2018-07-18, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orange.
Rent hypotetiskt. Vet Amir & Co själva vem det är som likviderar dem ?

Vi här på FB gissar ju kors och tvärs men min fråga är vet de själva vem som dödar dem ?! Ingen kan ju veta det kanske här på FB men rent hypotetiskt vad tror ni ?
Nej de gissar också vem som gjort en fuling på vem, men de har mer info såklart MEN de är också paranoida så därför kan det bli lite hursomhelst när saker och ting är i detta läget
Citera
2018-07-18, 17:00
Medlem
Om inte något av det är sant. Vad är sant? Vi diskuterar ju här utan att bekfräfta närmare, det är väl det man gör härinne. Om du vet mer eller om du vet att vi har fel så rätta oss istället för påhopp och glåpord.
Citera
2018-07-18, 17:07
Medlem
Vad tror ni? Hör alla morden sista månaden ihop eller är några separata händelser?
Citera
2018-07-18, 17:10
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Stämmer. Isac Drivhall och Dani Nordin va med och grävde enligt Fup

Det är en rom va?
Citera
2018-07-18, 17:10
Medlem
Orion42s avatar
Det brinner i Sverige!

Allt detta känns riktigt sjukt och ologiskt och värst att ingen vet varifrån det kommer.. Det kan vara från kriminella, kan vara en Mangs 2.0 och det kan även vara poliser som är som mangs inget borde chocka någon om det skulle komma fram.

Å andra sidan vet jag att för att beställa en torped från f.d jugoslavien kostar det 5000euro + rese kostnader, moped /kross är det absolut viktigaste alla vill ha samt en extra pistol ( dem bästa väljer revolver om det bara är en måltavla och oftast brukar dem vistats i Sverige ca 2 veckor för undersökning av plats och mål efter attacken har dem 2 dagar på sig att lämna landet med båt!

Detta känns inte som det riktigt är hyrda torpeder, det här kommer ifrån var vi minst anar ifrån och jag hoppas att det kommer fram en dag. Annars är det tagiskt att så många mödrar ska må dåligt men om dessa typer skjuter varandra så lätt så kan jag o du bli nästa target så dem ligger bra där dem ligger nu och om det finns flera av dessa så hoppas jag att denna varma sommar grillar dem så det blir en lugn och kylig vinter!
Citera
2018-07-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det är en rom va?

Ja en halvsvensk rom efter Lakatos Dollar Drivhall.
Citera
2018-07-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orion42
Det brinner i Sverige!

Allt detta känns riktigt sjukt och ologiskt och värst att ingen vet varifrån det kommer.. Det kan vara från kriminella, kan vara en Mangs 2.0 och det kan även vara poliser som är som mangs inget borde chocka någon om det skulle komma fram.

Å andra sidan vet jag att för att beställa en torped från f.d jugoslavien kostar det 5000euro + rese kostnader, moped /kross är det absolut viktigaste alla vill ha samt en extra pistol ( dem bästa väljer revolver om det bara är en måltavla och oftast brukar dem vistats i Sverige ca 2 veckor för undersökning av plats och mål efter attacken har dem 2 dagar på sig att lämna landet med båt!

Detta känns inte som det riktigt är hyrda torpeder, det här kommer ifrån var vi minst anar ifrån och jag hoppas att det kommer fram en dag. Annars är det tagiskt att så många mödrar ska må dåligt men om dessa typer skjuter varandra så lätt så kan jag o du bli nästa target så dem ligger bra där dem ligger nu och om det finns flera av dessa så hoppas jag att denna varma sommar grillar dem så det blir en lugn och kylig vinter!

Ja man kan tro att det är hyrda torpeder som skjutit då de lyckades med skjutningen speciellt på Värnhem. Länge har det verkat vara lättkränkta uppkomlingar som fått tag på för stora vapen medan de försökt ta en "toppposition" inom gängkriminalitet. Det blev ett vakum när Masovic försvann.
Citera
2018-07-18, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Om inte något av det är sant. Vad är sant? Vi diskuterar ju här utan att bekfräfta närmare, det är väl det man gör härinne. Om du vet mer eller om du vet att vi har fel så rätta oss istället för påhopp och glåpord.

Men skriv bara det Du vet då. Skriv annars att du tror. Kom inte med tvärsäkra påståenden om du har belägg för det - genom att Du tex läst fupar och domar och tror du minns rätt.
Senast redigerad av arcenciels 2018-07-18 kl. 17:45.
Citera
2018-07-18, 17:23
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Detta här är enkel matematik , mäktiga äldre maffia killar, som har stort kapital med internationella kontakter etc Och på andra sidan kommer ett löst ihopsatt Arab gäng , absolut har dom ett stort våldskapital och resurser , med det är skillnad mellan att vinna en strid och ett krig! Don't fight ten enemies if you only have nine bullets. Mekky och co är körda bara en tidsfråga. Dessa grabbar kan skicka 10 torpeder om det krävs och klippa alla!

Lägg av nu, du blåser upp dessa parasiter som om de vore självaste Tony Montana. Vi svenskar njuter medan denna självsanering pågår. Svenska ungdomar skaffar sig fina utbildningar, inavlade blattar dealar ladd och skjuter ihjäl varandra.
Citera
2018-07-18, 17:27
Medlem
Var fan har du läst att du kan hyra torpeder för 5000 euro från Jugoslavien , gå kolla Netflix din fjant ellr nån hortidning där du får din dåliga information ifrån.
Citera
2018-07-18, 17:35
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Ja en halvsvensk rom efter Lakatos Dollar Drivhall.

Lakatos. Ungerska zigenare om jag inte har fel.
Citera
2018-07-18, 17:35
Medlem
Orange.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187

Är det mig du menar ? Jag ställde en fråga då jag själv undrar samma sak. Vet gängen mer än vad vi vet vem det kan vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in