Citat:
Ursprungligen postat av
GeorgeS.Patton
Komiskt och vämjeligt med alla thai-fru förespråkare i tråden.
Alla??? Jag har inte sett en enda. Om det finns så borde du kunna länka till det. Det enda jag har sett är vissa hysteriker som ser thaifruar och thaitorskar under varenda sten, när deras besvikelse blivit för stor över att AfS inte är NMR-light (oftast riktat mot den som berättat detta för dem). Men detta är alltså bara hallucinationer. Hallucinerar du också? Annars kan du ju alltid prestera en länk.
Citat:
Ursprungligen postat av
IKN
Jag avskyr dock när folk tar till personliga tilltag i politiska diskussioner: "Buhu du vill slänga ut min fru/man/kompis".
Menar du att det skulle ha förekommit i tråden? Då för jag be dig om en länk också.
Den enda referensen till detta var ju när Jeff Ahl berättade att han hade haft kollegor som reagerat så. På vilket han svarade att: Nej, han tänker inte kasta ut deras fruar. Detta ingår alltså inte i AfS' politik. Vilket inte enligt min mening gör AfS till ett thaifru-förespråkande parti. Men många tänker uppenbarligen så här, men de har inte haft modet att tänka tanken klart, utan klamrar fast vid AfS som om det vore ett NMR-light.
Jag är helt inne på AfS' och Jeff Ahls linje. Och det handlar, som vanligt, inte om att gå in i extremer. Extremister tror alltid att den som inte håller med till 100%, står för den rakt motsatta extremen. Det ligger i extremistens psykologi. Men thaifru-frågan är inte ens viktig. Och man behöver inte gå in i vare sig den ena eller den andra extremen i frågan. Så bara för att man inte förespråkar repressiva ras-utrensningar med rasrenhet som mål, betyder det på intet vis att ett parti automatiskt blir thaifru-förespråkare; för det är AfS absolut inte. Det finns balanserade mellanlägen, även om hysteriker har svårt att se det.
Kolla på intervjun med Jeff Ahl igen, han uttrycker sig hela tiden balanserat. Det är det som är hela grejen med AfS
https://www.youtube.com/watch?v=oOimeQd2I6s