Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
1]Det är färdigt och de har matchat det mot andra DNA-fynd och kammat noll, allt det är ju rutin och åker iväg till NFC med högsta prio just för att kunna få till sannolika skäl i förhandlingen, tråkigt nog för åklagaren så gav det inget resultat och det fick ju hon erfara två gånger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
[/b]
Tror det är väldigt tunt med bevisning överhuvudtaget, LW,s leverne verkar ha kunnat leverera ett flertal potentiella gärningsmän, tror inte att det var endast MGM hon djävlades med, finns nog fler kandidater.
Har nu läst ikapp era fantasier om SD. Ni är som en flock blodtörstiga vargar som peppar varann. Ta nu av er skygglapparna.
Det fetade: Det finns säkert gott om dna-fynd. Kruxet är bara att det inte finns någon att matcha dem mot. SD är färdigmatchad som jag ser det. Ni som fortfarande envisas, helt utan logik, att han är gm... Wow..Inskränkt hjärnkapacitet kanske?
Antagligen letar polis efter personer att topsa. Den/dem som mördade henne. De som gjorde "skitjobbet" åt "någon". Därför har de begärt förstärkning. Det är ett tidsödande jobb att leta efter en sån person. Jag skulle tippa på att vederbörande finns på ett asylboende.
Ps. Fundera lite på varför Springare fick "sparken" från fallet. Han hade nog INTE samma GM som fru åklagare. Ska bli så skönt om hon får en knäpp på näsan. Alla vet ju vart Springare BÖR ha riktat sina misstankar. Om det är som jag tror, så hade han rätt, men ändå inte. Flykting"barnen" gör nog vad som helst för pengar. Kära skribenter: Gör nu ett försök att irra er ut ur tunneln.