2018-07-19, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ingen riktig fingertoppskänsla där, nej, håller med.

Du tycker att de gott kunde tryckt på rivieran i en solstol istället och skitit i landet?
Citera
2018-07-19, 20:10
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Inte alls. Däremot verkar du av någon anledning tro att han är lika perverterad som er i AfS Thailand. Det känns väl bättre för dig så helt enkelt.

Eftersom du fortfarande är för trögfattad för att hänga med, så får vi ta det en gång till:

Citat:
3. Inte kasta ut etniska svenskars fruar

[31:02] I ett samtal om Jeffs gamla jobb berättar han hur det var kollegor som anklagade honom för att vilja kasta ut deras fruar. - Nej, det vill jag inte, svarade Jeff. Han avfärdar också hela snacket som "löjlig nivå".
(FB) Alternativ för Sverige (AfS) - samlingstråd

Till skillnad från dig så vill inte Jeff Ahl kasta ut etniska svenskars fruar. Det är den positionen du kallar för "AfS Thailand". Jag har ingenting med saken att göra. Jag har inte ens uttalat mig i frågan. Jag har bara informerat om var AfS står. Och att tjattrande chimpanser tycker att de är duktiga när de kastar skit på mig, gör mig inte det minsta - jag har ett par decenniers erfarenhet av att hantera snöflingor på nätet.

So deal with it! Det är detta som AfS står för. Du kan lika gärna kalla hela AfS för "AfS Thailand". Eller varför inte rida iväg och fäktas med väderkvarnar?

För att använda Jeffs ord: du håller en löjlig nivå.
Citera
2018-07-19, 20:23
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaskaleh
Om det är ett skådespelsspektakel så håller jag med dig men videon är kort och ger även en kommentar på senaste opinionsundersökningen. Medans de släcker eld i bakgrunden. Känns mer spontant och verklighetstroget. Politiker ska vara människor av VERKLIGHETEN, inte en kostymnisse som sitter i en säker zon med ytterst liten kontakt med vardagen.

Mycket bra! Väldigt trumpskt. Och sunda, starka, blonda svenskar som arbetar tillsammans med ett leende på läpparna. Fin symbolik
Citera
2018-07-19, 20:28
Medlem
Jag avskyr dock när folk tar till personliga tilltag i politiska diskussioner: "Buhu du vill slänga ut min fru/man/kompis". Byt ut thai-frun mot en afrikansk sexbrottsling som gift sig med en svensk batikhäxa. Ska inte detta avskum ut? Visst nu jämför jag en icke-kriminell thai-kvinna med en afrikansk sexbrottsling, men det är fortfarande det personliga som jag avskyr. Bara för att JAG har skaffat en iransk flickvän betyder inte att hela Sverige ska offra sig för min skull. Men skrämmande nog anser många etniska blandare att det är bättre att hela Sverige går under i massinvandring än att personen i fråga kanske kan överväga att flytta någon annanstans med sin partner. Nu under förutsättning att invandraren i fråga faktiskt har kommit hit på suspekta/felaktiga grunder.

Och nej jag har inte en iransk flickvän.
Citera
2018-07-19, 20:33
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Jag avskyr dock när folk tar till personliga tilltag i politiska diskussioner: "Buhu du vill slänga ut min fru/man/kompis". Byt ut thai-frun mot en afrikansk sexbrottsling som gift sig med en svensk batikhäxa. Ska inte detta avskum ut? Visst nu jämför jag en icke-kriminell thai-kvinna med en afrikansk sexbrottsling, men det är fortfarande det personliga som jag avskyr. Bara för att JAG har skaffat en iransk flickvän betyder inte att hela Sverige ska offra sig för min skull. Men skrämmande nog anser många etniska blandare att det är bättre att hela Sverige går under i massinvandring än att personen i fråga kanske kan överväga att flytta någon annanstans med sin partner. Nu under förutsättning att invandraren i fråga faktiskt har kommit hit på suspekta/felaktiga grunder.

Och nej jag har inte en iransk flickvän.
Bra! De här människorna är extrema egoister och är beredda att sälja ut Sverige för sina egna privata intressen och lustar. Därför anser jag att det alltid är dåligt att människor med dubbla lojaliteter tas in i partier, eftersom de aldrig kan tänka utanför sin egen situation. De utgör automatiskt en intern femtekolonn.

Personligen tycker jag inte thaifruar är det största problemet med invandringen till Sverige. Det är däremot ett stort problem att dessa människor som redan i grunden vet att de inte kan utgå från vad som är bäst för Sverige i sin politiska gärning går med och försöker påverka ett parti som lovar att de ALLTID ska göra det som är bäst för Sverige och svenskarna. De har ju liksom svikit partiets viktigaste ledord redan innan de hunnit börja arbeta för det.
Senast redigerad av baggebo1 2018-07-19 kl. 20:47.
Citera
2018-07-19, 20:49
Medlem
Citat:
Bra! De här människorna är extrema egoister och är beredda att sälja ut Sverige för sina egna privata intressen och lustar. Därför anser jag att det alltid är dåligt att människor med dubbla lojaliteter tas in partier, eftersom de aldrig kan tänka utanför sin egen situation. De utgör en intern femtekolonn.

Personligen tycker jag inte thaifruar är det största problemet med invandringen till Sverige. Det är däremot ett stort problem att dessa människor som redan i grunden vet att de inte kan utgå från vad som är bäst för Sverige i sina politiska gärning försöker påverka ett parti som lovar att de ALLTID ska göra det som är bäst för Sverige och svenskarna.

Det här påminner mig om det där Asatro-förbundet där en person fick kicken efter att ha skrivit ett etniskt medvetet inlägg. Och föga förvånande att han som gav denna person kicken hade thai-fru. Så du har givetvis helt rätt i att dubbla lojaliteter är ett stort problem. Sedan brukar ju givetvis etniska minoriteter ha dubbla lojaliteter (om ens det), så om AfS någonsin i framtiden ens överväger att släppa in någon med icke-europeisk bakgrund, bör de tänka efter riktigt noga innan. Det lättaste givetvis för ett svensk nationalistparti är helt enkelt att undvika detta, så slipper man framtida eventuella problem. Ökända för hyckleri är ju kurder och palestinier som viftar med sina jävla flaggor samtidigt som de demonstrerar med AFA och annat pack, MOT svenska nationalister. Sedan givetvis ett visst annat "gnuggande" folkslag som jag inte ens tänker nämna vid namn.

Och nä thai-fruar är väl inget större problem i sammanhanget, men det är fortfarande som en nagel i ögat när man hör hur dessa idioter resonerar.
Senast redigerad av IKN 2018-07-19 kl. 20:52.
Citera
2018-07-19, 20:52
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Ökända för hyckleri är ju kurder och palestinier som viftar med sina jävla flaggor samtidigt som de demonstrerar med AFA och annat pack mot svenska nationalister.
Mest ökända av alla är judar. Det är också det vanligaste sättet att förstöra nationalistiska partier på. Partier kan oftast hantera nån enstaka annan främling, men judar är bättre på vad de gör, och de är alltid subversiva.

Det pratades tidigare i tråden om Katarina Janouch och Kent Ekeroth och AfS. Där undvek partiet ett par gigantiska fällor. Hur det än går för partiet i valet kommer den frågan att vara den viktigaste för partiets framtid.
Senast redigerad av baggebo1 2018-07-19 kl. 20:55.
Citera
2018-07-19, 20:54
Medlem
Citat:
Bra! De här människorna är extrema egoister och är beredda att sälja ut Sverige för sina egna privata intressen och lustar. Därför anser jag att det alltid är dåligt att människor med dubbla lojaliteter tas in i partier, eftersom de aldrig kan tänka utanför sin egen situation. De utgör automatiskt en intern femtekolonn.

Personligen tycker jag inte thaifruar är det största problemet med invandringen till Sverige. Det är däremot ett stort problem att dessa människor som redan i grunden vet att de inte kan utgå från vad som är bäst för Sverige i sin politiska gärning går med och försöker påverka ett parti som lovar att de ALLTID ska göra det som är bäst för Sverige och svenskarna.
Du har absolut en poäng i ditt resonemang, samtidigt som Afs aldrig har påstått att Sverige ska bestå av enbart etniska svenskar.
Det faller lite på sin egen rimlighet.
Citera
2018-07-19, 20:56
Bannlyst
Komiskt och vämjeligt med alla thai-fru förespråkare i tråden. Givetvis är det betahannar som inte lyckas fånga in normala svenska kvinnor och då vill de givetvis att deras egna tillkortakommanden ska gå över nationen och de som är sunda och håller sig till sin egen biologiska sort. Thai är naturligtvis aldrig acceptabelt lika lite som MENA invandring eller annan svartmusk eller gulmusk.

Är du en sådan här med en thaifru så kanske du ska ligga lågt istället för att förorda ännu mer degenerering. Det finns ett uttryck som heter lika barn leker bäst. Naturen är rasbiologisk som sådan och kommer alltid vara det, speciellt när den krossar kulturmarxistiska socialateorier en efter annan. Hur är känslan när du vaknar och inte kan känna igen dig själv i dina snelooks barn?

Du kanske slipper åka till Finspång för att du har en thaifru för att du misslyckades med att skaffa en svensk, men propagerar du för thai så står ditt namn på nästa biljett det kan jag lova.

Så kan betahannarna hålla sig i bakgrunden och #HejaJimmie så kan vi hårdingar styra upp landet. tack!
Citera
2018-07-19, 20:56
Medlem
Citat:
Mest ökända av alla är judar. Det är också det vanligaste sättet att förstöra nationalistiska partier på. Partier kan oftast hantera nån enstaka annan främling, men judar är bättre på vad de gör, och de är alltid subversiva.

Jo jo jag lade till dem i efterhand. Jag menade specifikt hur de samtidigt demonstrerar med antirasistiska grupper med sina flaggor i modern tid. Handgnuggarna gör sällan just detta numera, utan jobbar smartare (bl.a. infiltration av nationalistiska organisationer).
Citera
2018-07-19, 20:57
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVU
Du har absolut en poäng i ditt resonemang, samtidigt som Afs aldrig har påstått att Sverige ska bestå av enbart etniska svenskar.
Det faller lite på sin egen rimlighet.
Partiet har påstått att de ALLTID ska göra det som är bäst för svenskarna. I alla beslut de tar, ska de göra det. Detta löfte har de upprepat gång på gång sedan partiet grundades.

Om det en dag är bäst för svenskarna att förpassa thaikolonin österut, så kommer den interna femtekolonnen att ställa till problem. Och om femtekolonnen är stark, så tvingas partiet svika sitt viktigaste löfte till väljarna.
Citera
2018-07-19, 21:29
Medlem
Citat:
Partiet har påstått att de ALLTID ska göra det som är bäst för svenskarna. I alla beslut de tar, ska de göra det. Detta löfte har de upprepat gång på gång sedan partiet grundades.

Om det en dag är bäst för svenskarna att förpassa thaikolonin österut, så kommer den interna femtekolonnen att ställa till problem. Och om femtekolonnen är stark, så tvingas partiet svika sitt viktigaste löfte till väljarna.
Jag håller med dig i teorin, däremot är det inte en realistiskt väg att vandra.
Jag har själv ett flertal barn och skulle själv aldrig "rasblanda", däremot så skulle jag inte döma andra som gör det.
Men ska man vara ärlig, så är det inte riktigt där problemen ligger i dagens samhälle?
Du kanske ska rösta på NMR istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in