Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Undrar om inte den bilden egentligen är tagen tidigare?
För att vara i början på juli är de alla tre ganska "bleka" med tanke på det soliga vädret som varit så pass länge. Hon har ju lagt upp en bild senare samma kväll (en selfie från vad verkar vara från toaletten på något uteställe). Trots halvdålig belysning ser man att hon verkar vara mycket mer solbränd på den bilden.
Plus att NW på sitt IG har en bild (ej selfie) från 20 maj där han har exakt samma kläder, verkar sitta i samma vardagsrum, samma tid på dygnet av ljuset att döma, som EW's nyligen upplagda bild på henne och bröderna. Detta får mig att fundera på om både EW's brödrabild och NW's soffabild egentligen är tagna vid samma tillfälle, dvs. den 20 maj?
Iofs inget märkvärdigt. Mer än att 20 maj är datum för då LW hittats/identifierats som död.
Lena hittas den 19:e och den 20:e poserar de för pappa Ulf eller vem? Jag tycker mycket osar skumt runt LW - som barnen, s k vänner, ex-män som SD, deras fruar m fl och inte minst UW.
Finns det några som ens visat antydan till sorg i verkliga livet? Nu menar jag alltså inte hjärtan och R. I. P. som ser nästan ut att vara pliktskyldigast på Sociala Media. Hur ser det ut därute i verkligheten?
Har alla glatt gått vidare utan problem som hennes geocachvänner tycks göra?
Var det inga som ville leta efter henne när hon var försvunnen?
(Sorry, om mina frågor ställts av andra och besvarats tidigare.)