2018-07-19, 10:36
Avslutad
Och blanda inte ihopa danni nordin med dani jude, helt 2 olika personer, danni nordin hittar ni på fb med samma namn och dani jude hittar ni under en gammal fb med en bild som dani king
Citera
2018-07-19, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Håller inte med dig som du förstår, men starkt att du bemötte det. Den enda som gjorde det, andra feg tystnad..

Hahahha jag bajsar vad enstaka personer som du tkr, jag bidrar med det jag har o jag laddade upp den för att jag vet att 99 av 100 som hänger här vill se den. Feg tystnad hahaha nils-ivar tyst me dig o ta den i din mun o le mannen, om du e rädd för att se starka grejer från verkligheten så är du jo på helt fel ställe mannen byta batteri på din hossiga bajs gps
Citera
2018-07-19, 10:50
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Politikerna vet vad de gjort. Sverige varit en bricka i ett globalt spel, där EU utsett Sverige till största mottagarlandet. Och inte kunde politikerna göra nåt, utan bara följa detta priset för att vara kvar i den västerländska (USA, Nato) värmen. Vad gör USA, Ryssland, Saudi som spelar i dessa länder. Ja inte tar de emot flyktingar därifrån i alla fall!
Exakt! Man undrar varför "musse" länder inte tar emot sina bröder? Förmodligen för att man inte vill ta i avskummet med tång... eller så vill man inte riskera att bli dömd enligt sharia lagarna😂
Senast redigerad av Master63 2018-07-19 kl. 10:53.
Citera
2018-07-19, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Här är falangerna på bild. (Dom översta)
https://www.memecenter.com/fun/614208/they-think-they-run-this-shit

Dom nedre har förlorat massor av sina barn de som är de stora förlorarna bananer som kommer till Sverige och kör över deras barn kom igen
Citera
2018-07-19, 11:02
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Dom nedre har förlorat massor av sina barn de som är de stora förlorarna bananer som kommer till Sverige och kör över deras barn kom igen
De undre herrarnas barn kommer aldrig i kontakt med de övre "herrarna" överhuvudtaget.
Citera
2018-07-19, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Hahahha jag bajsar vad enstaka personer som du tkr, jag bidrar med det jag har o jag laddade upp den för att jag vet att 99 av 100 som hänger här vill se den. Feg tystnad hahaha nils-ivar tyst me dig o ta den i din mun o le mannen, om du e rädd för att se starka grejer från verkligheten så är du jo på helt fel ställe mannen byta batteri på din hossiga bajs gps
Nu visste jag inte att det var du som lagt ut den. Jag menar de som väljer att titta på den o sen inte står för det.
Citera
2018-07-19, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
De undre herrarnas barn kommer aldrig i kontakt med de övre "herrarna" överhuvudtaget.

Alla dessa albaner som har stora farbröder osv har blivit slaktade i Malmö . En mamma har förlorat 2 söner av BANANER av araber.. HHahhaha nu är Farbröderna arga och samlar ihop alla i SLÄKTEN! LÄGGER 1 mille på huvudet på BANANERNA.. ooo the big old grandfathers who LEADS THE MAFIA in Sweden and whole EUROPE now gonna hire some torpedos.. HAHAHHAA! Seriöst..

Alla dessa albanska mafia serbiska maffia barn har blivit sönderpippade av Mekky boys.. Detta är snorungar som kör över ungar som har släkt som är mafia osv.. DE SKITER fullständigt i.

MEKKY kommer falla och ja men DEN stora farbrorn har vaknat för sent! Skulle ha suttit stopp flör längesen för ni har ERA ÄCKLIGA HORBARN dött!!! och era mamor GRÅTER för att MEKKY BOYZ har slaktat era barn!!
Citera
2018-07-19, 11:10
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Alla dessa albaner som har stora farbröder osv har blivit slaktade i Malmö . En mamma har förlorat 2 söner av BANANER av araber.. HHahhaha nu är Farbröderna arga och samlar ihop alla i SLÄKTEN! LÄGGER 1 mille på huvudet på BANANERNA.. ooo the big old grandfathers who LEADS THE MAFIA in Sweden and whole EUROPE now gonna hire some torpedos.. HAHAHHAA! Seriöst..

Alla dessa albanska mafia serbiska maffia barn har blivit sönderpippade av Mekky boys.. Detta är snorungar som kör över ungar som har släkt som är mafia osv.. DE SKITER fullständigt i.

MEKKY kommer falla och ja men DEN stora farbrorn har vaknat för sent! Skulle ha suttit stopp flör längesen för ni har ERA ÄCKLIGA HORBARN dött!!! och era mamor GRÅTER för att MEKKY BOYZ har slaktat era barn!!
Du tittade inte på länken va?
Citera
2018-07-19, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeequeen
Behöver inte ha hänt något. Helikoptern är uppe lite då och då utan att det hänt något särskilt.

Hörde att det kostar malmö komun runt 250k i tim att skicka upp en helikopter så man skickar bara upp den efter allvarliga saker
Citera
2018-07-19, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dembele
Hörde att det kostar malmö komun runt 250k i tim att skicka upp en helikopter så man skickar bara upp den efter allvarliga saker
Det där stämmer inte. Det belastar inte heller Malmö kommun direkt om den är uppe.
Citera
2018-07-19, 13:28
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Herregud
Det är från hans instagram konto som jag laddade upp här, eftersom många undrade hur amir mekky såg ut.

Sedan skrev jag ett inlgäg riktat mot kontot "amirmekky" att, ändra din profilbild till amir mekky eftersom du avgudar honom så pass mkt.

Och guess what, vipps. Så, var hans profilbild ändrad. 🤣.

Tack för att du förklarar för mig igen var bilden kom ifrån. Jag förstod iofs första gången jag hörde det från en annan, men det kan ju inte du veta?
Citera
2018-07-19, 14:17
Medlem
aztlans avatar
Citat:

Är det inte mekkis gubbar som fått lufthål den sista tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in