2018-07-15, 09:36
Medlem
En eller ett par flaskor väl kyld champagne fungerar.

Man kan även beställa lite extra is i ishinken.
Citera
2018-07-15, 09:57
Medlem
En luftvärmepump. Desa är helt överlägsna eftersom de inte skapar ett undertryck som de billigaste ACna skapar och drar inte in varm luft utifrån. Mycket effektiva och väl värda sina pengar.

Går att använda som värmekälla på vintern så man sparar snabbt in investeringen.
Citera
2018-07-15, 10:24
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siuphdgjm
Kan inte du förklara hur växthus fungerar?
Dumskalle, bor du i ett hus bestående av bara glas eller?
Förklara för mig då hur du får ner temperaturen i ett rum genom att öppna rummets fönster när det är 35 grader ute.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2018-07-15 kl. 10:31.
Citera
2018-07-15, 10:25
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Hahaha, tänkte ställa precis samma fråga innan jag såg att du ställt den.

Blir nästan ledsen av att inse att det finns människor i Sverige som är såhär otroligt ointelligenta...
Förklara för mig hur du får ner temperaturen i ett rum genom att öppna rummets fönster när det är 35 grader ute.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2018-07-15 kl. 10:31.
Citera
2018-07-15, 10:27
Medlem
Det värsta är ju när jag ska laga mat vid spisen då blir det varmt. Än värre i fall jag vill använda ugnen den ger ifrån sig mycket värme utanför. I övrigt dricker jag en del vatten och har fönstret i sovrummet öppet samt balkongdörren. Naturell yoghurt tycker jag är mycket svalkande att äta.
Citera
2018-07-15, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Det blir en del bilåkande bara för att njuta av ac'n, jag tar minsta lilla anledning att ta bilen någonstans och tar gärna omvägar, även ren nöjesåkning. Inbillar mig att jag ser fler som gör samma sak.

Det är för sånna som dig jag önskar att jag la spikmattor på alla motorvägar och punkterade alla bildäck.
Citera
2018-07-15, 10:34
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olavikostlainen1
Det är för sånna som dig jag önskar att jag la spikmattor på alla motorvägar och punkterade alla bildäck.

Är du ännu en hycklande miljöpartist?
Citera
2018-07-15, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Är du ännu en hycklande miljöpartist?

Ska man sätta sig i bilen och åka för att ha AC:n på? Är det så en man ska agera nu för tiden? Så jävla patetiska människor som har för mycket fettlager för att kunna reglera värmen i deras kroppar, blir så jävla road när jag skrattar er rakt i ansiktet när jag ser er IRL
Citera
2018-07-15, 10:44
Medlem
knullklassons avatar
Ser att många rekommenderar ökat intag av salt. Varför? Utländska turister som kommer hit tycker att vi svenskar använder alldeles för mycket salt i vår mat, men enligt den samlade expertisen här ska vi nu dessutom salta vårt dricksvatten?
Tror ni bush-folket i Afrika och i den Sydamerikanska regnskogen saltar mat och dryck?
Citera
2018-07-15, 11:07
Medlem
Itons avatar
Ta en glass. Hjälper mer än man tror
Citera
2018-07-15, 11:24
Bannlyst
Inomhus har jag en stor tunn vit t-shirt som jag ständigt blöter i kallt vatten, takfläkt, drick mycket vatten och ät inte socker lr fett lr alkohol .
Citera
2018-07-15, 11:44
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Sitter på balkongen med en bira och bara njuter just nu , nä men jag tvättar huvudet med vatten väldigt mycket. Det hjälper!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in