2018-07-17, 14:00
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Jag har kvar alla skärmdumpar mot pappan.

Ganska störda inlägg. Blir fan mörkrädd.

Kan du lägga ut det här?

Dessa kräk ska få det svettigt nu. Ska sprida duktigt.
Senast redigerad av Steinarr 2018-07-17 kl. 14:07.
Citera
2018-07-17, 14:03
Medlem
Jag har då inget problem personligen med att dom hängs ut, men kan ha att göra med att det är just män.

Dock är det ganska ironiskt att det är samma människor som skriker att man inte kan hänga ut män som förövare utan rättegång (metoo) som däremot tycker det här är helt okej.

Ni är så jävla dumma så att ni aldrig kommer kunna inse exakt hur dumma ni är.
Citera
2018-07-17, 14:08
Medlem
Driftstopps avatar
Fixar detta när jag är hemma.

En av dem skriver att döttrarna borde få cancer
Citera
2018-07-17, 14:19
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:

Den personen kommer att få det jobbigt.

Snubben lär ha duktig ångest just nu.
Senast redigerad av Steinarr 2018-07-17 kl. 14:21.
Citera
2018-07-17, 14:25
Medlem
Citat:
Jag har kvar alla skärmdumpar mot pappan.

Ganska störda inlägg. Blir fan mörkrädd.

Bra. Vi behöver transkibera dem också så att eventuellt framtida arbetsgivare och partners kan googla fram info inför olika beslut.
Citera
2018-07-17, 14:26
Medlem
Det måste väl vara ett solklart fall av förtal av pappan från "antirasisterna"? Iaf deras ledare. Om det kostar pappan något att fixa försvar etc är jag övertygad om att en swishinsamling skulle lösa det mesta.

Någon som har kontaktuppgifter till admin på "anti"rasist sidan? Jag vill inte hota, skada eller trakassera. Jag vill lugnt och sansat veta hur fån han tänker. Frågar jag nåt på Internet blir jag nog avvisad som rasist (sic)..
Citera
2018-07-17, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Det måste väl vara ett solklart fall av förtal av pappan från "antirasisterna"? Iaf deras ledare. Om det kostar pappan något att fixa försvar etc är jag övertygad om att en swishinsamling skulle lösa det mesta.

Någon som har kontaktuppgifter till admin på "anti"rasist sidan? Jag vill inte hota, skada eller trakassera. Jag vill lugnt och sansat veta hur fån han tänker. Frågar jag nåt på Internet blir jag nog avvisad som rasist (sic)..

Visste inte att man kunde ha "hemlig" admin på en fb grupp. Ser man inte vem det är om man går med?
Citera
2018-07-17, 14:29
Medlem
Citat:

Finns i tråden redan, var han som skrev till pappan privat, han verkar vara islamistvurmare.
Citera
2018-07-17, 14:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasisterarligister
Jag har då inget problem personligen med att dom hängs ut, men kan ha att göra med att det är just män.

Dock är det ganska ironiskt att det är samma människor som skriker att man inte kan hänga ut män som förövare utan rättegång (metoo) som däremot tycker det här är helt okej.

Hur du kan få till kopplingen till #metoo är helt obegripligt.

I #metoo handlar det om att någon utan bevis påstår att någon annan gjort något klandervärt för många år sedan.

I det här fallet är det inga obevisade anklagelser. Det har hänt alldeles nyss. Allt finns bevarat & det råder inga delade meningar om vem som gjort/sagt vad, det står svart på vitt.
Citera
2018-07-17, 14:34
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasisterarligister

Lite skillnad på att ragga lite närgånget på nån fest för 10 år sedan och att misshandla minderåriga tjejer? Speciellt som (oinbjudna) gäster i landet.
Citera
2018-07-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Visste inte att man kunde ha "hemlig" admin på en fb grupp. Ser man inte vem det är om man går med?

Det är ingen grupp utan en sida. Där kan man tyvärr vara anonym som admin. Fel enligt mig.
Citera
2018-07-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Sen kommer de smarta och börjar hata också... Herregud...
https://imgur.com/xp2NS0d

Mosto Samin

Citat:

Mosto Samin
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Den personen kommer att få det jobbigt.

Snubben lär ha duktig ångest just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Echion
Det är ingen grupp utan en sida. Där kan man tyvärr vara anonym som admin. Fel enligt mig.

Ok där ser man. Kanske lika bra iof. Verkar inte vara skarp nog att försvara sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in