2018-07-18, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wiiener
Man kanske skjuter en efter en från Mekkys närmsta tills man får tag på honom?
Typ "Ge oss Mekky annars blir du själv klippt"

Och Mekky kanske får skuldkänslor när han ser sina vänner bli klippta

Hur som helst så bör han vara jävligt försiktigt om någon av hans vänner bestämmer träff med honom

Var det M*kkys soldat som blev mördad?
Citera
2018-07-18, 21:06
Medlem
Orion42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoky00
Var fan har du läst att du kan hyra torpeder för 5000 euro från Jugoslavien , gå kolla Netflix din fjant eller nån hortidning där du får din dåliga information ifrån.

Fjant kan du vara själv. var jag fått info ifrån spelar ingen roll men det är inte forums utan 100% säkra källor.! ... Kommer själv från Fd jugoslavien och där nere kan du ofta få förfrågan om man inte gillar någon där för att skjuta eller bomba deras hus för långt under 5000 euro. Där är folk fattiga och trötta på livet , många har förlorat den mänskliga känslan och värdet av livet pga av krig och stor korruption.

Folk med kroatisk eller serbisk nationalitet kan komma in hur lätt som helst obemärkta, dessutom använder många falska kroatiska id-handlingar för att ta sig till europa fritt om det är torpeder kan dessa brott nästan aldrig klaras upp.
Citera
2018-07-18, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Osmakligt ni som vill se videon där mannen dör..visar vad ni är för människor. Skulle ni
själv vilja att en video sprids på er när ni dör på gatan??
Moderatorn kan ta bort allt möjligt snack, men det nej -ska vara kvar. Obegripligt!
Är straffbart att kränka döda.

Ingen som tvingar någon att titta på videon... tycker den visar vad som händer när man väljer detta livet. BO var ingen ängel. Dock synd om hans familj etc men han hade ett eget val. Man kan inte fucka runt hur som helst utan konsekvenser!
Citera
2018-07-18, 21:10
Medlem
Om maysem har fått skyddad id måste han ha hjälpt polisen på något sätt ..och om jag var i hans skor hade jag aldrig lämnat Malmö förrän jag hade hämnas mina bröder men de visar ju bara att han va rädd
Citera
2018-07-18, 21:14
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Om maysem har fått skyddad id måste han ha hjälpt polisen på något sätt ..och om jag var i hans skor hade jag aldrig lämnat Malmö förrän jag hade hämnas mina bröder men de visar ju bara att han va rädd

Snarare tvärtom kan nog inte bli mycket modigare än att vittna mot dom som försökte blåsa huvudet av han /dom som inte vittnar är dom som är rädda!
Citera
2018-07-18, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Och araber är inga som flyr när det tänder till menar du, lustigt att halva mellanöstern kommer guppande över havet i små gummibåtar, men de kanske bara gillar havet?

Hahaha rätt ironiskt fegt folk gärna skryter om deras "bravader". MENA folk attackerar oftast i pack då de saknar modet att gå 1 vs 1.
Senast redigerad av Becknaren100 2018-07-18 kl. 21:24.
Citera
2018-07-18, 21:16
Medlem
Citat:

Är väl känt vid det här laget att han golat ner halva Malmö? Var väl drf Do*o blev klippt bl.a? En av dem som dog vid caféet var den som sköt do*o! Har jag hört.
Citera
2018-07-18, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copernicus
Helikoptern i luften igen över Malmö, nånting har hänt!

Behöver inte ha hänt något. Helikoptern är uppe lite då och då utan att det hänt något särskilt.
Citera
2018-07-18, 21:41
Medlem
AmirMekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Var det M*kkys soldat som blev mördad?

Stämmer.

// A.M
Citera
2018-07-18, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Snarare tvärtom kan nog inte bli mycket modigare än att vittna mot dom som försökte blåsa huvudet av han /dom som inte vittnar är dom som är rädda!
M8digt att gola och sen gömma sig mycket coolt hade han varit så jäkla tuff hade han ju hämnas sina bröder hade något klippt mina bröder hade jag aldrig stuckit men alla är olika
Citera
2018-07-18, 21:43
Medlem
Citat:

Maysem är inte rädd och har verkligen inte lämnat landet snarare tvärtom 😉
Citera
2018-07-18, 21:44
Medlem
Citat:
M8digt att gola och sen gömma sig mycket coolt hade han varit så jäkla tuff hade han ju hämnas sina bröder hade något klippt mina bröder hade jag aldrig stuckit men alla är olika

Golare och golare. Vem är så lojal tycker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in