Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Och jag hörde en teori om att man kan skriva saker på internet, men jag tror inte på internet, så det måste vara båg. Internet är nog bara en teori.
Men nog om det, har du bara subjektiva belägg för dina gudar? Inget mera allmängiltigt?
Det är svårt att tro på alla övernaturliga historier i hela världen, och jag vet ingen bra metod för att avgöra vilka som är sann.
Gudarna hade kunnat visa sig om dom vela det.. tro mig jag har sett gudar flyga ner till den här dimensionen med hjälp av ett lysande klot av energi.. vilket skyddar dom från högre dimensioner om dom måste åka ner till denna dimension.
Det är såklart inget som görs ofta, eller framför vem som helst.
Vännen som var med mig när det hände, han vågar inte ens prata om händelsen.. rädd för vad andra ska tro.. medans jag faktist inte bryr mig om vad andra människor tror efter att gudar just flög förbi i ett lysande ufo lixom.
Det är inte en övernaturlig his-story det där med bibelns symbolism.. men om du aldrig tar itur med de 7 dödliga synderna så kommer du aldrig blockera upp de 7 chakrapunkterna som leder upp till kronchakran.
Att gudarna går att träffa i ett kungarike gjort av guld.. det är nånting som man endast kan bevisa själv genom att ta stegen som det står om i bibeln.. som att ta itur med de 7 dödliga synderna.. kanske fasta i 40 dagar för då "bär det av" eftersom kroppen detoxar sig själv så länge man slutar fylla på med massa onaturliga substanser genom allt som man dricker och äter.
Att "kvinnan"/kroppen måste vara tyst när man mediterar/"är i kyrkan av guld".. är ganska logiskt eftersom meditering handlar om att vara fri från att ha tankar. Såfort en tanke dyker upp så ignorerar man bara att "spinna vidare" på den idén.
Så ja, du måste säga åt kroppen att vara tyst när du mediterar.
Det står även att "mannen" inte är värdig att komma in i himmelriket.. så antingen skrevs bibel av feminister eller så är det som jag har hört korrekt.. dvs att mannen symboliserar ordet medvetande, mind.
Denna symbolism betyder att det aldrig nånsin går att tänka, ta droger, be eller tro med ens medvetande för att öppna portarna till himmelriket.
Att kroppen är vårat medvetande är också ganska intressant att tänka på som ännu ett bevis för att gudarna kan designa både biblar och en människas kvinnliga och manliga sidor.
"Att kvinnan ska vara tyst i kyrkan" kan just betyda att man måste rensa ut alla gifter ur sin kropp innan kungariket av guld där gudarna bor kan öppna sina portar dvs tallkottkörteln.
Ganska enkelt att veta vem som talar sanning när du kan testa själv med din egna kropp.. eller söka på internet för att få ett större utbud av fakta, eller rena påhittade teorier som du kan välja att tro på.
Man kan även se upp på en stjärnfylld himmel på natten.. om man vill se bevis för att nån gud faktist har designat galaxer, solsystem och ekosystem på planeter.. för du vet ju absolut inget annat om system än vad du vet om system som människa, och hur system skapas av människor.. och du borde därför kunna se bevis för gudarna i de designer som du kan studera i universum eller i din egna kropp.
EDIT: typ intelligent design