2018-07-17, 13:11
Medlem
Driftstopps avatar
Metro och viralgranskaren har skrivit nu och dessa är ganska vänstern.

Medans " människor mot rasism" som spred den falska nyheten blir sönderbombade även av arga tanter och gubbar.
Senast redigerad av Driftstopp 2018-07-17 kl. 13:14.
Citera
2018-07-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Metro och viralgranskaren har skrivit nu och dessa är ganska vänstern.

Medans " människor mot rasism" som spred den falska nyheten blir sönderbombade även av arga tanter och gubbar.

Länka då!
Citera
2018-07-17, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dabe
Nämen så lägligt att inte inte fyllt 18 ännu....

De namnen som nämns här inne som provocerade pappan och döttrarna på FB, må ni aldrig sprida er säd vidare i generationer!

Jag är långt ifrån SD, men även sjuhelvetes långt ifrån vänstern, men jag är en pappa och tror på det goda samhället och grundvärderingar, vilka ALLA invånare skall förhålla sig till. Det är det samhälle jag växte upp i, 80-talet.

Men det som skrevs på FB sidan var inget annat än skrämmande! Jag satt med hakan hängandes och var helt chockad av allt ”vanliga” människor skrev. Tro mig, finns betydligt fler namn än de som redan nämnts, som har anledning att sova dåligt och känna stoooor ånger! Om nu den typen av människor kan känna sådant....

Är galet upprörd över detta!

Kan inte mer än att hålla med. Har inga problem med att folk har starka åsikter varken åt ena eller andra hållet men jag blir lik dig grymt upprörd att man fortsätter trots att barn ställer sig imellan och ber dem sluta.
Detta är alltså vuxna människor som spyr ut allt de har utan hänsyn till att det finns en 3e part i form av barn som mår fruktansvärt dåligt.
Detta pådrivande och hetsande får en att må riktigt illa.
Citera
2018-07-17, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det handlar om 15 åriga tjejer. Ingen med vett i skallen kan anklaga så unga människor för politiska åsikter. Morsan är ju dum i huvudet som gör det till en politisk fråga genom att dra in SD. Hon är antagligen wt.

Eller jävligt förbannad.....................
Citera
2018-07-17, 13:20
Medlem
Steinarrs avatar
Någon som är uttråkad i värmen som kan lägga ut namn, bild, adress, mobilnummer etc på alla i den där anti-rasistiska gruppen som har kallat dessa flickor för lögnare?

Lägg ut allting här och sedan sprid det till andra sidor.
Citera
2018-07-17, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Vet man att det är svartskallar lär det ju inte dyka upp i media.
Dumheter. Även Metro:s viralgranskaren skriver nu: "Ja, inlägg om misshandalde tonårstjejer i Linköping stämmer" med en grön sant-stämpel. https://www.metro.se/artikel/ja-inl%C3%A4gg-om-misshandlade-ton%C3%A5rstjejer-i-link%C3%B6ping-st%C3%A4mmer
Viralgranskaren är annars fylld med exempel på att det är rasister som brukar göra denna typ av extrema övertramp gång på gång - som nu antirasister har gjort. De antirasister som näthatade tjejerna och deras pappa kommer nog att drabbas av mer näthat än vad rassar som gjort motsvarande brukar drabbas av.

Tycker f.ö. att alla som gillar att sprida virala händelser - inte bara antirasister - borde gå med i facebookgruppen Viralgranskaren eftersom den är så snabb att reda ut vad som är fejknews.
Citera
2018-07-17, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Länka då!

Metro och Viralgranskaren är samma sak egentligen, men orkar man inte kolla eller googla "viralgranskaren" så kommer här en länk:
https://www.metro.se/artikel/ja-inl%C3%A4gg-om-misshandlade-ton%C3%A5rstjejer-i-link%C3%B6ping-st%C3%A4mmer
Citera
2018-07-17, 13:35
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Metro och Viralgranskaren är samma sak egentligen, men orkar man inte kolla eller googla "viralgranskaren" så kommer här en länk:
https://www.metro.se/artikel/ja-inl%C3%A4gg-om-misshandlade-ton%C3%A5rstjejer-i-link%C3%B6ping-st%C3%A4mmer

Är inte EXPO också med på ett hörn?
Citera
2018-07-17, 13:37
Medlem
Psychadelic1s avatar
Vem ligger bakom sidan Människor mot rasism är frågan
Citera
2018-07-17, 13:41
Medlem
Driftstopps avatar
Jag har kvar alla skärmdumpar mot pappan.

Ganska störda inlägg. Blir fan mörkrädd.
Senast redigerad av Driftstopp 2018-07-17 kl. 13:45.
Citera
2018-07-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Är inte EXPO också med på ett hörn?

Har jag ingen aning om, däremot så följer de regler som gör att de är mer trovärdiga än valfri grupp på facebook. Men det är människor bakom det också och misstag kan såklart alltid göras.
Citera
2018-07-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Jag har kvar alla skärmdumpar mot pappan.

Ganska störda inlägg. Blir fan mörkrädd.

Kan du zippa och lägga upp på minfil kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in