2018-07-18, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Numer döda Omar Kakan och Zakaria Ensam (BO här) var för några veckor sedan misstänkta för denna kidnappningen (FB) Större polisinsats, människorov, Katrinelund/Malmö, 2018-06-07
Är det en slump att omar och zakariya dog tätt inpå kidnappningen eller kan det ha med kidnappningen att göra, eller amir mekky?
Citera
2018-07-18, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Den här Mekawi ni snackar om. Är han aktiv på sociala medier? Facebook? Instagram?
Meysam?
Han har fått skyddat id och gått under marken
Citera
Medlem
klempos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryForeigner
Om du nu är så framfusig, så rekommenderar jag dig att ta en anteckningsbok och penna och dra till rosengård. När du väl är där, börja knacka dörr och ställ frågor av typen: är du arbetslös, arbetar du, finns du i belastningsregistret ?

Och varför är du så besatt av prostitution och torskar? Börjar få mig tro på att du själv är en torsk alternativt prostituerad.

Jag börjar undersöka din flickvän . så återkommer jag med resultatet av enkätundersökningen.
Citera
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Den här Mekawi ni snackar om. Är han aktiv på sociala medier? Facebook? Instagram?
inget jag har kännedom av men ryktet säger att han sa vara bosatt i dubai med skyddad identitet men om du googlar el capa som var hans rap-nick så kommer det upp en ganska bögig bild där han har flätor och blåser ut jopperök.
Citera
2018-07-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Är det en slump att omar och zakariya dog tätt inpå kidnappningen eller kan det ha med kidnappningen att göra, eller amir mekky?
Vet inte, vi får se det var 2 till häktades för kidnappningen som släpptes, får se om de ryker också? Någon som vet vilka dessa var?
Citera
2018-07-18, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Kurder är värst.

Utan dom hade brottet sjunkit med 80%

Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Vi är kända för att vara välhängda och aldrig glömma . Det mesta är Vi som styr det kriminella i Sverige

Det förklarar varför ni är så våldtäktsbenägna. Ni kan styra hela Sverige. Vi goda medborgare känner till kurder, deras brutalitet. Ni är inga som man direkt bjuder hem. Inte direkt den rumsrena folket.
Citera
2018-07-18, 20:44
Medlem
Helikoptern i luften igen över Malmö, nånting har hänt!
Citera
Medlem
Man kanske skjuter en efter en från Mekkys närmsta tills man får tag på honom?
Typ "Ge oss Mekky annars blir du själv klippt"

Och Mekky kanske får skuldkänslor när han ser sina vänner bli klippta

Hur som helst så bör han vara jävligt försiktigt om någon av hans vänner bestämmer träff med honom
Citera
Medlem
ASSÅ PÅ RIKTIGT KAN NI SLUTA NÄMNA MAYSEM MEKAWI, han är inte ens i Sverige han heter inte ens maysem längre jag o min vän har daglig kontakt med honom, han är lååångt ifrån Sverige och han stack för ca 3 månader sen, och staten betalade ut en stor summa pengar och betalade boende och resa. O vi snackar ett stort belopp. Så han har inte ens varit i Malmö när skjutningarna har inträffat. Och han bad mig hälsa från värmen
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowSt0rm
Så om Mahmoud och Hootan är döda så återstår ju bara Mekawi.
Och enligt ögonvittnen från detta inlägg så var alla tre med i bilen som det sköts ifrån:

Så jag antar att det är Mekawi som då har skjutit i båda fallen då båda skjutningarna var väldigt kyligt gjorda. Men detta är ju bara mina spekulationer.
Citera
2018-07-18, 20:46
Medlem
Dubai????? Hahahahhahaha Dubai? Nej verkligen inte. Men du va lite nära. Och han heter inte mekawi ens längre.
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
inget jag har kännedom av men ryktet säger att han sa vara bosatt i dubai med skyddad identitet men om du googlar el capa som var hans rap-nick så kommer det upp en ganska bögig bild där han har flätor och blåser ut jopperök.
Citera
2018-07-18, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alissaalissa
ASSÅ PÅ RIKTIGT KAN NI SLUTA NÄMNA MAYSEM MEKAWI, han är inte ens i Sverige han heter inte ens maysem längre jag o min vän har daglig kontakt med honom, han är lååångt ifrån Sverige och han stack för ca 3 månader sen, och staten betalade ut en stor summa pengar och betalade boende och resa. O vi snackar ett stort belopp. Så han har inte ens varit i Malmö när skjutningarna har inträffat. Och han bad mig hälsa från värmen

Vad glad jag blir av att läsa det, att staten har tagit ansvar. Hoppas han har det bra i värmen, hälsa honom från mig!
Citera
2018-07-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowSt0rm
Här är en sammanfattning av Galaxymorden som kan vara till hjälp med i detta ärende. Tackar refraktor för denna. Och om någon har mer info eller något att fixa i denna sammanfattning så kan jag redigera den.

Finns en senare uppdaterad sammanfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in