2018-07-24, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosterAugusta
Tyvärr en alltför vanlig missuppfattning bland vänsterextrema; politiskt motiverade brott är inte olagliga. Hon kommer förhoppningsvis få lära sig vilka uppoffringar civil olydnad innebär.

Jag tror du menar politiska brott med vänsterögon . Att skriva på flashback om man inte är extremvänster är sannerligen inget de ser med blida ögon på.

Jag har dock svårt se att hon gjort sig skyldig till brott denna gång. Vilket isåfall naturligvis är helt orimligt, då hon aktivt motverkat ett myndighetsbeslut, ställt till med förseningar för många andra människor, och därtill orsakat kostnader för flygbolaget, med ny starttid, eventuellt behövs ny personal om de fått jobba för länge.
2018-07-24, 13:17
Medlem
8xxSeriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Utan tvekan finns det någon asylaktivist inne på Migrationsverket som läcker dessa uppgifter.
Detta^

Varken första eller sista gången politiskt färgade arbetare där låter känslor styra över lag och ordning. Personer på migrationsverket som har information av fallet skulle förhöras och sedermera avskedas för samröre med politiska extremister.

För övrigt borde ju flygbolag svartlista bråkmakare och annat folk som förhindrar, äventyrar säkerhet ombord och liknande, eller? Förhoppningsvis sista gången människan tillåts komma innanför kontrollerna på en flygplats och förstöra för resenärer, hindrande av domslut och ställa till elände för flygbolaget som har tider att passa.
2018-07-24, 13:18
Medlem
Man kan få en försmak av vilken kultur dessa har med sig genom att kika på Fatemeh Kaviari, aktivisten bör då ha slöja och inte bada under värmerekord. (Om afghanerna själva får välja).
2018-07-24, 13:19
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
kikade lite på de tjejerna som hejade på i chatten och de flesta var 40 taggare troligtvis singelmammor, herregud haha

kuk går före allt annat i dessa perversa gamle damers värld
Nja eller så är de bara mer humana än män pga sina moderliga instinkter??
2018-07-24, 13:25
Medlem
logiskpersons avatar
Det gäller att inte låta dessa avskum förhindra utvisningar om man är på plats.
2018-07-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Jag tror att SD hade vunnit oberoende om/av att denna batikhäxan hade blivit mördad.

Sitter du och säger att du ska mörda någon?
2018-07-24, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Sitter du och säger att du ska mörda någon?

Menar du att SD ska mörda människor för att sitta i Regeringen? Är det så du menar? paras0nic ?
2018-07-24, 13:29
Medlem
polisensbestiss avatar
Frågan är om hon fick ligga bara.
Orkade inte kolla videon men eftersom hon filmade så gjorde hon väl det mest för uppmärksamheten och ryggdunkningarna
2018-07-24, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polisensbestis
Frågan är om hon fick ligga bara.
Orkade inte kolla videon men eftersom hon filmade så gjorde hon väl det mest för uppmärksamheten och ryggdunkningarna

men va skriver du? tror du allt handlar om sex/samlag?
är du dum i hela huvudet?
2018-07-24, 13:30
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Menar du att SD ska mörda människor för att sitta i Regeringen? Är det så du menar? paras0nic ?

Du verkar vara lite degenererad. Det är det jag menar. Hur du kunde få vad jag har skrivit till det kommer jag aldrig begripa. Du behöver inte citera mig mer, sossejävel.
2018-07-24, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Nja eller så är de bara mer humana än män pga sina moderliga instinkter??

Vad får dig att tro att detta handlar om moderliga instinkter?
2018-07-24, 13:33
Medlem
Konstigt att Afghanerna bara söker integrering hos kvinnor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in