Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Genom medlemsavgifter och frivilliga donationer. I nuläget har de dragit in nästan 2.4 miljoner kronor i donationer. Sedan medlemsavgift som kostar 300 per år, ingen aning om hur många medlemmar de har dock men det lär ju vara några tusen minst.

De räcker inte långt till vad de håller på med, så återigen vem förser AfS med pengar?
Citera
2018-07-17, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dfdr
De räcker inte långt till vad de håller på med, så återigen vem förser AfS med pengar?

Hur vet du det? Är det nu jag ska säga att Putin sponsrar dem? Verkar uppenbarligen som att det är det du försöker insinuera.
Citera
2018-07-17, 20:09
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfdr

Vi nationalister.
Inget mindre, inget mer.

Vem förser er med cash?

SOROS!
Citera
2018-07-17, 20:18
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
Har aldrig påstått något annat, att du ens tar upp det visar att du är den korkade i sammanhanget. Vi diskuterar den logistiska biten av repatriering, inte huruvida AFS har väljarstöd för att bedriva sin politik eller inte. Och när vi diskuterar den, utgår vi självfallet att AFS har mandat att bestämma det. Jösses människa.
Vi diskuterar AfS bedrägliga vallöften och inget annat. Iaf gör jag det.
Citera
2018-07-17, 20:28
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Vi diskuterar AfS bedrägliga vallöften och inget annat. Iaf gör jag det.

När har någon ifrån AFS sagt att repatriering kommer påbörjas om de kommer in i riksdagen? Man har en politik man kommer bedriva när man har mandat för den. Inte mer än så.
Att du nu försöker få det att handla om "löften" man lovat att uppfylla är ju bara patetiskt när du har gnällt över de logistiska bitarna av en repatriering i över 20 inlägg. Valsa ut ur tråden nu, du gör bara bort dig.
Citera
2018-07-17, 20:30
Medlem
arbetets avatar
Citat:
När har någon ifrån AFS sagt att repatriering kommer påbörjas om de kommer in i riksdagen? Man har en politik man kommer bedriva när man har mandat för den. Inte mer än så.
Att du nu försöker få det att handla om "löften" man lovat att uppfylla är ju bara patetiskt när du har gnällt över de logistiska bitarna av en repatriering i över 20 inlägg. Valsa ut ur tråden nu, du gör bara bort dig.
Alltså (och det blir det sista) AfS marknadsför sig med bl.a. repatriering som den stora frågan så det finns all anledning att avkräva dem svar på hur det ska gå till. Annars är de bara ett gäng politiska taskspelare och bedragare.
Citera
2018-07-17, 20:39
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Alltså (och det blir det sista) AfS marknadsför sig med bl.a. repatriering som den stora frågan så det finns all anledning att avkräva dem svar på hur det ska gå till.

Ja, där håller jag faktiskt med dig. Skicka ett mejl till någon företrädare för partiet så kan de säkert räta ut dina frågetecken. Men kom ihåg, bara för att man inte har sin politik beskriven in i minsta praktiska detalj behöver det inte betyda att den är ouppnåelig eller att det är något fulspel eller valfjäsk bakom.
Det är så vitt jag vet inga partier som detaljrikt beskriver logistiken bakom de olika idéerna i sina partiprogram.
Budskapet försvinner i en allt för långrandig och detaljerad text. Gemene man orkar inte ens läsa ett partiprogram innan han självdör.
Citera
2018-07-17, 20:42
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ja, där håller jag faktiskt med dig. Skicka ett mejl till någon företrädare för partiet så kan de säkert räta ut dina frågetecken. Men kom ihåg, bara för att man inte har sin politik beskriven in i minsta praktiska detalj behöver det inte betyda att den är ouppnåelig eller att det är något fulspel eller valfjäsk bakom.
Det är så vitt jag vet inga partier som detaljrikt beskriver logistiken bakom de olika idéerna i sina partiprogram.
Budskapet försvinner i en allt för långrandig och detaljerad text. Gemene man orkar inte ens läsa ett partiprogram innan han självdör.
Det här är en tråd om AfS och ämnet är OnT här.

Jag vill ha guld och gröna skogar, arbete åt alla och fred på jorden. Röstar du på mig?
Citera
2018-07-17, 20:47
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Det här är en tråd om AfS och ämnet är OnT här.

Jag vill ha guld och gröna skogar, arbete åt alla och fred på jorden. Röstar du på mig?

Ja, men nu har du fått så bra svar i tråden som vi AFS-väljare är kapabla till att ge dig. Du säger att det är omöjligt, vi har pekat på hur det går att genomföra. Du vekar fortfarande hålla fast vid din åsikt att det är omöjligt, fine. Vill du verkligen få rätsida på hur AFS ämnar att bedriva sin återvandring in i minsta detalj är det nog bäst lämpat att vända dig till en officiell representant för partiet istället.

Adjöken.
Citera
2018-07-17, 20:48
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ja, men nu har du fått så bra svar i tråden som vi AFS-väljare är kapabla till att ge dig. Du säger att det är omöjligt, vi har pekat på hur det går att genomföra. Du vekar fortfarande hålla fast vid din åsikt att det är omöjligt, fine. Vill du verkligen få rätsida på hur AFS ämnar att bedriva sin återvandring in i minsta detalj är det nog bäst lämpat att vända dig till en officiell representant för partiet istället.

Adjöken.
Det finns ingen här som kommit med några realistiska idéer.

Lycka till med kampanjarbetet!
Citera
2018-07-17, 20:55
Medlem
Citat:
Alltså (och det blir det sista) AfS marknadsför sig med bl.a. repatriering som den stora frågan så det finns all anledning att avkräva dem svar på hur det ska gå till. Annars är de bara ett gäng politiska taskspelare och bedragare.
Att Afs skulle kunna genomföra en repatriering av 500 000 personer med 4-5% röster i riksdagsvalet är det väl ingen som tror?
Det handlar om ett perspektiv som sträcker sig lite längre..
Men det fattar väl vem som helst
Citera
2018-07-17, 21:10
Medlem
Citat:
Det finns ingen här som kommit med några realistiska idéer.

Lycka till med kampanjarbetet!

Alla som har svarat dig är väljare, inte representativa från AFS. Om du vill veta vad de tänker göra får du fråga dem. Att rabbla teorier med folk som inte vet leder ingenstans. Vi kan bara spekulera och dra slutsatser om vad som är möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in