Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Om jag ska vara ärlig, så verkar inte alla hatmånglarna i gruppen vara värsta sortens PK-politruker (även om bl.a. Eva Märta Granqvist gick att hitta bland dem), utan jag har fått intrycket att en del av dem helt enkelt är dårar, stollar, byfånar och idioter. När jag har kollat upp en del, så ger de intrycket av att kanske även i övrigt vara en aning 'speciella'.
Det hade varit väldigt roligt att få veta vem som står bakom gruppen.
Edit: Eftersom gruppen inte är värst stor, inte verkar i första hand ha offentligt finansierade PK-politruker (åtminstone bland de som hetsade mot brottsoffren), medan jag får intrycket att många är lite mer vanliga idioter, så undrar jag om inte dessa har hittat till gruppen genom att de känner admin (eller finns på vänlistan hos andra som känner admin)? Alternativt att några i början kände admin och så har andra lockats genom att de känner folk som redan är med. För det är väl varken en stor eller känd grupp på Fejan?
Större delen av medlemskåren är säkerligen med i #jäh och liknande sidor.
B's inlägg delades friskt i olika grupper med samma agenda endast med syftet att få till ett drev mot B, delningsfrekvensen ökade ofattbart snabbt. Det märktes vilka sorters människor som kom in också, i slutändan var det en majoritet som skrek "rasism" och "fake".
edit: sen är det som sagt inte en grupp, utan en sida

Men konstigt nog ökar antalet som gillar skiten igen, från att tappa ca 200 medlemmar till att fått 40 nya sedan igår.