Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Jag tycker man ska utvisa alla kriminella på rot, men fortfarande är det en bit upp till en miljon.
Ja men vad bra! Om du vet att man kan utvisa en kriminell, så vet du alltså att deportation funkar. Man upprepar alltså precis den proceduren, som du redan förstår dig på, 999 999 gånger. Transport sker lämpligen klumpvis, t.ex. genom att fylla ett plan.
Så nu behöver du inte fråga igen om detaljerna. Du förstår ju redan hur det går till, och att det är genomförbart.
Citat:
Bra att du tar upp en del av svårigheterna. Kanske fem då.
Que? Jag ställde dig en fråga: Varför envisas du med att tro att man bara kan få på 20 pers på planet och att det inte skulle gå att fylla det?
Citat:
Men jag är inte liberal och jag gillar Trump.
Du är uppenbarligen fortfarande för liberal för AfS' politik. Men att du gillar Trump är en mycket bra utgångspunkt (och väldigt trevligt förresten

).
Har du lyssnat på The Sun's intervju med Trump?
https://www.thesun.co.uk/video/news/us-president-donald-trump-talks-candidly-to-the-sun-in-exclusive-interview/
Han säger t.ex.
“I think allowing millions and millions of people to come into Europe is very, very sad. I think you’re losing your culture. Look around. You go through certain areas that didn’t exist 10 or 15 years ago.”
Så om man anammar devisen
Make Europe Great Again (vilket skulle funka som beteckning för den europeiska rörelse som AfS är en del av), tänker du dig verkligen att man ska göra ingenting för att reversera den pågående balkaniseringen, där vi översvämmas av de exponentiella födelsetalen hos MENA-folk som redan är här?