonomiskt ansvar för den under resten av sitt liv.

Samtidigt kan dom ju göra alla normalt fungerande människor, logiken och det mänskliga intellektet en tjänst och flytta bort till länderna deras älskade parasiter kommer ifrån. Så kan dom fortsätta sprida sin öppna hjärtan-smörja där borta och se hur det går.
2018-07-25, 20:00
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Du drog alla som var kritiska till Ersson över en kam med ditt "rasist", sedan har väldigt lite till övers för personen som använder de epitet du nämner också. Man kan kritisera Erssons agerande och diskutera problemet med avvisningar ur ett större perspektiv utan att använda dem.

Bra där. Jag håller egentligen med om det. Ändå så är det på det sättet att det är den ena sidan i den här fotbollsmatchen som lagt beslag på rätten att använda tillmälen och felaktiga utmålanden. Vi är alla landsförrädare, vänster, 7-klöver och PK-muppar som inte rättar oss i ledet bland de b-svenska lantisrassarna här. Helt utan tillsägelser, reprimander eller kritik från din eller annans sida.

Jag bara anammar den fina ödmjuka tonen här.

Och sedan, om vi nu ska vara ärliga, så kan det mycket väl vara rasistiskt att vara för en "reglerad invandringspolitik". Det beror helt på varför man har en sådan ståndpunkt. Att t.ex inte vilja ge andra individer möjlighet till den egna gemenskapen enbart p.g.a deras ursprung är rasistiskt. Och väldigt många här på FB tycker just så.

Att i ett sånt sammanhang få en släng av sleven borde därför knappast uppröra. Är man trygg i sin egen självbild så spelar det ingen roll vad andra kallar en.

Om jag tål att bli kallad både det ena och det andra utan att gå i spinn, så borde du också göra det.
2018-07-25, 20:02
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Jag visste inte att det fanns superhjältar på riktigt? Men här har vi henne, Sveriges egna Wonder Woman, protector of the weak and hairy: Elin Ersson!

Jag blir tårögd när jag ser hennes heroiska insats för att rädda Abdullah 52, från att åka hem till Afghanistan where he most likely will get killed (fetar om någon missade detta). Hon lyckades göra så att han inte blev deportated till Afghanistan. Vilken twist! Vilket slut!

Vilken hjälteinsats, jag röstar för att hon ska få någon sorts medalj av kungen. I will comply med detta.

Hon har väl redan insett att hennes redan unga batikhäxeutseende inte kommer rendera i någon succé bland de få äkta och riktiga svenska män som finns kvar i landet så hon är förutseende nog och stämmer i bäcken redan nu utan att vänta för länge som sina oattraktiva äldre medsystrar gjort tidigare.

Ren överlevnadsinstinkt om än totalt felberäknad miss-riktad/lyckad och självskadlig men vi måste försöka förstå att dessa små liven förstår tyvärr inte sitt eget bästa. De är så mainstreamedia-indoktrinerade dessa , dessa SJWs, så jag har en viss medömkan för dem.
De marineras ju i skräpet varje dag. Stackars ungdomar!
Det kommer naturligtvis en dag när Darwin får rätt för naturen vinner alltid till slut.
Hav tålamod med de stackars satarna!
Senast redigerad av Erik Öst 2018-07-25 kl. 20:09.
2018-07-25, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Vad har ersatts menar du? Brottet "luftfartssabotage" finns i högsta grad kvar i brottsbalken (13 kap §5a)- men med ett tilläg i första stycket (kursiverat).

Mea culpa. Den ändringen träder i kraft den 1:a september i år. Eller har jag missförstått?: http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/20030148.htm
Medlem
Rimberts avatar
Det enda rätta hade väl varit att söva ner hysterikan med ett bedövningsgevär och låta henne följa med sin skyddsling till Afhganistan.
Hoppas åtminstone att hon blir skadeståndståndskyldig. Det kan bli 6-siffriga belopp att låta ett passagergarplan bli stående på marken.
Senast redigerad av Rimbert 2018-07-25 kl. 20:12.
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Pluggar till socionom.
Ett vanligt förstajobb för socionomer är ju handläggare på migrationsverket. Man kan ju verkligen undra om en sådan här person kan antags vara opartisk i sådana frågor. Men det hade förvånat mig 0% om hon sitter och hetsstämplar uppehållstillstånd både kvällar, helger och nätter om nått år. Finns ingen som helst kontroll.
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Läs Tinos bok!
Läs Tullberg!
Läs Petterssons blogg!

Varför inte Kalle Anka? Eller Koranen.

Skit in - skit ut.

Om du enbart matar dig själv med negativ propaganda dagarna i ända - så är det inte så jävla konstigt att du är bedrövlig.

När testade du att läsa saker från andra sidan med öppet sinne sist?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in